Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: londolut
18-01-2010, 23:51
[CAxA] Pas przedni do Colta
Autor Wiadomość
devastator. 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Ale co skąd?
Wysłany: 15-01-2010, 00:49   [CAxA] Pas przedni do Colta

Witam, poszukuję NOWEGO pasa przedniego (wzmocnienie czołowe) do Colta CA0. Napisałem już na forum regionalnym, jednak myślę, że tutaj zagląda więcej osób. Nie zna ktoś może jakiegoś sklepu internetowego (albo stacjonarnego w Warszawie lub okolicach), gdzie mają ten element? Sam znalazłem kilka, lecz po telefonie lub po złożeniu zamówienia okazało się, że jednak nie mają w magazynie. Jeśli założyłem temat w złym dziale, to przepraszam i proszę o niekaranie mnie ostrzeżeniem/banem. Dość pilna sprawa.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 24-01-2010, 02:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-01-2010, 01:25   

LINK
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2010, 07:45   

josie napisał/a:
LINK
... a tu link do tematu, który utworzyłeś i nawet odpowiedzi sie pojawiły. Wątek zamykam i proszę na przysżłość o niezakładanie kilku tematów.

Edit:
google
google
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
  Wysłany: 18-01-2010, 23:29   [CA4A 1.6] Wymiana pasa przedniego w CA0

Witam
chciałbym wymienić w moim colciku przedni pas, nie wymienić po to żeby wymienić tylko wymienić dlatego że trochę go pogięło :roll:
Cena nie duża, tylko pozostaje kwestia wymiany ... czy jest to duża rzeźba? trzeba ciąć spawać? czy może jest to skręcone na śruby?

Chodzi oczywiście o to http://www.moto-portal.pl...edni/521804.php

Może ktoś to przerabiał albo wie jak wygląda wymiana tego elementu ?.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 18-01-2010, 23:51   

Otwieram, niech to jest w jednej kupie ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-01-2010, 00:08   

lukaszpl, trzeba rozebrac cały przód, trochę porozwiercać, pociąć, pospawać, pomalować, zakonserwować
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-01-2010, 00:46   

robertdg napisał/a:
lukaszpl, trzeba rozebrac cały przód, trochę porozwiercać, pociąć, pospawać, pomalować, zakonserwować
A co najważniejsze, trzeba to zrobić równo bo potem lamp i szpar nie ustawisz. Zostaw to lepiej ludziom, którzy się na tym znają.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 19-01-2010, 01:07   

Oczywiście że sam nie będe rzeźbił :wink:

Poskładam wszystko do kupy i zobacze czy trzeba to będzie wymienić czy da się coś zdziałać z tym co jest, miałem nadzieje że to jest plug&play :(

Dzięki za odpowiedzi.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-01-2010, 16:42   

lukaszpl, teoretycznie można to uznać za akcje plug&play, aby to zrobic ww miare ładnie i starannie należy sttare zgrzewy rozwiercic i wtedy po pospawaniau i odpowiednim przygotowaniu oraz pomalowaniu nie rzuca sie to w oczy tak bardzo jak kluski po spawaniu na zakładke ;-) problem pojawi Ci sie dodatkowo z tego powodu ze ten pas jest zamennikiem, a Twój stary się wygł :D no i pewnie podłuznice delikattnie dostały (pewnnie nie jest to zauważalne la oka, ale pomiar prawde powie), ja powiem Ci szczerze, Znajomej wstawiałem pas/wzmocnienie czołowe, w formie identycczne jak u Ciebie do Mazdy, z tym ze pas był w oryginale, no i nie obylo sie bez probllemów, bo podłuznice były delikatnie rozjechane, około 0.5cm każda, więc spasowanie oryginallnego pasa do reszty karoserii wymagalo nielada prrecyzji i dłubaniny, aby reflektory przednie pasowały do maski i błotnikow, bez korygowania szczelin poprzez jakies dystanse, a prostowanie ori pasów także nie należy do łatwych i przyjemych zadań, one niby wygladaja jak listki, a tak naprawde blacha jest sztywna i sprezysta ;-)
Życze powodzonka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 19-01-2010, 22:51   

Nie sądzę żeby podłużnice dostały ... bez żartów mi tu :shock:
Latam raczej ostro i fura ma być prosta i bez odpadających części :mrgreen:

Co do uszkodzeń to nie ma tragedii, jak wymienię maskę i kupię nowe lampy to po przymierzeniu powiem coś więcej. Błotniki całe, nawet chłodnica nie ucierpiała. Podłużnice lecą chyba mimo wszystko przy mocniejszym strzale, inaczej gięły by sie na nierównościach.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-01-2010, 23:08   

lukaszpl, wystarzczy dobre delikatne uderzenie czołowe które zegnie górna i dolna czesci wzmocnienia czołowego i jest okazja do tego ze podluznice moga delikatnie zejsc sie do siebie, ale nie strasze, tylko opisuje jaki przypadek byl przy mazdzie, niby delikatnie to wygladalo a podłuznice delikatnie zeszły sie, dosłownie minimum, i to minimum juz wadzilo przy pasowaniu nowego wzmocnienia, zycze Powodzonka ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 20-01-2010, 02:52   

http://www.moto-portal.pl...edni/521804.php

dokładnie jak pisze kolega wyżej ja ostatnio miałem czołowe delikatne i tez wymieniam pas przedni góra pasy pogięła się ze maska się nie domyka na szczeście mam laminat to się wygięła żadnych strat prawie tylko zderzak po lift dostał :/ i wzmocnienie zderzaka nadaje się na złom.. ale podłużnice nie dostały całe są :)
_________________
Spes.. una hominem nec morte relinquit...
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 20-01-2010, 23:35   

K4G3 orientujesz się może ile kosztuje średnio lakierowanie(?) i wymiana pasa przedniego?

A mazda to nie Mitsubishi :mrgreen:
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-01-2010, 08:11   

lukaszpl napisał/a:
A mazda to nie Mitsubishi
No to ci powiem, ze wiele elementów w Maździe jest z Mitsu :P
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 26-03-2010, 15:51   

Temat nadal aktualny, może ktoś napisze jakie są koszty wymiany pasa przedniego?
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.