Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Wyciek oliwki
Autor Wiadomość
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 18:22   [E54A 2.0 V6] Wyciek oliwki

Witam!
W moim galancie pojawił się wyciek oleju z okolic filtra oleju, co prawda niewielki, jednak chcę to zdiagnozować i usunąć. W manualu w dziale(niestety nie potrafię tego wyedytować) 12 "Engine lubrication" na stronie 7 znalazłem rysunek złożeniowy chłodniczki i elementów mocowania filtra oleju, - jest tam oring oznaczony jako"5". Jest to w tej chwili najbardziej podejrzane miejsce wycieku. Problem w tym, że nie mogę znaleść jego wymiarów, a nie chcę brać się za robotę nie mając tego elementu na wymianę. Czy ktoś z Koleżanek lub Kolegów spotkał się może z takim problemem? będę wdzieczny za wszystkie rady i sugestie w tym temacie!

Wszystkiego dobrego w Nowym roku!
pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-12-2009, 19:33   

Galart, jezeli masz wyciek spod chlodniczki oleju to najprawdopodobniej bedzie to ten oring, ja kupowałem w serwisie caly komplet oringów jaki jest tylko potrzebny przy montazu tej chłodniczki, bo robi sie to raz a porzadnie, i zrobilem to od reki bo znajomemu zalezalo na samochodzie i nie chcial go uziemiac, koszt za jeden oring w serwisie to srednio w granicach ok 11zł brutto. Jezeli jednak nie zalezy Ci na uziemionym samochodzie mozesz wyciagnac stary oring i pojechac z nim do centrum uszczelnien i dokupic podobny, ale szczerze z doswiadczenia powiem ze pewnie okaze sie ze ori oring jest o 0.5mm szerszy (nietypowe wymiary calowe, etc.,), albo grubszy i juz jestes ugotowany.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 20:51   

Dzięki robertdg ,słusznie prawisz, ja nie biorę się za robotę jak czegoś nie wiem lub nie mam kompletu potrzebnych części lub narzędzi, tylko.... u nas na tym zadu... do serwisu mam 100km (Gdańsk), nie wiem skąd wiem, gdzieś mi się kołata w głowie taka myśl, chyba z kimś, dużo wcześniej, na ten sam temat rozmawiałem, że jest to dokładnie taki sam oring jak uszczelniacz filtra olejowego, piszę - nie jestem tego pewien, ale skądyś to wiem, mogę się mylić i między innymi dla tego napisałem na forum. W każdym razie dzieki za odpowiedź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.