 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 16:21 |
Problemy z lancerem . HELP |
Autor |
Wiadomość |
Forest99999 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 16:14 Problemy z lancerem . HELP
|
|
|
mam lancera 93' kombi z silnikiem 4g92.
pozyczylem go wczoraj bracholowi i dzwoni mi ze obrotomierz warjuje silnik szarpie i gasnie a po chwili ze juz wogule nie odpala. Bylo dosc mokro wiec pomyslalem ze moze jakas kostka zawilgotniala i wariuje. kazalem mu wszystko poodpinac poczekac i spiac kostki spoworotem . trawalo to z 30 min wiec silnik troche ostygl udalo mu sie odpalic i przejechal moze z 4km w kierunku domu i znowu to samo . ja dojechalem po 2h silnik zimny odpalil normalnie wiec dokulalem sie powoli do domu ale pod koniec zaczal szarpac obrotomierz zaczol szalec wogule nie pokazywal obrotow silnika tylko wskazuwka skakala i na parkingu przed domem zdechl i to juz byl jego koniec . wykrecilem przepustnice i wyczyscilem zgodnie z poradami ze strony Krzyzaka . dzis wyjolem jeszcze kopulke i palec wszystko wyczyscilem choc dramatu o dziwo nie bylo . wyjolem komputer zeby zobaczyc czy moze kondensatory nie wylaly ale wszystko ok. niestety nic nie pomoglo :/ silnik jak chwile postoi to odpala ale jak gada na wolnych to po jakis 10-20 sek gasnie . jak mu sie doda gazu to raz sie wkreca na obroty a raz sie zadlawi i gasnie, a nawet jak juz sie wkreci na obroty to schodzac z nich zawsze gasnie . jak juz troche go pomeczylem zdazyl sie nagrzac to wogule przestal odpalac , krecil ladnie , smierdzialo benzyna ale nic nawet nie probowal zalapac . niestety na dzis nie mialem dostepu do klucza do swiec albo wolnej swiecy zeby sprawdzic czy jak kreci jak jest rozgrzany jest iksra na wszystkich cylindrach .
Macie jakies pomysly lub wskazowki co dalej. gdzie szykac przyczyny .
Z gory dziekuje za wszelka pomoc .
Pozdrawiam
P.S Komputer nie pokazuje zadnych bledow. tzn CHECK ENGINE gasnie po 3 -5 sek, a to chyba rownoznaczne . chyba ze nie to niech mnie ktos poprawi . |
|
|
|
 |
tom65 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 18:10
|
|
|
Aczy masz wpięty tzw.alarm z immobilaizerem w instalacje?
jesli tak to spróbuj przywrócić instal pierwotny i możemy dopiero co kolwiek wymyśleć. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-08-2006, 18:36
|
|
|
Czulnik położenia wału (70%)
powertransistor (29,999999999998%)
cewka zapłonowa (0,000000000001%)
inne (0,000000000001%) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Forest99999 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 19:48
|
|
|
tom65 napisał/a: | Aczy masz wpięty tzw.alarm z immobilaizerem w instalacje?
jesli tak to spróbuj przywrócić instal pierwotny i możemy dopiero co kolwiek wymyśleć. |
mam alaram ale napewno bez immobilaizera
Bartek napisał/a: | Czulnik położenia wału (70%)
powertransistor (29,999999999998%)
cewka zapłonowa (0,000000000001%)
inne (0,000000000001%) |
czy sa jakies metody sprawdzenia czujnika , powertransistora , cewki ?
typu pomiar opornosci , napiecia itp ?
ile ewentualnie moga kosztowac te elementy ?
jutro niestety mnie niema caly dzien ale w sobote od rana bede walczyl dalej .
dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-08-2006, 21:42
|
|
|
512 214 114 Powiedz że jesteś z Forum Mitsumaniaków. Gościu jest tani i solidny mieszka w Skórzewie. Zajmuje się w zasadzie tylko Mitsubishi i Hyundayem, więc te części powinien mieć. A co do sprawdzania ściągnij manual, tam coś jest odnośnie testów osprzętu silnika w rozdziale "Engine electrical". |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-08-2006, 14:16
|
|
|
Kiedys spotkalem sie z podobna sytuacja. Winna za taki stan rzeczy byla dogorywajaca ceewka zaplonowa. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Forest99999 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2006, 09:19
|
|
|
dzieki chlopaki !
teraz ide spac bo dopiero wrocilem z trasy . jak wstane to poczytam manuala i bede walczyl dalej.
pozdro
[ Dodano: 28-08-2006, 16:05 ]
wichura1 napisał/a: | 512 214 114 Powiedz że jesteś z Forum Mitsumaniaków. Gościu jest tani i solidny mieszka w Skórzewie. Zajmuje się w zasadzie tylko Mitsubishi i Hyundayem, więc te części powinien mieć. A co do sprawdzania ściągnij manual, tam coś jest odnośnie testów osprzętu silnika w rozdziale "Engine electrical". |
chyba moj mitsu troche postoi :/ dzwonilem do tego goscia cena za aparat zaplownowy to 600-650zl :/ nie sprzedaje na czesci :/ lekka masakra :/
[ Dodano: 29-08-2006, 20:56 ]
na 90% po czujnik polozenia walu wiec zaryzukuje kupienie samego modulu zanim kupie caly aparat , jesli nie pomoze to bede musial kupic dodatkowo cewke i wtedy cena wyjdzie mniejwiecej jak bym odrazu kupil caly aparat.
kopiuje tu oglosznie z gieldy:
Czesc o ktora mi chodzi wystepuje pod 1000 nazw .
Generalnie jest to czujnik polozenia wału (Crank Angle Sensor- CAS) z tranzystorem mocy (POWERTRANSISTOR) całosc czesto okreslana jaka POWER MODULE .
to tak tytulem wstepu
potrzebuje to do silnika 4g92 1.6 16v wiem ze niektore 2.0 mialy identyczne .
oznaczenie to J862 zdjecie modulu na aukcji ponizej :
nowa czesc na allegro to 390zl
z uwagi na to ze niestety ostatnio z gotowka krucho poszukuje czesci tanszej (uzywanej)
Kontakt:
gg 1731617
mail forest@icpnet.pl
tel 663470296
Dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|