[1G 90-94] Cisnienie oleju? |
Autor |
Wiadomość |
Kubica
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Koło
|
Wysłany: 03-01-2010, 22:26 [1G 90-94] Cisnienie oleju?
|
|
|
Witam! Niedawno kupilem auto i jak wyglada u was wwskazówka cisnienia oleju? Bo u mnie okolo tak jak na obrazku ponizej.
 |
_________________ Nie sztuka jest szybko jeździć, ale dobrze kręcić kierownicą!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2010, 00:58
|
|
|
Kubica, jest OK. Tak jak w manualu. Jednym słowem - KSIĄŻKOWO. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 04-01-2010, 14:19
|
|
|
Jeśli potrzebował byś drugiej opinii to : Tak jest idealnie ,tak powinno być. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
Kubica
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Koło
|
Wysłany: 04-01-2010, 19:25
|
|
|
To super! poprostu nie wiedzialem jak sie odnosic do tej wskazowki. Myslalem ze niezaleznie od obrotow musi byc w skali stale cisnienie. |
_________________ Nie sztuka jest szybko jeździć, ale dobrze kręcić kierownicą!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2010, 20:39
|
|
|
Kubica napisał/a: | To super! poprostu nie wiedzialem jak sie odnosic do tej wskazowki. Myslalem ze niezaleznie od obrotow musi byc w skali stale cisnienie. |
Ciśnienie oliwy nie jest stałe z prostej przyczyny, im większe obroty silnika tym pompa oleju pracuje szybciej i ciśnienie oleju jest większe Jeśli Twoja wskazówka kiedyś się zachowa inaczej sprawdź stan oleju w silniku. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Mlimon
Nowy Forumowicz
Auto: ECLIPSE 2.0 16V 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 08-01-2010, 06:58
|
|
|
Witam.A może ktoś mi powie dla czego dzieje się coś takiego w silniku 4G63 2.0 16V 29r.
przy 1500 obr/min wskaźnik ciśnienia praktycznie leży,
przy 3000 obr/min wskaźnik jest na wpół do środkowej przedziałki,
przy 5000 i wyżej wskaźnik nie dochodzi nawet do środkowej przedziałki,
Auto posiadam już prawie rok i do tej pory myślałem że tak musi być,ale z tego co tu widzę to zaczynam się po prostu obawiać.Pomocy!!!!!!
[ Dodano: 08-01-2010, 07:00 ]
Sorki pomyłka 92r.
[ Dodano: 08-01-2010, 07:06 ]
Dodam jeszcze, że auto jeździ tylko na gazie i ma zamontowany bloss, co prawda odpala na gazie w 25 stopniowym mrozie po 3 strzale rozrusznika .Czy to kończy się serce czy to jakaś inna przyczyna |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-01-2010, 10:23
|
|
|
może być walnięty czujnik ciśnienia oleju, albo pompa oleju, ale nie jestem pewien, ja bym go na twoim miejscu teraz go tak nie kręcił bo jeśli ciśnienie jest rzeczywiście niskie no to ryzykujesz obróceniem panewki |
_________________
 |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 08-01-2010, 14:36
|
|
|
dokładnie! to wskazuje na jakąś usterkę, ewentualnie na bardzo shitowy olej, ale to naprawdę musiała być niezła zupa tam... |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
Mlimon
Nowy Forumowicz
Auto: ECLIPSE 2.0 16V 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 08-01-2010, 16:38
|
|
|
Powiem szczerze,że miałem podobny problem z olejem jak kolega,kupione auta ale nie wiadomo jaki olej,po czym pierwsza dolewka w trasie z ograniczonym funduszem Nasz Polski super Lotos 15W40 no cóż,a później zdziwko bo pobiera ogromne ilość oliwy-w ciągu tygodnia 1 litr masakra, ale nie kopci ni nic podobnym. Teraz jest po wymianie na pół syntetyczny mobil1,i nie uwierzycie jaki efekt-miesiąc już nie dolewam a noga dość ciężka,z tym ze właśnie dzieje sie coś takiego jak wyżej ale i na jednym oleju i na drugim to samo.
[ Dodano: 08-01-2010, 16:42 ]
Dodam jeszcze,że w mojej okolicy to boję się jeździć do mech. jak widzę co oni wyrabiają z autami moich znajomych,dla tego wolał bym w miarę możliwości zrobić to sam ,dzięki oczywiście waszym podpowiedziom i opiniom.Pozdrawiam i czekam na odp. |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 08-01-2010, 18:08
|
|
|
ja jak kupiłem swojego to tez miałem cisnionko mizernota i po 3 miesiacach zaczoł pukac przy odpalaniu na zimnym co wyjasniło problemik w efekcie SZLIF WALU PANEWKI ACL PIERSCIONKI ORI USZCZELKI i jest jak na obrazku Kubica, od 7 miesiecy nie reklamujac . CZesci MADE IN KIEPUCZI |
|
|
|
 |
Mlimon
Nowy Forumowicz
Auto: ECLIPSE 2.0 16V 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 08-01-2010, 22:28
|
|
|
No wiesz tylko w tym jest kot pogrzebany,że ja mietkiem jeżdżę już prawie rok i w/w objawy były od początku,mimo to auto jeździło super,co prawda jak go kupiłem to to łapał fantastycznie sam byłem zdziwiony.Teraz na 4 biegu do 200 troszkę wolniej,wpinasz 5 i nic ,auto po prostu osłabło.Co do stuków,owszem są ale jak auto stoi na mrozie ze 2 dni nie odpalane,ale tylko paręnaście sekund i cichnie, a tak jak codziennie jeżdżę to nie słyszę czegoś takiego.I dla tego moje zdziwienie!!? Kiedyś obróciłem panewkę w seacie toledo 2.0 16v 150, ale objawy był natychmiastowe niemal-2 dni i po silniku. Może w mietku jest to problem długotrwały i tyle!???A jeżeli tak jest to te silniki są naprawdę mocne
[ Dodano: 08-01-2010, 22:33 ]
Dodam jeszcze,że jeżeli to silnik się kończy to w sumie mu się nie dziwie,parę ładnych lat na samym gazie,a teraz jeszcze moja ciężka noga,ale jeżeli nie to jaki jest powód takich wskazani i osłabnięcia serduszka???????
EDIT: Mitsumaniaki popierają akcję STOP WARIATOM DROGOWYM następny taki post skończy się RB / pozdrawiam Adaho |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 10-01-2010, 13:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-01-2010, 13:05
|
|
|
Mlimon napisał/a: | Co do stuków,owszem są ale jak auto stoi na mrozie ze 2 dni nie odpalane,ale tylko paręnaście sekund i cichnie, a tak jak codziennie jeżdżę to nie słyszę czegoś takiego.I dla tego moje zdziwienie!!? Kiedyś obróciłem panewkę w seacie toledo 2.0 16v 150, ale objawy był natychmiastowe niemal-2 dni i po silniku. Może w mietku jest to problem długotrwały i tyle!???A jeżeli tak jest to te silniki są naprawdę mocne
|
takie stukanie to nie panewka a popychacze |
_________________
 |
|
|
|
 |
|