 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Wyciek oliwki |
Autor |
Wiadomość |
Galart [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2009, 18:22 [E54A 2.0 V6] Wyciek oliwki
|
|
|
Witam!
W moim galancie pojawił się wyciek oleju z okolic filtra oleju, co prawda niewielki, jednak chcę to zdiagnozować i usunąć. W manualu w dziale(niestety nie potrafię tego wyedytować) 12 "Engine lubrication" na stronie 7 znalazłem rysunek złożeniowy chłodniczki i elementów mocowania filtra oleju, - jest tam oring oznaczony jako"5". Jest to w tej chwili najbardziej podejrzane miejsce wycieku. Problem w tym, że nie mogę znaleść jego wymiarów, a nie chcę brać się za robotę nie mając tego elementu na wymianę. Czy ktoś z Koleżanek lub Kolegów spotkał się może z takim problemem? będę wdzieczny za wszystkie rady i sugestie w tym temacie!
Wszystkiego dobrego w Nowym roku!
pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-12-2009, 19:33
|
|
|
Galart, jezeli masz wyciek spod chlodniczki oleju to najprawdopodobniej bedzie to ten oring, ja kupowałem w serwisie caly komplet oringów jaki jest tylko potrzebny przy montazu tej chłodniczki, bo robi sie to raz a porzadnie, i zrobilem to od reki bo znajomemu zalezalo na samochodzie i nie chcial go uziemiac, koszt za jeden oring w serwisie to srednio w granicach ok 11zł brutto. Jezeli jednak nie zalezy Ci na uziemionym samochodzie mozesz wyciagnac stary oring i pojechac z nim do centrum uszczelnien i dokupic podobny, ale szczerze z doswiadczenia powiem ze pewnie okaze sie ze ori oring jest o 0.5mm szerszy (nietypowe wymiary calowe, etc.,), albo grubszy i juz jestes ugotowany. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Galart [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2009, 20:51
|
|
|
Dzięki robertdg ,słusznie prawisz, ja nie biorę się za robotę jak czegoś nie wiem lub nie mam kompletu potrzebnych części lub narzędzi, tylko.... u nas na tym zadu... do serwisu mam 100km (Gdańsk), nie wiem skąd wiem, gdzieś mi się kołata w głowie taka myśl, chyba z kimś, dużo wcześniej, na ten sam temat rozmawiałem, że jest to dokładnie taki sam oring jak uszczelniacz filtra olejowego, piszę - nie jestem tego pewien, ale skądyś to wiem, mogę się mylić i między innymi dla tego napisałem na forum. W każdym razie dzieki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
|
|