Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pompy ze sterownikiem ABS
Autor Wiadomość
sandacz 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: gubin
Wysłany: 14-01-2010, 12:52   Wymiana pompy ze sterownikiem ABS

Witam! Założę nowy temat bo może komuś to też pomoże. Wysiadł mi kompletnie ABS i ESP, pojechałem do serwisu w Niemczech i tam stwierdzili po 2 dniach grzebania w aucie że pompa jest do wymiany. Koszta nowej to 1300 Euro. Pytanie czy można wsadzić używaną z allegro? W serwisie powiedzieli że będzie problem z jej podłączeniem i zgraniem z kompem bo nie ma czystej pamięci a w serwisie tego nie mogą skasować... Co radzicie?
 
 
marmatjul 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 14-01-2010, 22:56   

Można wymienić bo wymieniałem klientowi i zadziałała bez problemu, tylko w tym modelu takie objawy daje uszkodzony czujnik skrętu koła kierownicy gdyż przestaje działac CAN i na testerze fabrycznym też głupoty wypisuje że pół sterownika uszkodzone chcesz wiecej info to napisz na pw
_________________
MAX
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2010, 00:22   

sandacz, powiedz panom z serwisu żeby dokładnie obejrzeli bezpieczniki zasilające blok ABS. Jesli masz hak holowniczy to mogło dojść do przeciążenia instalacji. Najczęściej sa nadpalone gniazda bezpieczników, następuje spadek napięcia zasilającego ABS i ABS zgłasza bzdurne błędy np. o uszkodzeniu czujnika ciśnienia płynu hamulcowegoitp.
_________________

 
 
sandacz 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: gubin
Wysłany: 15-01-2010, 08:53   

dzięki za odpowiedzi, najaśnie jeszcze co robili w serwisie: zaczęli od sprawdzania bezpieczników i czujników. Czujnik kierownicy był uszkodzony i wymienili błąd dalej ten sam i nie mogą wykasować, sprawdzili wszystkie sygnały i błędy niby ewidentnie powstają w samym module...Podajcie adresy gdzie można wymienić pompe jeśli zakupię na alledrogo...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.