Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Miś 2.5 v6 problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-12-2009, 18:08   

Odświeże temacik ostatni raz :)

Kupiłem na allegro przepływomierz - używany. Dzisiaj rano przyszedł i zamontowałem go.
Samochód chodzi cudownie :D :D :D
Wszystkie objawy ustąpiły od razu, nawet lepiej chodzi jak wcześniej (przed awarią).
Oczywiscie odłączyłem już akumulator, zaprogramowałem ECU, obroty trzyma świetnie.
Jeszcze raz dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków :) :) :)

PS. Zauważyłem nowy objaw podczas jazdy tzn. że chyba zaczyna mi się ślizgać sprzęgło.
Ale to początki chyba i temat na inny wątek.
Tak na 4 biegu przy 70-80 km/h jak wcisnę do podłogi gaz to obroty mi skaczą o ok. 500 i tak stoją w miejscu a prędkość zaczyna dopiero rosnąć... Ale to raz na jakiś czas się tak dzieje. No cóż, i tak prawie 5 lat jeźdze moim misiem i nie miałem żadnych problemów przez ten czas. Jestem zadowolony z niego... :D :D :D
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2009, 13:06   

nightfly, Najprostrzym sprawdzeniem jest strzał ze sprzęgła.....

jedziesz 60 na 4-m biegu......sprzęgło w podłogę i dodajesz gazu....puszczasz szybko sprzęgło....jak obroty spadną (do wartości przed strzałem +/- 500), auto szarpnie i zacznie przyspieszać to sprzęgło masz dobre.....

UWAŻAJ JEDNAK bo jak masz padnięte to możesz je przysmażyć.....
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-12-2009, 14:27   

Sprzegło równie dobrze można sprawdzić jadąc na 4tym biegu ok 50km/h i wdusic gaz do oporu, jezeli obroty skoczą, bez ewidentnego przyspieszenia auta to szybko noga z gazu, sprzegło do wymiany wtedy bo sie slizga.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.