Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] BRAK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA
Autor Wiadomość
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 06-01-2010, 21:01   [1G 90-94] BRAK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA

Hejka,
od niedawna jestem posiadaczem eclipsa g1 z silnikiem 4g63 i już mam go dosyć.
wymieniłem kompletny rozrząd razem z pompą wody, wszystko nowe, autko było super, silniczek przacował bardzo fajnie i pięknie wkręcał się na obroty, przejechałem może 400 kilometrów i nagle zaczął pracować na dwa cylindry, uruchamia się go bardzo ciężko, stawia opory, po wykręceniu świec i pomiarze ciśnienia sprężania, jest niewesoło, brak ciśnienia na dwóch cylindrach.
czy jest to wina paska rozrządu ?może przeskoczył o jeden ząbek ?, czy może uszczelka pod głowicą ?
bardzo proszę o podpowiedż i radę co w takiej sytuacji robić ?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 09-01-2010, 00:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2010, 22:24   

A masz gaz ? i na których cylindrach ? 2 i 3 ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 07-01-2010, 19:36   

SUZI666, znojomy mial te same objawy mechanicy z wrocka ustawiali odnowa rozrzad to kombinowali cos podmieniali wtryski zamiast zmierzyc cisnienie jak to zrobiłem brak cisnienia na 2 i 3 w efekcie zerwanie glowicy USZCZELKA ...
przyczyna wiek rozsypala sie w kawałeczki
 
 
 
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 07-01-2010, 20:20   

Gaz był założony wcześniej, ale teraz jest zdemontowany, poprzedni właściciel zapewniał że była wymieniona uszczelka pod głowicą a sama głowica planowana, po tej operacji gazu już nie podłączono .
Występuje brak ciśnienia sprężania właśnie na 2 i 3 cylindrze, prawie zero, ale silnik jeszcze odpala i pracuje tylko wiadomo jak.
Pozdrawiam
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 07-01-2010, 20:38   

To co mówi barteski jest całkiem prawdopodobne, a zdania poprzedniego właściciela nie bierz pod uwagę. Tak czy inaczej bez rozbierania się nie obejdzie, chyba że ktoś zna jeszcze jakiś sposób? Jeśli nie to 100zł uszczelka, 180zł szpilki plus robocizna oczywiście...
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 07-01-2010, 20:57   

Domyślam się już że to jest uszczelka pod głowicą i to jest optymistyczny wariant, obawiam się jednak że czeka mnie równierz wymiana lub naprawa głowicy i tu zaczynają się trable, koszty mogą być znaczne,
Może ktoś jeszcze się wypowie na ten przykry temat .
Pozdrawiam
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 07-01-2010, 23:09   

A czemu myślisz, że głowica jest uszkodzona?
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 08-01-2010, 00:10   

Jakoś tak życie nie rozpieszcza, to było by zbyt piękne, nie najlepiej zaczął się dla mnie ten nowy rok.
Dokładnie w sylwestra podczas wyjazdu na nart urwał się wał korbowy w naszym Isuzu Trooperze i koszt nowego silnika to około 3000 zł, decyzja o sprzedaży na części.
Zakładam że i tym razem nie będzie oki.
Oczywiście mam nadzieję że skończy się tylko na uszczelce, ale i tak po zrobieniu auto będzie sprzedane.
Chyba przesiąde się na Fiata może będzie mniej awaryjny od Japończyków a jest zdecydowanie tańszy.
Pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-01-2010, 00:57   

Uszczelka pod głowicą do wymiany, pewnie wyjarana między 2 a 3 cylindrem. Ewentualnie wydmuchana...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-01-2010, 10:27   

SUZI666 napisał/a:

Chyba przesiąde się na Fiata może będzie mniej awaryjny od Japończyków a jest zdecydowanie tańszy.
Pozdrawiam

Raczej to nie w awaryjności tych aut leży problem, a w sposobie ich użytkowania przez poprzedników zaręczam, że da się znaleźć zadbane 1G do którego przynajmniej w przeciągu pół roku nie dołożyłbyś ani złotówki, ale ich ceny często zaczynają się powyżej 7k zł. Te auta mają swoje lata i siłą rzeczy jeśli ktoś tego nie wymieniał na czas to w końcu musi paść i tyle.
_________________
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 08-01-2010, 14:42   

Ja tam mam doświadczenie i z fiatami i z niemcami i japońcami - uwierz, że japońce są najtańsze - jak raz włożysz to jeździsz na tym x lat.
A takie rzeczy jak urwany wał korbowy się nie zdarzają :D To znaczy nie słyszałem o takim przypadku jeszcze, jak to się stało?
Również obstawiam uszczelkę w tym przypadku... przynajmniej silnika nie trzeba wyjmować :D
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 08-01-2010, 18:01   

dobrze napisanewuerce, ja mam to samo zdanie
a urwany wał hmm pomyslcie jak to dawało znac o sobie a kierownik to olał az sie zemsciło pytanie tylko czy wlazło do srodka pojazdu ??
 
 
 
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 09-01-2010, 11:50   

Jestem trochę rozczarowany, owszem misiek 1g kupiony był za grosze ale nie miałem powodu żeby nie wierzyć zapewnieniom poprzedniego właściciela, teraz wiem że kupno używanego auta w Polsce wiąże się z dużym ryzykiem i ograniczonym zaufaniem, prawdopodobnie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą i może sama głowica, poprzedni właściciel miał już taki problem i chyba nie zostało to naprawione prawidłowo, zresztą i tak nie można planować głowicy kilkakrotnie, skończy się raczej na wymianie głowicy.
Natomiast co do Isuzu Troopera, to widoczny jest brak wiedzy, kupując to auto byłem świadomy że w tym modelu i silniku 2.8 tdi jest wada konstrukcyjna i urywają się wały korbowe bardzo często, nie ma reguły po prostu jest to wina na etapie konstrukcyjnym, odsyłam do fachowych informacji, najlepsze w tym jest to ,że nie ma żadnych objawów które poprzedzają samą usterkę, nie można przewidzieć i nic nie wskazuje na zmęczenie materiału do samego końca. Same silniki to mistrzostwo Świata, jedne z pierwzsych z wtryskiem bezpośrednim i bardzo ekonomiczne, tylko ten wał, za mała średnica czopów korbowodowych, przejęta z silnka 2.2 td. Wnowym silniku 3.1 tdi wada nie występuje.
Opinia że to moje zaniedbanie lub eksploatacja doprowadziły do usterki jest niesłuszna i poparta brakiem wiedzy w tym temacie.
Pozdrawiam
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-01-2010, 12:59   

co do zakupu używanych aut w Polsce to temat jest non stop wałkowany i niestety wygląda to jak wygląda, nigdy nie można ufać sprzedawcy, nawet jak mu dobrze z oczu patrzy. Praktycznie wszystkie auta mają kręcone liczniki bo klienci nie patrzą na stan auta tylko głównie na przebieg. W twoim przypadku o ile się nie mylę możesz domagać się zwrotu pieniędzy od poprzedniego właściciela bo jest to wada ukryta pojazdu i na dodatek celowo, tylko jak to z naszymi sądami bywa jak nie masz wszystkiego na papierze to ciężko będzie cokolwiek udowodnić
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-01-2010, 21:12   

Kazber napisał/a:
co do zakupu używanych aut w Polsce


Panowie, ale w Niemczech, Francji, Włoszech czy w jakimkolwiek innym kraju jest podobnie. Woziłem kilka miesięcy auta z Niemiec, Włoch i Francji to wiem co piszę. Naciągają wszędzie równo i to bez różnicy na narodowość.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.