 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 17-08-2009, 23:41 |
Lancer 2.0 Sport (VIII) |
Autor |
Wiadomość |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 17-08-2009, 19:22 Lancer 2.0 Sport (VIII)
|
|
|
Dzisiaj mnie natchnęło i postanowiłem pochwalić się jak stałem się właścicielem swojego Lancerka.
Dorabiałem się prawka (lepiej późno niż wcale), skończyłem kurs, zapisałem się na egzamin i postanowiłem porozglądać się za autkiem.
Najpierw szukałem wśród Focusów Mk I, ale że nie było niczego z silnikiem 2.0, szukałem dalej.
Jako, że przez chwilę rozbijałem się Accordem V6 3.0, pomyślałem że poszukam Hondy. Accord dla mnie był za duży, więc Civic. W sedanie. Też porażka. Po innych Japońcach tez szukałem (Subaru, Mazda, Nissan), nigdzie niczego z silnikiem 2.0 w cenie jaka mi odpowiadała.
Jako ostatniego wpisałem Mitsubishi. Ale Carismę, bo kiedyś kolega chwalił sobie jako auto wysoce niezawodne.
Nie śmiałem nawet wpisać w wyszukiwarce "Lancer", bo to niemal świętość dla mnie i wiedziałem że nie stać mnie na EVO o którym kiedyś marzyłem od kiedy zaczęły w mojej świadomości pojawiać się jako auta rajdowe.
Wpisałem jednak i na początku było jak myślałem.
73 tys. to najmniejsza cena jaka wyświetliła mi się na początku.
Kiedy jednak schodziłem niżej zobaczyłem auto w cenie jaką założyłem za maksymalną.
Stał sobie we wrocławiu.
Po prostu w salonie Hyundaia.
Telefon, i na drugi dzień byłem przy nim.
Na początku bajka
Wiedziałem, że będzie mój...
Kiedy zająłem miejsce w fotelu, poczułem się jak u siebie. Wszystkie przełączniki (wybitnie surowe wnętrze) tam gdzie powinne być i tyle ile powinno być.
Odpaliłem silnik, pooglądałem i zaczęła się rozmowa...
Pani powiedziała, że cena jest wyższa o 8 tys...
Ale odpuściła bo w ogłoszeniu było tyle więc nie powinna zmieniać
Pierwszy plus...
Wlazłem do auta i mówię że nie ma dźwięku (poprzedni właściciel pewnie wymontował).
Pani mówi, że sprzedaje takie jakie dostali od banku (z windykacji).
Wraca do domu i mam telefon, że zamontują takie radio i głośniki jakie chcę dostępne w salonie u nich.
Zamontowali.
Przyłażę po raz kolejny (tony papierów do załączenia w umowie) i pytam czy nic nie urwie z ceny.
Pani, że nie
Mówię, że oponki do wymiany bo zjechane troszkę...
No niestety, nie da się...
Znów wracam do domu i znów telefon...
Szef powiedział, że założą nowe opony od nich, mówię że Yokohama i że dobre tam były.
Pan z uśmiecham mówi, że nie pożałuję...
Założyli...
Nowiuteńkie Dunlopy Sport...
Jakbym wiedział, że tak miło dają to bym zimówki wyciągnął...
Zbliża się 17 czerwca, auto już na pewno moje, umowy podpisane i blachy założone, ale stoi u nich...
A mnie roznosi, bo 17 mam egzamin pierwszy na prawko...
Jeżdżę kurde od 12 lat i nie zdaję w pierwszym podejściu...
Prosto z egzaminu jadę do salonu po Lancerka
Na do widzenia szef salonu mówi mi, że zrobili pełny przegląd i serwis (olej, płyn ham., chłodnicy, amorki, sprawdzili na szarpaku i takie tam)
Przyprowadził go do domu mój szwagier.
Ja zacząłem oswajanie się z nim na spokojnie.
Do egzaminu następnego miałem 6 tygodni, i nie udało się wyczekać.
Zresztą na spokojnie nocami po parkingach klepałem zatoczki, garaże, górki i wszystkie inne egzaminowe pierdoły.
Drugie podejście zdane, a ja nawinąłem w tym czasie ponad 1000km.
Nielegalnie, wiem, ale co zrobić jak takie coś stoi i kusi
Od kiedy go kupiłem, wiem, że to najlepsze auto jakie miałem do tej pory do jazdy.
D... uratowało mi ze 4 razy już dzięki zdolnościom trakcyjnym.
Trochę przód ma jak Kangoo, ale da się przeżyć... Może kiedyś zmienię na przód od EVO 8.
Jedno wiem teraz, że w katalogu reklamowym z jednym nie kłamali.
Niedawno wyczytałem, że jak się ma Lancera i popatrzy na siebie w centralnym lusterku, to morda się śmieje sama.
Ja tak mam od pierwszego dnia jak wsiadłem do niego
Dość pisania... Teraz fotki:
Miał gaz, ale na szczęście już nie ma (nie jestem miłośnikiem LPG, tak mam i nie przekona mnie nikt, a o gustach się nie dyskutuje).
Na koniec, napiszę tylko, że brakuje mi na nim naklejki Mitsumaniaków
Ale niedługo pewnie się znajdzie |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-08-2009, 21:06
|
|
|
Gratuluję. Choć jak tak czytam o tych wszystkich dodatkach to od razu nasuwa mi się pytanie: co z nim nie tak, że tak bardzo chcieli go opchnąć? Ale może masz po prostu farta i autko jak ta lala?
Powiedz ile kosztował, jaka moc silnika i przebieg. No i szerokości |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
NYSAN
Forumowicz
Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 98 Skąd: lublinozouki
|
Wysłany: 17-08-2009, 21:12
|
|
|
A dlaczego jest w dziale Nasze nieMiśki ?
PS. faktycznie z przodu Reno , a z tyłu deko Dełu jakie przypomina . |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-08-2009, 21:51
|
|
|
przeczytałem całe, gratuluję zapału
Radowan, Cytat: | (nie jestem miłośnikiem LPG, tak mam i nie przekona mnie nikt, a o gustach się nie dyskutuje). |
już Cię lubię |
_________________
 |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 18-08-2009, 16:41
|
|
|
Co z nim nie tak?
Myślę, że kupili go od windykatora, i mieli problem ze sprzedażą.
Od września praktycznie u nich stał, ktoś próbował nim jeździć jako potencjalny kupiec, ale na tym się kończyło.
Salon kupił go za około 38 tys., mi sprzedali za 30 tys (jakbym nie kupił, pewnie by spuścili jeszcze do następnego roku )
Auto ma 135KM (nominalnie) a przebiegu w tej chwili około 72tys km.
Wygląda na tyle, wliczając to że rok czasu było na parkingu.
Auto sprawdzone na hamowni, wytrząsarce i szarpakach.
Zero luzów czy jakichkolwiek niedociągnięć.
W jeździe nie mam z nim jak na razie najmniejszych problemów i oby tak było do końca |
|
|
|
 |
mefis_radom
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: radom
|
Wysłany: 18-08-2009, 22:34
|
|
|
Lancelot niczego sobie, za ta cene to juz wogole bajka. |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 23-08-2009, 20:55
|
|
|
A dzisiaj mnie moje maleństwo miło zaskoczyło.
Leciałem do i z Bydgoszczy.
Łącznie zrobiłem 700km.
I wciągnął.... 5.5l/100km w trasie.
A w sumie spalił 5.7l/100km.
W sumie jechałem poza zabudowanym 90-110km/h, a w terenie 50-60km/h.
Totalny lajcik, chyba, że wyprzedzałem.
Generalnie total z przepisami.
Auto coraz więcej u mnie zyskuje |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8674 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 14-01-2010, 09:05
|
|
|
Planujesz jakie modyfikacje ? Wstaw wiecej fotek ; ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 15-01-2010, 17:56
|
|
|
Planuję, a jakże.
Po pierwsze ingerencja niewielka w dolot (zmiana wszystkiego co znajduje się przed filtrem, a sam filtr zostawić w takim kształcie i o takiej powierzchni a jedynie zastosować K&N)
Po drugie lżejsze koło zamachowe
Po trzecie kute tłoki i korbowody
Po czwarte może zmiana kolektora wylotowego
Po piąte w wyniku przerobienia dolotu montaż wlotu na masce a przy okazji wycięcie w masce dziury na lepsze przewietrzanie komory silnika
I to chyba wszystko będzie, bo reszta jest bez zarzutu. Myślałem też o kołach regulowanych w rozrządzie, żeby zoptymalizować napełnianie cylindrów.
Jakie to przyniesie efekty na dzisiaj trudno mi ocenić. Powinna troszkę wzrosnąć moc.
I po cichu przymierzam się do zmontowania tłumika (a może całości wydechu) ze stali nierdzewnej, ale do tego muszę jeszcze dopracować technologię spawania TIG, bo jeszcze raczkuję w tej materii.
A jeszcze zapomniałem o przewodach hamulcowych w stalowym oplocie. |
Ostatnio zmieniony przez Radowan 16-01-2010, 06:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-01-2010, 20:15
|
|
|
O Boże... To pewnie zyskasz z 5 kuni Zostaw go jak go natura stworzyła plisssssss |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 16-01-2010, 06:45
|
|
|
Zyskam albo i nie, wiem, że na pewno skoczy mi dynamika silnika. A na tym mi zależy.
Poza tym zanim wprowadzę w życie plany to trochę czasu minie, a może i się rozmyślę |
|
|
|
 |
Ja_good
Mitsumaniak 01986/KMM

Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 503 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-01-2010, 20:02
|
|
|
Radowan napisał/a: | Po trzecie kute tłoki i korbowody |
czy jest sens przy takim silniku ?? poza wydaniem kupy gotowki i zyskania trwalosci(co jest zupelnie nie potrzebne w niewysilonym silniku) nie zyskasz nic.
Radowan napisał/a: | Po czwarte może zmiana kolektora wylotowego |
to powinno byc podstawowa zmiana jezeli chcesz dodac Nm lacznie z kompletnym wydechem i dobrym wystrojeniem tego. kolka itp nie maja sensu wg mnie przy tego typu odyfikacjach zakrojonych badz co badz na mala skale
ale kibicuje bo ciekaw jestem jakie rezultaty osiagnies |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 16-01-2010, 20:08
|
|
|
piękne autko, gratuluję
Radowan napisał/a: | Po trzecie kute tłoki i korbowody | po co go zakuwać, jak nie uturbiasz? ja bym zostawił serię bo nic na tym nie zyskasz a to spory koszt.
ogólnie bałbym się modyfikować cokolwiek bo skośnoocy inżynierowie dokładnie wszystko maja policzone, i zmiana średnic i typu wydechu może zaszkodzić, choć dźwięk się zmieni i nasze samopoczucie;) to mocy niekoniecznie przybędzie. Jak coś to najwyżej byłbym za tym filtrem i jak nie masz lambdy za katalizatorem, to go wywal i zastąp rurką o tej samej średnicy co reszta układu wydechowego - zyskasz na tym może z 5km
pozdrawiam;) |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 30-04-2010, 12:22
|
|
|
Mój Lancerek przypasował też moim psom
Żaden inny przedmiot nie daje takiego cienia i czasem jest przepychanka, żeby się zmieścić
 |
|
|
|
 |
|
|