 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] co się dzieje? |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 12-01-2010, 00:37
|
|
|
Serek napisał/a: | HouseM, jeżeli obaj mamy na myśli ten jednopinowy czujnik, to manual dla DOHC wyraźnie określa zasadę jego działania. |
Przychodzą mi do głowy dwa wytłumaczenia. Albo mylisz IPS (idle position sensor) z ISC (idle speed control)
Wersja nr dwa co bardziej prawdopodobne.Opis w manualu ,który czytałeś dotyczy elementu zintegrowanego. tzn. "CTPS" Czyli elementu występującego właśnie w 99% jeżdżących po naszych drogach Eclipsach. Kod: | More advanced forms of the sensor are also used, for example an extra closed throttle position sensor (CTPS) may be employed to indicate that the throttle is completely closed. | Czyli po polskiemu taki TPS z 4 pinami zawierający w tej samej obudowie IPS. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-01-2010, 08:55
|
|
|
Ok, wszystko jasne. Manual dla Eclipse jest uboższy w informacje na ten temat. Manual dla Galanta DOHC opisuje działanie IPS (idle position switch) dokładnie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|