Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] katalizator z innego auta??
Autor Wiadomość
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 27-10-2009, 19:14   [E54A 2.0 V6] katalizator z innego auta??

Witam, jestem nowy na forum ale nie znalazlem podobnego "problemu" wiec zakladam temat...

Mianowicie nieswiadomy konsekwencji kupilem końcową przelotowke WM i bylo by wszystko pieknie gdyby po odpaleniu auto tylko...stalo. Jest glosny jak cholera i troszke czuje sie jak wiejski tunningowiec, najpierw slychac, potem slychac wyrazniej, potem jest bardzo glosno a potem widac auto :oops: :evil:

mam takie pytanko czy probowal ktos montowac katalizator z innego auta?

mam w domu dobry katalizator ze starego AUDI(powypadkowego)...gosc ktory dobiera katalizatory stwierdzil ze mozna smialo montowac ale boje sie zamulenia

co o tym myslicie? czy to wogole wyciszy ten ryk? :roll:

czy poprostu trzeba kupic nowy koncowy tlumik :cry:

z gory dzieki za pomoc
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 27-10-2009, 19:22   

k@rol napisał/a:
czy to wogole wyciszy ten ryk?

raczej nie :(
k@rol napisał/a:
trzeba kupic nowy koncowy tlumik

:wink:
_________________
 
 
Cieniu 
Forumowicz
Cieniu


Auto: Galant E50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2009, 19:32   

Witaj.
Tylko oryginał. (albo idealny zamiennik)

chyba ze ten model katalizatora jest stosowany w Mitsu i w A. Jak nie, to gra nie warta świeczki.

Są jeszcze uniwersalne, ale to loteria. Problemem może być np. praca w trybie awaryjnym (check engine). Komputer będzie uśredniał dane i Misiek będzie palił np. 20% więcej i miał mniej mocy. :(

pozdro
_________________
"I'm just a musical prostitute..."
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 27-10-2009, 22:09   

:|

kurcze kapa bo leb odpada a poki co kasy braklo choc zaryzykuje bo mam o tyle dobrze ze za robote nie bede placil...

a kat jest inny ale kolo ktory sie tym zajmuje stwierdzil ze nie powinien zmulic silnika ani zle na niego wplynac tylko ze mniej wiecej to samo slyszalem o tych tlumikach(co prawda nie od tego samego goscia) ale mialo byc ciszej :-X

moze pod koniec tygodnia bede sie z tym bawil to dam znac co to dalo...

dzieki wielkie

pozdro
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-10-2009, 16:24   

Ja na Twoim miejscu dopasowałbym jakiś przelotowy tłumik zamiast katalizatora o identycznej średnicy lub troszke większej. Nie jeden z posiadaczy E88A wsadzając ostatni "przelot" tak uczynił, wyciszyło to dość mocno auto.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 28-10-2009, 16:42   

taki byl pierwotny plan zaraz po tym jak uslyszalem jak to chodzi po zamontowaniu ale przypomnialem sobie ze mam ten kat z audi wiec tez sprobuje....]

co do tych tlumikow mozesz wskazac cos konkretnego czy uniwersale np z allegro tez daja rade?
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-10-2009, 16:53   

Ja mam u siebie pełny przelot, a chłopaki zakładali jakieś uniwersalne..., aby średnica się zgadzała(nie była mniejsza - przy tych silnikach to ważne, bo jak u siebie uwolniłem wydech, nie zmieniając jego średnicy, to teraz lepiej się zbiera z niskich...)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 28-10-2009, 17:16   

mi tylko chodzi o to zeby sie troche wyciszyl nie ingerujac juz w tlumik koncowy... :roll:

mitsu_pl napisał/a:
Ja mam u siebie pełny przelot,


przy pelnym przelocie da sie wytrzymac w aucie?

ja mam rure zamiast kata potem srodkowy tlumik ten okragly i przelot na koncu i do 3 tys obr idzie oszalec dopiero przy wyzszych obrotach robi sie ciszej w srodku
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-10-2009, 23:38   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=43021

wejdź do tego tematu a zrozumiesz dlaczego wytrzymujemy w tym aucie z przelotem. Na końcu, są zdjęcia zrobione na podnośniku, więc możesz zerknąć jak wygląda wydech (w miejscu kata jest strumiennica).
Wstawiając tłumik przelotowy, na 100% wyciszysz wydech, jednak wszytko zależy od tego jaki tłumik dobierzesz.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 29-10-2009, 21:39   

mitsu_pl napisał/a:
Wstawiając tłumik przelotowy, na 100% wyciszysz wydech, jednak wszytko zależy od tego jaki tłumik dobierzesz


wlasnie o to mi chodzilo...

mitsu_pl napisał/a:
zrozumiesz dlaczego wytrzymujemy w tym aucie z przelotem
ale jak zapewne sie domyslasz ja swojego gala do rajdow nie przygotowuje... :)

pozdro

[ Dodano: 07-11-2009, 18:25 ]
dzis zalozylem wspominany katalizator z audi...

no i efekt jest taki ze zrobilo sie duzo ciszej i generalnie wszystko jest w porzadku :mrgreen:

oczywiscie chodzi dosc glosno ale teraz jest to dzwiek przyjemny dla ucha :D

pozdrawiam
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 04-01-2010, 18:07   

Witam! Chcialbym wznowic temat.Jutro chcialem kupic galanta wlasnie z silnikiem 2.0 V6 i podobno zamiast katalizatora ma wspawana rure.i pyt.czym to bedzie skutkowac w pracy takiego auta.Czekam na szybkie odp.
_________________
Przemi80
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 04-01-2010, 18:39   

witam

najgorsze co pamietam to taki metaliczny pogłos (bardziej moim zdaniem slyszalny na zewnatrz niz w srodku- przynajmniej takiebyly moje odczucia) no i na przegladzie moga sie przyczepic ale brat nigdy problemu nie mial... :D poza tym w niczym to nie przeszkadzalo, ja wspawalem kata tylko przez to ze chcialem zaoszczedzic przy wymianie tlumika koncowego...:oops:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-01-2010, 14:33   

k@rol napisał/a:
metaliczny pogłos
tylko jeżeli pozostał kat ori ale bez srodka, jeżeli jest dobrze wspawana rura nie będzie żadnego poglosu.
Innych skótków poza lekko zwięksozną głośnością(przy orginalnym tlum. końcowym) nie ma
 
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2010, 09:10   

frost83 napisał/a:
k@rol napisał/a:
metaliczny pogłos
tylko jeżeli pozostał kat ori ale bez srodka, jeżeli jest dobrze wspawana rura nie będzie żadnego poglosu.
Innych skótków poza lekko zwięksozną głośnością(przy orginalnym tlum. końcowym) nie ma


a czy przypadkiem poprzez wymiane Kata na strumienice, silnik że tak powiem nie odżywa?? podobno "odetkahnie" wylotu pozwala odzyskać te parę koni więcej :)
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-01-2010, 15:53   

hubert_galant napisał/a:
podobno "odetkahnie" wylotu pozwala odzyskać te parę koni więcej
jest lekka różnica, ale po 2ch dniach przestaniesz ją odczówać, duża rożnica jest wtedy gdy kat był mocno przypchany. Odzyskalności w mocy nigdy nie sprawdzałem, jakaś jest napewno, ztego co słyszałem między 1-4%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.