Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MITSU z napędem rwd???
Autor Wiadomość
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
  Wysłany: 15-08-2006, 23:41   MITSU z napędem rwd???

Witam i sorki za nie wiedze :oops: . Ale ponoć kto pyta nie błądzi. Zastanawiam się nad autem do driftu za nie duże pieniądze. Jak na razie jest pare typów:
-nysa 200sx s12
-nysa 200sx s13
-mazda rx7 1 generacji
-sierra xr4ti
-stara supra(też można kupić za nie duże pieniądze)
-corolla ae86 (ale raczej ciężko to tanio kupić)
-ewentualnie jakaś "bawarka"(była kiedyś e21 z 3.5l wulkanem pod maską)
-może na początek fiat 125p(2.0 oczywiście)....... i tu mam pytanie może jakiś miś by się nadał :?: pytam bo nie bardzo wiem czy wychodziło coś z rwd co by miało co njmniej ze 150 koników (i żeby jeszcze części były dostępne)
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 07:03   

Starion :wink:
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 17-08-2006, 14:14   

cimon102 napisał/a:
Starion :wink:
z motorem 4g63 DOHC (może uturbiony) - najlepiej od nowego lancera :shock:
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 17-08-2006, 14:50   

Dzięki za podpowiedź wezmę pod uwage :D :D :D 4G63 mam w galu. trszkę słaby jak na 4x4 ale daje rade.
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
truespinmice 
Mitsumaniak
One of Austarion.com


Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-08-2006, 22:39   

troche późno zobaczyłem temat :wink:

ale tak na marginesie dorzuce swoje trzy grosze.

Co do Stariona to w 99% NIE NADAJE SIĘ NA DRIFTOWÓZ - potwierdzają to setki klubowiczów w USA.
Auto jest świetne do zabawy i przeróżnego mechanicznego moddingu, ale..........ale niestety jego LSD nie jest przeznaczone i poprostu się nie nadaję do driftu (nawet ostatnie wersje z lat 87-89).

Dodatkowa tylnie zawieszenie jest jakiejś dziwnej konstrukcji i nie wytrzymuje - podskakuje i ucieka tył. Czytałem , że coś tam ludzie kombinują , ale tak dla siebie - nie pod zawody...

Można nim poszaleć i wydłubać 200,300 nawet 400 koni. Ale to nie ten gość.

Aha zapomniałem dodać , że części do tego auta prawie nie ma w Polsce (w Europie ciut więcej) a najwięcej w USA, ale to za droga przyjemność :)

trafniejsze wydają się nysy - mniej luksusowe - bardziej sportowe.
_________________
Starion Klub Polska

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-08-2006, 00:07   

stary masz super gala... jak tylko jest w odbrym stanie to wsadzaj motor 2.0 turbo i koniec zmartwien, poco ci kupowanie drugiego samochodu, no chyba ze gal niejest juz w pierwszej swierzosci egzemplarzem.

co ja sie nakombinuje zeby znalesc sposob na przerobke mojego fwd na awd.... pozatym jest jakis sposb na przerobienie skrzyni awd na rwd, ale trza by bylo szukac info na forach amerykanskich, a co do lsd to mozna popatrzyc na rynku amerykanskim za zamiennikami, sá rozne wersje , mozna by pewnie gdzies dorwac jakis dobrze zeszperowany dyfer, ale racja jesli sie nieche kombinowac wynalazkow, to ja bym kupil nyse s14 silva :>
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2006, 07:16   

TommiCrazy, Tak to prawda - Kolega michu_872, ma super Gala.
Ale jest małe ale co do Twojej wypowiedzi:
TommiCrazy napisał/a:
jak tylko jest w odbrym stanie to wsadzaj motor 2.0 turbo i koniec zmartwien

Raczej początek. Nawet jak jest w dobrym stanie to ma już kilkanaście lat i wsadzenie do niego mocniejszego silnika zaowocuje kolekcją upierdliwych awarii wynikających ze zmęczenia materiału.
TommiCrazy napisał/a:
poco ci kupowanie drugiego

michu_872 napisał/a:
Zastanawiam się nad autem do driftu za nie duże pieniądze

Tak było napisane w pierwszym poście tego tematu.

TommiCrazy napisał/a:
co ja sie nakombinuje zeby znalesc sposob na przerobke mojego fwd na awd

No problem - wystarczy płytę podłogową zmienić.
TommiCrazy napisał/a:
pozatym jest jakis sposb na przerobienie skrzyni awd na rwd,

Nie bardzo to widzę. W Galantach jak i w EVO ze skrzyni wychodzi transfer do centralnego dyfra i dalej do tyłu. Ale transfer jest za mechanizmem różnicowym przednim.
TommiCrazy napisał/a:
trza by bylo szukac info na forach amerykanskich
TommiCrazy napisał/a:
lsd to mozna popatrzyc na rynku amerykanskim za zamiennikami
TommiCrazy napisał/a:
mozna by pewnie gdzies dorwac jakis dobrze zeszperowany dyfer,


Drobna uwaga

Nie tylko Amerykanie przerabiają samochody.
Nie tylko Amerykanie mają części.
Natomiast tylko w Ameryce można z silnika 1,6 turbo na seryjnych gratach zrobić 400KM i jeździć na tym. 2 tygodnie. :roll: Zasada "silnikowa" szeroko stosowana ;-)

No offence - czytać to co pisze przedmówca - tzn pisać na temat.
Nie tylko w USA szukać informacji - ja polecam Ci fora Australijskie i Nowozelandzkie.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-08-2006, 10:01   

huber :) no offence ale szukac informacji to i moze nawet w japonii , ale ja podałem Ameryke bo z tamtąd chyba łatwiej coś konkretnego sciągnąc, auta mitsu i częsci do nich w usa mają się swietnie i rynek jest dobrze nimi nasączony.

a co do napędów rwd to widziałem takie konwersje w galancie e3 oraz w evo, więc się da, ale to byly egzemplarze z usa, więc najlepiej tam pytac skąd to się wzieło.

zmęczenie materiału w starych autach niewystępuje w tych egezmplarzach którcyh włascicel założył z góry ze przygotowywuje CELOWO stare auto do szybkiego zap******** :)

zresztą sam się niedługo przekonam, jesli niezakupie niedługo nowego miśka to od kiepucziego sciągam graty od GST do galanta.

rwd w awd
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2006, 10:27   

Tomek ;-)
Ten filmik jest z galantem E3 RHD. Czyli Australia albo Nowa Zelandia. :lol:

I tytułem wyjaśnienia - da się tyle że z Galanta nie będzie driftowozu. IMHO to jeden z dziwniejszych pomysłów - taka konwersja to sztuka dla sztuki - samochód tylko do dragu.
Zmęczenie materiału występuje w każdym samochodzie.
Mam propozycję - zrób wreszcie to o czym nam opowiadasz i zobaczysz jak kolejne rzeczy będą zaliczały padakę. I to takie których nigdy byś o to nie podejrzewał.

A jak wsadzisz do swojego galanta ten silnik zobaczysz jak bardzo bez sensu jest mocne auto FWD.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-08-2006, 13:36   

jakies 2 tygodnie temu zaintereswoalem sie czerwonym evo i mialem zamiar go kupic, ale ubezpieczenie tego samochodu w uk kosztowlao by mnie rocznie na polskie 12.000zl, wiec sobie odpuscilem, albo robie za te pienidze ktore chcial ubezpieczyciel mocne fwd albo ryzykuje swap kiery w polsce albo kupuje tu auto ktore jest w nizszej klasie ubezpieczeniowej niz evo i zostawiam je w uk z kierownica po prawej stronie, nie tak latwo sie zdecydowac gdyz ja chce kupic auto ktorym bede jezdzic dlugo a nie zaraz przyjdzie mi do glowy go zmieniac.
evo jest w 20 klasie ubezpeiczeniowej z 24 klas w anglii, dotego im mlodszy jestes tym cena staje sie bardziej chora, galant vr4 jest w 15 klasiei jego ubezpieczenie moze wyjsc miedzy 700 a 1000 funtow, gdyby nie te wysokie stawki wszystko juz by bylo jasne.

zastanawiam sie dlugo bo auto wybieram jak zone, a co do mocnych fwd to z zeszperowana skrzynia biegow niema takich wielkich problemow, zreszta w listopadzie jade do polski, bede jakies 3 tygodnie, wiec jak zaloze silnik to cie przewioze :)

btw. dlaczego z galanta ma niebyc drifto wozu? driftowuz zbudujesz z wszystkiego jak masz kase, toyota soarer to auto klasy galant, bardzo czesto uzywany w japonii w drifcie, ma oryginalnie rwd, ale metoda monster garage zrobisz wszystko ;>

w usa buduja drifto wozy z amerykanskich przyciezkawych klasykow , mimo ze w fabrycznym stanie neinadaja sie do driftu, skladanka typu custom work .

ale zgadzam sie trzeba kochac swoj samochod zeby w czesciach wsadzic w niego wiecej niz jest rynkowo warty :mrgreen:
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 26-08-2006, 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2006, 13:39   

Nie będzie mnie w Polsce w listopadzie. Za to będę prawdopododnie na zachód od Ciebie na tej mniejszej wyspie ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-08-2006, 13:50   

musze jeszcze tylko znalesc informacje czy tax disc moge wykupic w uk na podstawie dokumentow rejestracyjnych -ubezpiecznieu-przegladzie samochodu z polski.

w uk moge 6 miesiecy jezdzic jako gosc bez taxu drogowego, potem jesli niebede mogl to zrobic to tak czy siak galant zostanie w polsce i poddany zostanie kuracji odmladzajacej.

w tym czasie niemajac samochodu pod reka w anglii szybciej i latwiej mi sie bedzie zdecydowac na cos nowego.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2006, 16:32   

tax mozesz wykupic na podstawie motu, czyli musisz zrobic badania w uk
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 27-08-2006, 16:57   

czyli jestes pewien ze tylko to jest mi potrzebne? ubezpieczenie nadal moge miec z polski? hm jesli to prawda to bardzo moze mi ułatwic sprawe, a co potem jesli wroce do pl? a w dowodzie niebede mial pieczątki z naszej stacji diagnostycznej?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2006, 17:46   

najlepiej jakbys zadzwonil do jakiegos urzedu w uk. Jezeli chcesz wykupic TAX musisz miec MOT i ubezpieczenie.

co do uzytkowania auta, zawsze mozna nim wyjechac za granice i wrocic ponownie i masz kolejne 6 miesiecy do przejezdzenia:P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.