Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta! |
Autor |
Wiadomość |
doktoro
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 GT
Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 6 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 24-11-2009, 10:48 Potrzebuje elektryka do 3000GT 1genSL z okolic trojmiasta!
|
|
|
Pala mi sie SRS ,SPORT,ANTI LOCK. |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 25-11-2009, 21:37
|
|
|
Spróbuj może na forum regionalnym bardziej. Chociaż ja mam ten sam problem, gdzie nie podjadę, to nikt się nie chce podejmować w Warszawie |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 26-11-2009, 01:09
|
|
|
Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2009, 08:03
|
|
|
pierwsze 2 kontrolki to ciezko bedzie - srs to poduszki i tylko ASO moze to skasowac (ew. ktos z kompem serwisowym) a sport to zawieszenie - pewnie padly mieszki gumowe lub usterka kompresora
natomiast ostatnia - abs - powinna byc najlatwiejsza w diagnozie |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-11-2009, 08:41
|
|
|
Tam nie ma kompresora to nie jest zawieszenie pneumatyczne, najczęstszą przyczyną problemów z ECS są wtyczki z kablami łączące gniazda na amortyzatorach ze sterownikiem a dokładniej mówiąć ich pierwszy łącznik z dwoma wtyczkami i gumową pokrywką która przykrywa amortyzator, te kabelki sa bardzo cienkie i bardzo często pękają mimo że izolacja na nich jest cała (sprawdź miernikiem czy jest przejscie na tych kabelkach), druga częsta przypadłość to odłamanie się kabelka od jednego z pinów na wtyczce w amortyzatorze w obu przypadkach będą mrugać ci obie lampki tour i sport na tablicy, awaria sterownika zdarza się bardzo rzadko. Z poduszkami to ciężko powiedzieć wiec tak jak krzyżak napisał trzeba do aso jechać na komputer, natomiast w ABS często pada silniczek elektryczny na pompie abs-u szczególnie w starszych egzemplarzach, zdejmij prawe nadkole i obejrzyj go jeśli jest mocno skorodowany to masz przyczynę. |
|
|
|
 |
doktoro
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 GT
Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 6 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 26-11-2009, 09:43
|
|
|
Dziekuje za wszystkie posty . |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 26-11-2009, 13:07
|
|
|
Ja w sumie też, bo też mam problem i z ABS i z ECS
[ Dodano: 26-11-2009, 13:22 ]
Łatwo mówić, już rok szukam..
Bogdan9999 napisał/a: | Panowie nie chce bo tych aut jest mało i to dla nich nie zarobek w tym czasie mogą zrobić 10 renówek czy pasków i zarobią 10 razy tyle Na waszym miejscu bardziej szukał bym pasjonata który dłubnie cos bardziej dla przyjemności niż kasy. |
|
|
|
|
 |
desper
Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 03-01-2010, 21:44
|
|
|
podłącze się do tematu z zapytaniem. Palą się kontrolki SPORT, ANTILOCK, SRS. Wiem co one oznaczaja ale poza tym co moze byc przyczyna i co zrobic by te systemy dzialaly to juz słabo. Moze zacznijmy od ABS-u czyli ANTILOCK...nie chodzi mi jedynie o usuniecie palacej sie kontrolki ale o naprawienie systemu. |
_________________ MEMENTO MORI |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:38
|
|
|
O znowu sie spotakamy
Ja proponuje Ci to co ja u siebie robilem.Jest tu juz nie nowe auto i czasem po prostu wtyczki nie lacza dobrze,czasem wystarczy przeczyscis ,polac wd40 i po sprawie(czasem).
SPORT-czyli zawieszenie,najczesciej wtyczki znajdujace sie na gorze amora czasem zasniedzieja lub kabelki lubia sie przetrzec.Sprawdz wystarczy odkrecic plastikowe zaslepki pod maska i w bagarzniku.Jak nie pomoze to pownie amor padl-a tu tylko wymiana.
ANTILOCK- To samo,sprawdz polaczenia na wtyczkach.
Ale powinienes sciagnac manual(jest tu gdzies na forum) i tam jest cala procedura jak krok po kroku sprawdzic co jest nie tak za pomoca miernika za 20 zl.Sprawdz polaczenie miedzy kompem abs a czujnikami.Komp jest w boczku przy tylnym siedzeniu od strony pasazera.Odpinasz zlacze od kompa i w manualu pokazuja jak sprawdzic polaczenie(dwa kable do kazdego czujnika na kole) i jaka musi byc wartosc.Jak jest cos innego to czujnik padl,a jak jest ok to moze zle odleglosci czujnika od oski,czyli moze lozyska zuzyte lub zabrudzenie pomiedzy czujnikiem a oska.Manual tez pisze jaka ma byc odleglosc.
A jak nic nie pokarze to moze kable nie laczy lub przerwany.Idz po kablu a znajdziesz.
Czasem przyczyna moga byc styki(przekaznik) lub wtyczki przy pompie abs jest ona za przednim swiatlem po prawej.Jest narazona na zabrudzenia blotem
SRS-hmmm tez moze problemy z wtyczkami albo sensory padly.Sa dwa w poblizu przednich swiatel pod blotnikiem.Powinno je widac od spodu auta .Komp jest na srodkowym panelu w tylnej czesci podlokietnika(trzeba go odkrecic).Albo jakies kable sa niepodlaczone np.do poduchy w kiery itd.
W sumie duzo szukania,ale MANUAL wszystko pokazuje jak cos sprawdzic
Sciagnij go sobie ,duzo ci pomoze
POWODZENIA |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
desper
Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 10-01-2010, 10:54
|
|
|
MANUAL sciagniety rzeczywiscie jest w nim bardzo duzo inf. Komputer moze wskazac błedy i wtedy bedzie takze jasne w czym jest przyczyna tych palących sie kontrolek...czyz nie??? Przycisk ECS nie reaguje na wscisniecie i w rzeczywistosci zawieszenie jest dosc twarde (SPORT) sprawdzalem amory w stacji diagnostycznej i maja wartosc ok 70% wiec chyba ich stan jest ok ABS nie reaguje nawet na najwiekszym lodzie. Autko stoi pod chmurka a warunki pogodowe ostatnio srednio pozwalaja na dlubanie |
_________________ MEMENTO MORI |
|
|
|
 |
|