 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pełne niezależne zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
ArturDent [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2010, 01:14 Pełne niezależne zawieszenie
|
|
|
Witam,
Jak w temacie: czy ktoś przerabiał budowę pełnego (tył i przód) niezależnego zawieszenia o dużym skoku do Pajero II? i ewentualnie chciałby sie podzielić doświadczeniami?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-01-2010, 21:28 Re: Pełne niezależne zawieszenie
|
|
|
ArturDent napisał/a: | Witam,
Jak w temacie: czy ktoś przerabiał budowę pełnego (tył i przód) niezależnego zawieszenia o dużym skoku do Pajero II? i ewentualnie chciałby sie podzielić doświadczeniami?
Pozdrawiam |
A jak chcesz zrobić to z tyłu mając most? Musiałbyś zastosować most z PIII ale to chyba nie da pożądanego efektu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ArturDent [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:14
|
|
|
Wiec właśnie się nad tym zastanawiam. W Australii tak robią. Pomysł z mostem tylnym od PIII wydaje się całkiem ciekawy, tym bardziej wariant z torsenem i blokadą oraz przełożeniem 4,9 - dało by to końcowe przełożenie z oponami 31 cali jak oryginalny most 3,5 v6 z fabrycznymi gumami. Kwestia zaprojektowania wahaczy na tył i wydłużenia przednich wahaczy.
Pozdrowionka |
|
|
|
 |
|
|