Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problem z głowicą.
Autor Wiadomość
varia 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-12-2009, 20:30   [CA4A 1.6] Problem z głowicą.

Po zdjęciu głowicy mój mechanik nie potrafi wyjąc z głowicy osłon, w których umieszczone są świece. Może ktoś zna się na tym? Głowica idzie do planowania i trzeba to wszystko zdemontować!! Pomocy!!
Ostatnio zmieniony przez londolut 28-12-2009, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elektro 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CAO 1.3 GLI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 28
Skąd: RADOM
Wysłany: 28-12-2009, 22:51   

Napisz jaki to silnik??
 
 
varia 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-12-2009, 22:55   

silnik 1.6 16V
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 31-12-2009, 09:57   

co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący.....
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2009, 19:07   

kuba_195 napisał/a:
co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący.....


Dokładnie tak.
 
 
SylwoB 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.6 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Sieradz
Wysłany: 06-01-2010, 10:59   [CA4A 1.6] głowica i zawory

Ja mam troszkę inny problem.

Panowie strzelił mi pasek rozrządu, zawory do wymiany. I teraz pytanie czy lepiej kupić nowe zawory czy szukacz używanej całej głowicy. W mojej okolicy juz w kilku sklepach mowia ze moga zamówić ale bede musiał dosyć długo czekać.. może ktoś ma z Was głowice do odsprzedania? Obdzwoniłem wczoraj i dzisiaj chyba pół szrotów w Polsce i nie bardzo mogą mi pomóc:)
Ostatnio zmieniony przez londolut 06-01-2010, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 11:28   

Lepiej zmienić głowicę-pozdr.
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-01-2010, 11:49   

SylwoB, a moze planowanie glowicy pomoze?
Ja kupowalem nowe zawory.
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-01-2010, 12:44   

SylwoB, można wiedzieć jaki przebieg i wiek mial rozrząd :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
SylwoB 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.6 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Sieradz
Wysłany: 12-01-2010, 17:14   

Przebieg ma 171000. Zakupiłem od kolegi z forum głowice, mechanik złożył wszystko tylko troche głowił się bo na obudowie były 3 oznaczenia ustawienia paska, 0, 10 i T. Podzwonił po kilku znajomych z branży i nikt mu nie umiał dokłądnie powiedzieć które wrzucić. Wkońcu prawie ustawił bo auto już lepiej wchodzi na obroty , teraz tylko zapłon ustawi bo na wolnych muł jak nie wiem:)

A jeszcze dla zainteresowanych powiem jako przestroga :) że przyjemność z niezmienieniem paska kosztowała mnie z robotą i częściami prawie 800zł.. wymieniajmy paski :biggrin:
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 12-01-2010, 17:35   

Nie rozumiem tej czesci o ustawieniu paska. Pasek ustawia sie na znacznikach, chodzi ci o ustawienie wyprzedzenia zaplonu. w misku masz miec +5 st. Na obudowie masz wlasnie znaczek miedzy 0 a 10 masz kreske(jesli dobrze pamietam). a T sluzy do sprawdzenia ustawienia paska bez rozbierania obudowy. (T pokryje sie z nacieciem na kole pasowym a naciecie na kole rozrzadu ze znacznikiem na silniku (gora) )
Mechanik zapewne wie ze sie ustawia na zmasowanym ECU inaczej silnik bedzie poprawial to co mechanik zmiania i wyjda glupoty.
(jesli masz oryginalna maske masz naklejke na niej ze standardowymi ustawieniami : luzy na zaworach i ustawienie zaplonu )
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2010, 18:02   

Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu i sugerował się znakami do ustawiania/sprawdzania zapłonu,to wszystko.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-01-2010, 19:41   

4g63colt napisał/a:
Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu


To ciekawe jak nowy pasek na dolne koło zębate założył :roll:

SylwoB, w dziale download masz serwisówkę, wydrukuj z niej to co trzeba mechanikowi, niech sprawdzi czy dobrze zrobił i niech ma na przyszłość
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2010, 20:13   

Nie doczytałem że rozrząd był wymieniany,a jeżeli tak to mechanik nie za bardzo zna się na robocie bo misie mają bardzo dobrze zrobione znaki do ustawiania rozrządu.

[ Dodano: 12-01-2010, 20:15 ]
Tu są już dwa tematy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.