| ABS znowu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2009, 07:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | koza, a jaki masz numer pompy ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2009, 16:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | MR510525, to jest ta o której pisał PLPynton. Montowana po marcu 2000 tylko do 2,5 ( z tego co podaje katalog do wersji z TCL). Równolegle w tym samym czasie była też montowana taka: MR510739. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2009, 20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | radex napisał/a: |  	  | a z tego co patrzyłem te od space mają inną budowę | 
 
 wygląda dokładnie identycznie jak ta z aukcji....
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2009, 20:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak, ale Koza ma MR510525 i z tego co widzę to tak jak pisał Robert, była montowana tylko do 2,5. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2009, 09:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | owczar ta co mi przesłałeś jest inna Taka już mam na klatce schodowej jak ktoś będzie chciał to mogę za 100 sprzedać
 
 wczoraj sie na allegro pojawiła taka jak moja
 zaraz wciskam kp teraz
 mam nadzieje że to będzie koniec problemów
 
 Pomijając fakt że 300 m od domu BMW wjechało mi w tył
   
 czysto teoretyczni czy ABS mógłby mi się popsuć od walnięcia ??
 
 w przyszłym tygodniu mam wycenę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sampler   Forumowicz
 
  
 Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 08 Gru 2005
 Posty: 2355
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-05-2009, 10:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jasne. Nie zapomniij o tym wspomniec przy wycenie. Trzeba korzystac z zycia   |  
				| _________________ BYŁY:
 GALANT E34 1.8 TD
 GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
 GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
 Xsara 1.4i
 
 SĄ:
 CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 Peugeot 308 2.0 HDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-07-2009, 20:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Noi  d..a pompa wymieniona
 a błąd ten sam
 jakieś pomysły ??
 
 [ Dodano: 03-07-2009, 20:41 ]
 WIe ktoś może gdzoe jest G sensor od ABSu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bieniak   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 11 Paź 2009
 Posty: 486
 Skąd: Elbląg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to tak moze ja opiszę moj abs:)otóż jak kupiłem to nie działał wcale.ale po zdiagnozowaniu kilku pęknięć w kablach usunąłem to i tak: 1 po odpaleniu kontrolka gaśnie czyli auto diagnoza absu się udała
 2 przy jeździe tak do 30-40km/h wszystko jest ok
 3) jak tylko bardziej przyśpieszę to słychać tak jakby pompę absu(takie cykanie)
 4 przy hamowaniu czuć pulsowanie pedału (niezależnie czy mocno czy lekko hamuję zawsze pulsuje) + słychać pukanie z pod maski
 5) hamulce są mało przewidywalne, jak się hamuje z większej prędkości jest tak słabo słabo i zachwile bardzo mocno hamuje
 6 czasami podczas jazdy zapala się kontrolka absu
 7) przy hamowaniu z dużej prędkości czuć że samochód ciągnie w lewo (jak się wyłączy abs samochód hamuje równo nic nie ściaga i hamulce są bdb)
 układ odpowietrzony i zalany płynem DOT-4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | bieniak, ja sie zastanawiam ile razy bedziesz opisywał swój przypadek i go powtarzał  : 
 http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#608239
 http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#577422
 
 Jak piszesz to kontynuuj wątek w jednym temacie, bo po obecnym Twoim poscie, nie wiem o co sie rozchodzi, moge sie jedynie domyslac i albo chcesz sie pochwalic, tym jak "fatalnie" pracuje Twoje auto z podpieta pompa ABS, albo dalej szukasz przyczyny jak to naprawic, nie widze pytajnikow wykrzykników, ikonek itp.,
   
 Jak już wsześniej wspomniałem, pompe ABS ktoś odłaczył bo miał ku temu powód, pompa nie pracowała wiec sie zepsuła, bo jak dobrze wiadomo auto sie psuje gdy nie jezdzi, ja nie chcialbym Cie teraz naciagnac na koszty, ale mi sie naprawde wydaje ze masz pompe ABS do wymiany, no chyba ze sam sterownik ABS jest walniety (sprawdzałeś kompa od ABS-u, bo jak dobrze pamietam pozostaly Ci chyba tylko te dwie alternatywy)
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bieniak   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 11 Paź 2009
 Posty: 486
 Skąd: Elbląg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmm auto jest ok ale ten abs irytuje.no z tego co poprzedni właściciel mówił to nie mogli znaleźć kabli bo lewego przedniego koła ja je znalazłem i podłączyłem  ,na testerze  wyskakiwały tylko błędy czujników i to zostało usunięte elektryk powiedział że pompa jest ok. że tylko czujniki,a czy takie problemy może spowodować zębatka na przegubie???rozumiem że sterownik jest przy pompie ???soki za powtarzane temat ale poprostu myślałem że tamat już poszedł dalej i wszyscy zapomnieli... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 19:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | bieniak, jak bedzie zebatka peknieta, lub cokolwiek z nia nie tak, to czujnik da znac o nieprawidlowym odczycie, permanentnie swiecaca sie zółtą ikonka ABS (bynajmniej tak powinno sie stac), sterownik od ABS w pompie/na pompie, manual 35.pdf str. nr 32 mzesz jeszcze przejrzec wedle tego manuala pozostale elementy elektroniczne układu ABS. Na jakiej podstawie elektryk stwierdził ze pompa jest dobra   |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bieniak   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 11 Paź 2009
 Posty: 486
 Skąd: Elbląg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak wynikło z testera, jak podłączył, wynikało że pompa jest sprawna i błąd czujników co naprawiłem, ale może faktycznie pojade na szrot wezmę drugą pompę:) i sprawdzę:)i teraz pytanie czy to musi byc taka sama pompa???chodzi o numer. bo raczej pozyskam ze sterownikiem od 2,0 bo taka napewno leży na magazynie:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 22:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | bieniak, wiadomo ze zgodnosc numerów powinna byc, jednak nie bede zgadywal, czy akurat podejdzie, a pierscienei zebate zawsze moglbys sprawdzic w jakim sa stanie wizualnie   |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bieniak   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 11 Paź 2009
 Posty: 486
 Skąd: Elbląg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 23:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | aha dzieki:::)no teraz mam pare dni wolnego to mogę się pobawić.zobaczę jaka to pompa lezy na szrocie:)i jak bedzie ok to podmienie i zobacze co i jakmoze aakurat twoje przypuszczenia będą trafne mimo tego że kosztowne. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |