Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
Outlander I z homolagacją |
Autor |
Wiadomość |
Pyszy
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,4 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-12-2009, 16:19 Outlander I z homolagacją
|
|
|
Witam. Czy ktoś wie może na ile osób były rejestrowane Outki 1 generacji z homologacją na ciężarowe? |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 07-12-2009, 18:32
|
|
|
"Stara kratka" obowiązywała chyba do 31.12.2004
Później obowiązywały chyba nowe przepisy przestrzeń ładunkowa miał być większa od pasażerskiej
Swoją drogą, jeżeli od 1.01.2010 nie będzie można odliczać VAT od paliwa, to czy będzie możną zdemontować kratkę od nowo nabytego cuda ? |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-12-2009, 11:55
|
|
|
sylb napisał/a: | Stara kratka" obowiązywała chyba do 31.12.2004
Później obowiązywały chyba nowe przepisy przestrzeń ładunkowa miał być większa od pasażerskiej |
Teraz obowięzuje wzór lisaka i tak stacje liczą 357 kg + n x 60 kg gdzie n to liczba osób a więc ładowność na 5 osób byś musiał mieć 657 kg a jedynki tego nie nie mają .... choć dilerzy nieźle kombinują z masą własną i dopuszczalną . Ja mam zgłoszony na podstawie art 86 par 4 punkt 1 - auta które mają jeden rząd siedzeń ....... obliczam teraz ile ja tego paliva zużywam i ile tego vatu odpisuję ....... więc prawdopodobnie zrobie zmianę konstrukcyjną na osobowy ......
sylb napisał/a: | Swoją drogą, jeżeli od 1.01.2010 nie będzie można odliczać VAT od paliwa, to czy będzie możną zdemontować kratkę od nowo nabytego cuda ? |
rząd nie przyjął propozycji min finansów i kratki zostają
Cytat: | Środa, 21 października (04:57)
Rząd utrzymał prawo do odliczenia VAT od aut z kratką.
Rada Ministrów nie zgodziła się na propozycje resortu finansów, by na trzy lata zawiesić prawo do odliczenia VAT od paliwa do takich samochodów - poinformował wiceminister finansów Maciej Grabowski.
Chodzi o projekt założeń do nowelizacji ustawy o VAT, który miał czasowo znieść prawo do pełnego odliczenia VAT w przypadku zakupu auta z kratką i paliwa do takiego samochodu. Wiceminister powiedział, że projekt MF uzyskał wcześniej zgodę Brukseli.
|
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Pyszy
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2,4 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2009, 11:40
|
|
|
Krzypolo tez mialem w ten sposob jak go kupowalem a ze vat mieli zniesc to go przerobil sprzedajacy na osobowy. tylko ze ja mialem ciezarowy ale na podstawie dunskich przepisow(stamtad jest outek i dlatego mial jako ciezarowy 2 miejsca i na tyle zarejestrowany). ale vat zostaje wiec chce ciezarowy po polsku czyli na minimum 4 osoby zarejestrowany. troche pytalem znajomych i niby mozna ale wole wiedziec czy w polsce byla na ten model spacyfikacja fabryczna zeby w razie czego zaslanac sie papierem ze owszem w polsce tez byly ciezarowki. bo na 100% bym go mogl "uciezarowic" tak jak byl czyli na 2 osoby.niby dzwonilem do kilku salonow ale polowa pracownikow mowi ze tak a druga ze nie zalezy gdzie mnie przelaczyli... |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-12-2009, 12:22
|
|
|
Wszystko zależy od masy własnej i masy dopuszczalnej.... je.sli sie mzmie.scisz we wzorze lisaka to okręgowa stacja zrobi ci na cztery miejsca (357 kg 4 x 60 = 597 kg ) czyli całkowita masa dopuszczalna minus masa całkowita > 597 kg .
Jest jeszcze jedno wyjście dopasowanie go do art 86 par 4 punkt 2
2. pojazdy samochodowe mające więcej niż jeden rząd siedzeń, które oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punktu podłogi pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi, przekracza 50% długości pojazdu; dla obliczenia proporcji, o której mowa w zdaniu poprzednim, długość pojazdu stanowi odległość pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby pojazdu a tylną krawędzią podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona w linii poziomej wzdłuż pojazdu pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby pojazdu a punktem wyprowadzonym w pionie od tylnej krawędzi podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków; |
_________________
 |
|
|
|
 |
|