[CA4A 1.6] Problem z głowicą. |
Autor |
Wiadomość |
varia
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 28-12-2009, 20:30 [CA4A 1.6] Problem z głowicą.
|
|
|
Po zdjęciu głowicy mój mechanik nie potrafi wyjąc z głowicy osłon, w których umieszczone są świece. Może ktoś zna się na tym? Głowica idzie do planowania i trzeba to wszystko zdemontować!! Pomocy!! |
Ostatnio zmieniony przez londolut 28-12-2009, 23:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
elektro
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CAO 1.3 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 28 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 28-12-2009, 22:51
|
|
|
Napisz jaki to silnik?? |
|
|
|
 |
varia
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 28-12-2009, 22:55
|
|
|
silnik 1.6 16V |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 31-12-2009, 09:57
|
|
|
co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący..... |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2009, 19:07
|
|
|
kuba_195 napisał/a: | co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący..... |
Dokładnie tak. |
|
|
|
 |
SylwoB
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 06-01-2010, 10:59 [CA4A 1.6] głowica i zawory
|
|
|
Ja mam troszkę inny problem.
Panowie strzelił mi pasek rozrządu, zawory do wymiany. I teraz pytanie czy lepiej kupić nowe zawory czy szukacz używanej całej głowicy. W mojej okolicy juz w kilku sklepach mowia ze moga zamówić ale bede musiał dosyć długo czekać.. może ktoś ma z Was głowice do odsprzedania? Obdzwoniłem wczoraj i dzisiaj chyba pół szrotów w Polsce i nie bardzo mogą mi pomóc:) |
Ostatnio zmieniony przez londolut 06-01-2010, 14:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2010, 11:28
|
|
|
Lepiej zmienić głowicę-pozdr. |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-01-2010, 12:44
|
|
|
SylwoB, można wiedzieć jaki przebieg i wiek mial rozrząd |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
SylwoB
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-01-2010, 17:14
|
|
|
Przebieg ma 171000. Zakupiłem od kolegi z forum głowice, mechanik złożył wszystko tylko troche głowił się bo na obudowie były 3 oznaczenia ustawienia paska, 0, 10 i T. Podzwonił po kilku znajomych z branży i nikt mu nie umiał dokłądnie powiedzieć które wrzucić. Wkońcu prawie ustawił bo auto już lepiej wchodzi na obroty , teraz tylko zapłon ustawi bo na wolnych muł jak nie wiem:)
A jeszcze dla zainteresowanych powiem jako przestroga że przyjemność z niezmienieniem paska kosztowała mnie z robotą i częściami prawie 800zł.. wymieniajmy paski |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 12-01-2010, 17:35
|
|
|
Nie rozumiem tej czesci o ustawieniu paska. Pasek ustawia sie na znacznikach, chodzi ci o ustawienie wyprzedzenia zaplonu. w misku masz miec +5 st. Na obudowie masz wlasnie znaczek miedzy 0 a 10 masz kreske(jesli dobrze pamietam). a T sluzy do sprawdzenia ustawienia paska bez rozbierania obudowy. (T pokryje sie z nacieciem na kole pasowym a naciecie na kole rozrzadu ze znacznikiem na silniku (gora) )
Mechanik zapewne wie ze sie ustawia na zmasowanym ECU inaczej silnik bedzie poprawial to co mechanik zmiania i wyjda glupoty.
(jesli masz oryginalna maske masz naklejke na niej ze standardowymi ustawieniami : luzy na zaworach i ustawienie zaplonu ) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2010, 18:02
|
|
|
Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu i sugerował się znakami do ustawiania/sprawdzania zapłonu,to wszystko. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-01-2010, 19:41
|
|
|
4g63colt napisał/a: | Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu |
To ciekawe jak nowy pasek na dolne koło zębate założył
SylwoB, w dziale download masz serwisówkę, wydrukuj z niej to co trzeba mechanikowi, niech sprawdzi czy dobrze zrobił i niech ma na przyszłość |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2010, 20:13
|
|
|
Nie doczytałem że rozrząd był wymieniany,a jeżeli tak to mechanik nie za bardzo zna się na robocie bo misie mają bardzo dobrze zrobione znaki do ustawiania rozrządu.
[ Dodano: 12-01-2010, 20:15 ]
Tu są już dwa tematy. |
|
|
|
 |
|