Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta!
Autor Wiadomość
doktoro 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 GT
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 24-11-2009, 10:48   Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta!

Pala mi sie SRS ,SPORT,ANTI LOCK.
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 25-11-2009, 21:37   

Spróbuj może na forum regionalnym bardziej. Chociaż ja mam ten sam problem, gdzie nie podjadę, to nikt się nie chce podejmować w Warszawie
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 26-11-2009, 01:09   

Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle :D Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-11-2009, 08:03   

pierwsze 2 kontrolki to ciezko bedzie - srs to poduszki i tylko ASO moze to skasowac (ew. ktos z kompem serwisowym) a sport to zawieszenie - pewnie padly mieszki gumowe lub usterka kompresora

natomiast ostatnia - abs - powinna byc najlatwiejsza w diagnozie
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-11-2009, 08:41   

Tam nie ma kompresora to nie jest zawieszenie pneumatyczne, najczęstszą przyczyną problemów z ECS są wtyczki z kablami łączące gniazda na amortyzatorach ze sterownikiem a dokładniej mówiąć ich pierwszy łącznik z dwoma wtyczkami i gumową pokrywką która przykrywa amortyzator, te kabelki sa bardzo cienkie i bardzo często pękają mimo że izolacja na nich jest cała (sprawdź miernikiem czy jest przejscie na tych kabelkach), druga częsta przypadłość to odłamanie się kabelka od jednego z pinów na wtyczce w amortyzatorze w obu przypadkach będą mrugać ci obie lampki tour i sport na tablicy, awaria sterownika zdarza się bardzo rzadko. Z poduszkami to ciężko powiedzieć wiec tak jak krzyżak napisał trzeba do aso jechać na komputer, natomiast w ABS często pada silniczek elektryczny na pompie abs-u szczególnie w starszych egzemplarzach, zdejmij prawe nadkole i obejrzyj go jeśli jest mocno skorodowany to masz przyczynę.
 
 
 
doktoro 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 GT
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 26-11-2009, 09:43   

Dziekuje za wszystkie posty .
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 26-11-2009, 13:07   

Ja w sumie też, bo też mam problem i z ABS i z ECS :mrgreen:

[ Dodano: 26-11-2009, 13:22 ]
Łatwo mówić, już rok szukam..

Bogdan9999 napisał/a:
Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle :D Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy.
 
 
desper 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 03-01-2010, 21:44   

podłącze się do tematu z zapytaniem. Palą się kontrolki SPORT, ANTILOCK, SRS. Wiem co one oznaczaja ale poza tym co moze byc przyczyna i co zrobic by te systemy dzialaly to juz słabo. Moze zacznijmy od ABS-u czyli ANTILOCK...nie chodzi mi jedynie o usuniecie palacej sie kontrolki ale o naprawienie systemu.
_________________
MEMENTO MORI
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 03-01-2010, 23:38   

O znowu sie spotakamy :p

Ja proponuje Ci to co ja u siebie robilem.Jest tu juz nie nowe auto i czasem po prostu wtyczki nie lacza dobrze,czasem wystarczy przeczyscis ,polac wd40 i po sprawie(czasem).

SPORT-czyli zawieszenie,najczesciej wtyczki znajdujace sie na gorze amora czasem zasniedzieja lub kabelki lubia sie przetrzec.Sprawdz wystarczy odkrecic plastikowe zaslepki pod maska i w bagarzniku.Jak nie pomoze to pownie amor padl-a tu tylko wymiana.

ANTILOCK- To samo,sprawdz polaczenia na wtyczkach.
Ale powinienes sciagnac manual(jest tu gdzies na forum) i tam jest cala procedura jak krok po kroku sprawdzic co jest nie tak za pomoca miernika za 20 zl.Sprawdz polaczenie miedzy kompem abs a czujnikami.Komp jest w boczku przy tylnym siedzeniu od strony pasazera.Odpinasz zlacze od kompa i w manualu pokazuja jak sprawdzic polaczenie(dwa kable do kazdego czujnika na kole) i jaka musi byc wartosc.Jak jest cos innego to czujnik padl,a jak jest ok to moze zle odleglosci czujnika od oski,czyli moze lozyska zuzyte lub zabrudzenie pomiedzy czujnikiem a oska.Manual tez pisze jaka ma byc odleglosc.
A jak nic nie pokarze to moze kable nie laczy lub przerwany.Idz po kablu a znajdziesz.
Czasem przyczyna moga byc styki(przekaznik) lub wtyczki przy pompie abs jest ona za przednim swiatlem po prawej.Jest narazona na zabrudzenia blotem

SRS-hmmm tez moze problemy z wtyczkami albo sensory padly.Sa dwa w poblizu przednich swiatel pod blotnikiem.Powinno je widac od spodu auta .Komp jest na srodkowym panelu w tylnej czesci podlokietnika(trzeba go odkrecic).Albo jakies kable sa niepodlaczone np.do poduchy w kiery itd.

W sumie duzo szukania,ale MANUAL wszystko pokazuje jak cos sprawdzic
Sciagnij go sobie ,duzo ci pomoze
POWODZENIA
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
desper 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 10-01-2010, 10:54   

MANUAL sciagniety rzeczywiscie jest w nim bardzo duzo inf. Komputer moze wskazac błedy i wtedy bedzie takze jasne w czym jest przyczyna tych palących sie kontrolek...czyz nie??? Przycisk ECS nie reaguje na wscisniecie i w rzeczywistosci zawieszenie jest dosc twarde (SPORT) sprawdzalem amory w stacji diagnostycznej i maja wartosc ok 70% wiec chyba ich stan jest ok ABS nie reaguje nawet na najwiekszym lodzie. Autko stoi pod chmurka a warunki pogodowe ostatnio srednio pozwalaja na dlubanie
_________________
MEMENTO MORI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.