 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Szarpanie silnika Galant 2,4 |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-01-2010, 18:55
|
|
|
Jak chcesz to sprawdz sam, KLICK
NA górze masz napisane parametry swego silnika, to są dane serwisowe oraz numery czesci do niego.
Które wogóle świece załoyłeś, może fajka nie siadła prawidłowo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mariobros77
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2002r. 2,4 ES USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 26 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 07-01-2010, 21:27
|
|
|
To nie wiem czemu...:( masakra.... mam już dosyć tej gabloty... zeby nikt mi nie mógł pomuc:(
Mimo wszystko bardzo Ci dziękuje, bardzo mipogołeś i poświeciłes czas.
Pozdrawiam
ciekawe czy ktoś mi skutecznie pomorze... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-01-2010, 23:18
|
|
|
Nie da się naprawić auta przez internet można tylko spróbować pomóc. Jedź do dobrego warsztatu, który nie boi się japońskich aut. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-01-2010, 00:15
|
|
|
A może masz popaprane z kątem zapłonu i paskiem rozrządu? Może jakiś magik przed tobą pomieszał świece od GDI i silnik z US, że niby to samo i tak poustawiał by na tych świecach chodził...
Różne już rzeźby widziałem.
Świece NGK IZFR5B są tylko i wyłącznie do silników GDI i nie wiem jakim cudem działają w klasycznym 2.4 na amerykański rynek |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
mariobros77
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2002r. 2,4 ES USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 26 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 09-01-2010, 15:55
|
|
|
Mało tego że działają, ale i lepiej chodzą niż te co powinny być !!! to znaczy te które przewiduje producent na podstawie VINU |
|
|
|
 |
|
|