 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ogólnie coś z podciśnienia |
Autor |
Wiadomość |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2010, 23:56 ogólnie coś z podciśnienia
|
|
|
Witam jak w temacie chyba to ma coś wspólnego z podciśnieniem
to coś jest podłączone do ssania lub dopalania, i do hamulców,mój problem brak ssania i hamulce sa na wysokich obrotach i to za pierwszym naciśnięciem pedału
latem gdy włączałem klimatyzację obroty spadają , nie wiem teraz jak to się ma do wszystkiego , w czym szukać awarii ssania i hamulców
może ktoś wie o co chodzi i od czego sie bierze to ciśnienie lub podciśnienie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2010, 00:18
|
|
|
cavemann, Twój problem jest powiązany z niesczelnościa w układzie Vacum, albo pompa Vacum gdzies lapie nieszczelnosc, albo gdzies ci spadł jakiś wezyk, badz sie przedziurawil, badz zawór zwrotny vacum sie rozsypal i nie trzyma, a to co pokazujesz na zdjeciu wyglada mi na boost control solenoid
[ Dodano: 03-01-2010, 00:19 ]
P.S. manual zawiera instrukcje jak sprawdzic czy przypadkiem tez serwo nie jest uszkodzone. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cavemann [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2010, 09:43
|
|
|
vacum pompa była zakładana od auta które przyjechało z anglii i było niby wszystko ok u mnie te same objawy co przedtem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2010, 12:15
|
|
|
cavemann, vacu zaworek zwrotny sprawdz.
poczytaj ten temat http://forum.mitsumaniaki...=vacum&start=15
jest tam moj post na temat sprawdzania vacum booster, jest tez tam rysunek, ale jest on do GDI, jezeli bedziesz potrzebowal to podkleje Ci rysunek do Twojego auta, jednak zasada dzislania i sprawdzania Vacum Booster jest ta sama, jak sie nie myle 5post od góry. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 03-01-2010, 13:35
|
|
|
to co zaznaczyłeś na obrazku to takie coś co steruje jak dobrze pamiętam egr i ma wpływ na prace mieszka podbijającego obroty ja to miałem kiedyś zepsute. Znaczy miałem zapchany filterek który jest pod spodem taki okrągły i nie odpuszczało mi ciśnienie z przewodu sterującego egr.
Sposób sprawdzania jest w manule supplement A
Co do pompy vacum to były dwa rodzaje i jedne smarowane z wałka drugi mają doprowadzenie oleju z pod spodu polscy mechanicy tego nie łapią i czasmi pompa nie ma smarowania aż sie zatrze http://volvo.auto.com.pl/...pic.php?t=61754 |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
|
|