[Cari 1.9TD] valvoline maxlife zwykly a diesel - rożnice |
Autor |
Wiadomość |
Boniek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD'98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 49 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 11-01-2010, 11:36 [Cari 1.9TD] valvoline maxlife zwykly a diesel - rożnice
|
|
|
Witam, przepraszam jak już jest odpowiedz na to pytanie, ale szukałem i nie moglem znaleźć.
Pytanie: Zamówiłem olej Valvoline Maxlife 10W-40 (pisałem że olej ma byc do Diesla) no i otrzymałem Olej Valvoline Maxlife 10W-40, tylko że wiem że jest także Valvoline Maxlife 10W-40 DIESEL,
I właśnie takie pytanie do ogółu czy Można zalać Valvoline Maxlife 10W-40?? i nic sie nie stanie czy musi byc to koniecznie Diesel?? |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 11-01-2010, 17:47
|
|
|
jeździć będzie nawet na mineralnym ale ja bym zwrócił, płaciłeś w końcu za coś innego, olej do diesla i do silnika benzynowego to dwie zupełnie różne konstrukcje olej do diesla musi być wytrzymalszy ma więcej detergentów przez co lepiej płucze silnik i zapobiega powstawaniu szlamów, ma również podwyższoną odporność na utlenianie, i neutralizuje kwaśne środowisko które sprzyja rdzewieniu i utlenianiu, na te wszystkie czynniki bardziej narażony jest silnik diesla więc właśnie do tego zostały stworzone specjalne formuły które przedłużają żywotność silnika a VALVOLINE to naprawdę porządny olej! dobry wybór |
|
|
|
 |
Boniek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD'98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 49 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 12-01-2010, 08:55
|
|
|
Też tak myślałem więc zapytałem gościa od którego zamawiałem a dokładnie ze sklepu www.all-parts.pl
I otrzymałem taką odpowiedz
"W przypadku silników diesla wcześniejszych generacji nie będzie miało to znaczenia. Gdyby był to motor na pompo-wtryskiwaczach lub common railu trzeba stosować określone oleje. Natomiast w przypadku tego silnika ten olej posiada wszystkie konieczne specyfikacje."
Więc chyba będzie dobry |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2010, 12:35
|
|
|
nie rozumiem tego stwierdzenia co ma układ zasilania paliwem do układu smarowania nie widzę żadnego powiązania oprócz takiego że zwykły diesel z pompą sekcyjną jest na pewno starsza konstrukcją więc wnioskując po tym wedle tego sprzedawcy może już jeździć na minerale dali ciała a teraz się wykręcają jak zamawiałeś diesla a dali ci tego to wymieniaj bo to niepoważne podejście do klienta |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 14-01-2010, 07:20
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | nie rozumiem tego stwierdzenia co ma układ zasilania paliwem do układu smarowania nie widzę żadnego powiązania oprócz takiego że zwykły diesel z pompą sekcyjną jest na pewno starsza konstrukcją więc wnioskując po tym wedle tego sprzedawcy może już jeździć na minerale dali ciała a teraz się wykręcają jak zamawiałeś diesla a dali ci tego to wymieniaj bo to niepoważne podejście do klienta |
no i niech Ci zwrócą te 31.80 zł różnicy (chyba że płaciłeś przy odbiorze ) |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
|