[E57A 2.0D] Dziwne zachowanie sie silnika |
Autor |
Wiadomość |
simek10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant GLS TD 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 12 Skąd: Narol
|
Wysłany: 25-12-2009, 14:27 [E57A 2.0D] Dziwne zachowanie sie silnika
|
|
|
Witam.
Mam dziwny problem z moim miskiem. Problem polega na tym ze jak jest zimny silnik, to po odpaleniu po kilku minutach wchodzi na wyzsze obroty (ok. 1500-2000rpm) i po jakis 5 minutach slychac pykniecie pod maska jakby sie jakis przekaznik rozlaczal. Domyslam sie ze to pykniecie robi urzadzonko w stylu cewki rozrusznika umocowane na podszybiu. Dodam ze mialem do czynienia z niejednym dieslem i w zadnym nie bylo czegos takiego. Domyslam sie ze moze to byc jakies dodatkowe dogrzewanie zimnego silnika.
Drugie pytanie to ile wchodzi paliwa do baku.
Trzecia sprawa to czy macie jakis sposob na zamarzajace zamki.
Wszystkim zycze zdrowych i wesolych swiat. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-12-2009, 14:59
|
|
|
Pojemność zbiornika paliwa podana przez producenta to 64l
simek10 napisał/a: | jakis sposob na zamarzajace zamki. | WD40, rozgrzanie grotu kluczyka zapalniczką, po oruchomieniu zamka mozna go jeszcze przeplukac WD40 a nastepnie uzyc smaru w sprayu aby go dobrze zakonserwowac i aby sie rozruszal |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-12-2009, 01:16
|
|
|
Jedyne co wydaje tak głośny dźwięk słyszalny w kabinie to przekaźniki świec żarowych z tego wywnioskowałem to świece mogą jeszcze grzać do pewnego czasu po włączeniu silnika ( raczej nie dotyczy EA bo tam z tego co wiem jest system jedno przekaźnikowy ale może się mylę ja w swoim E57A mam 2 przekaźniki jeden rozłączą się po nagrzaniu wstępnie silnika a drugiego pracy jeszcze nie rozkminiłem) być może to normalne mam nadzieje że się wypowiedzą na ten temat inni właściciele E57A tu na ten temat bo jak po odpaleniu silnika włączałem muzę i nic nie słyszał bym nawet człowieka zamkniętego w bagażniku a że na razie misiek nie na chodzie to nie sprawdze niestety |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
umberlee
Forumowicz

Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-12-2009, 02:52
|
|
|
do zamka WD40 albo olej do maszyn do szycia Polecam także przetrzeć uszczelki przy drzwiach parafiną z apteki Możesz także kupić odmrażacz do zamków ale osobiście nigdy tego nie używałem. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-12-2009, 16:52
|
|
|
simek10 napisał/a: | macie jakis sposob na zamarzajace zamki. | Nie myć auta na mrozie. |
|
|
|
 |
brzoza73
Mitsumaniak

Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-12-2009, 19:26
|
|
|
W moim galusiu przekaźnik od świec pyka co jakiś czas aż silnik złapie temperaturkę,świece żarowe dogrzewają komory spalania w trakcie załączania świec powinna zapalać się kontrolka świec żarowych. Odnośnie wyższych obrotów to przy pompie wtryskowej jest zamontowany czujnik termiczny który podnosi obroty na pompie. Ja bynajmniej z powodu "raz działa raz nie działa" wyregulowałem go tak aby nie działał druga zima i bez problemu pół obrotu i cyka aż miło |
|
|
|
 |
simek10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant GLS TD 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 12 Skąd: Narol
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:42
|
|
|
brzoza73 napisał/a: | W moim galusiu przekaźnik od świec pyka co jakiś czas aż silnik złapie temperaturkę,świece żarowe dogrzewają komory spalania w trakcie załączania świec powinna zapalać się kontrolka świec żarowych. Odnośnie wyższych obrotów to przy pompie wtryskowej jest zamontowany czujnik termiczny który podnosi obroty na pompie. Ja bynajmniej z powodu "raz działa raz nie działa" wyregulowałem go tak aby nie działał druga zima i bez problemu pół obrotu i cyka aż miło |
Na poczatku ogromne podziekowania za odzew, bo juz myslalem ze moj miskiek jakis chory sie zrobil. Co do tego termistora to wole sie go nie czepiac skoro producent tak zrobil, poza tym nie bardzo wiem ktora to sruba jest od jego regulacji. Wywnioskowalem ze zrobiono to po to, aby niepotrzebnie nie rozladowywalo akumulatora podczas dogrzewania na biegu jalowym. Ostatnio kilka stopni mrozu bylo i mialem problem z odpaleniem bryki, bo kabel od swiec zarowych sie przegrzal i zlozowal polaczenie z listwa łączaca swiece ze soba, oczywiscie naprawione i teraz pali na dotyk. Co do zamkow na szczescie rozmrazacz pomaga na bebenki ale zostaje nieraz problem z calym mechanizmem zamka. Podejrzewam ze kolo szyby dostaje sie woda do srodka drzwi i wtedy łapie mechanizm. Niestety takie sa uroki stania auta pod blokiem
Na koniec zycze wszystkim udanej zabawy sylwestrowej i szczesliwego Nowego Roku. |
|
|
|
 |
|