 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem ze skrzynia w tt vr-4 |
Autor |
Wiadomość |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 14-01-2010, 11:04 problem ze skrzynia w tt vr-4
|
|
|
wczoraj zauwazylem dziwna przypadlosc w moim misku...
nie ruszalem go kilka dni no i wieczorem wpadlem na wspanialy pomysl zeby sie przejechac:>
po odpaleniu i probie wbicia pierwszego biegu...no wlasnie sie to nie udalo , po kilku probach w koncu wpialem pierwszy bieg lecz mimo wcisnietego sprzegla pojazd mial ochote przemieszczac sie przed siebie...to samo ze wstecznym...
mimo wszystko ruszylem miskiem na przejazdzke i po jakims czasie ten efekt zaniknal.
pedal sprzegla mam bardzo niski .
pytanie moje odnosi sie do 2 rzeczy
czy daloby sie jakos podregulowac to kiedy pedal zacznie faktycznie oddzialywac na sprzeglo? czyli odrobine szybciej dzialac a nie jak teraz przy samej podlodze lapie:(
a drugie czy efekt ten jest wywolany np niskim stanem oleju w skrzyni choc ponoc stan oleju sie zgadza a sam olej wydaje sie czysty..(choc to sprawdzalem 6 miesiecy temu....)
dodam ze misiek stal kilka dni na -4 do -6 stopni niestety pod chmurka:( wiec moze olej odrobine zesztywnial ehh i dlatego taki efekt?
pozdrawiam
ps.skrzynia 5 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-01-2010, 11:08
|
|
|
Można regulować przy pedale
Problemy są na 99% przez stary płyn hydrauliczny w sprzęgle - płyn jest higroskopijny, a woda w -6 st. wiadomo jak się zachowuje. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 14-01-2010, 20:33
|
|
|
Bartek dobrze mowi,da sie troche podregulowac.
Musisz zajrzec pod kolumne kierownicy nad pedalami.Jest tam taka srubka wychodzaca z serwa sprzegla i przymocowana jest do ramienia pedalu.Poluzuj srube kontrujaca i kombinerkami pokrec gwintem sruby.
Ale najpierw:
Sprawdz stan plynu w zbiorniczku od sprzegla.
Sprawdz czy uklad nie jest lekko zapowietrzony ,ale tu musisz zdemontowac akumulator zeby sie dostac do silowniczka i odpowietrznika.
I tu jak Bartek mowi mozna tez wymienic caly plyn ,nie zaszkodzi - koszt niewielki a moze usunac usterke. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|