Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1,000+ HP GT-R
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 19-01-2010, 19:36   1,000+ HP GT-R

W polowie Listopada ( 2009) zaczelismy prace przy nowym projekcie, 1000+ KM Nissan GT-R!

Oto krotki filmik przedstawiajacy projekt:
http://www.youtube.com/watch?v=-JuEOXagKhc


Auto przybylo do nas z dziora w silniku przy cylindrze numer 4. Poprzedni wlasciciel GTRa uzywal go na drag racing I takze wyposazyl auto w kilka podstawowych przerubek, sytem nitrous oraz 6 punktowa klatke. Nowy wlasciciel nabyl auto z niesprawnym silnikiem I zdecydowal sie na kompletna przebudowe.
Obecnie GT-R jest kompletnie rozebrany I oczekujemy dostawy zastepnego silnika aby rozpoczac jego budowe na 1,000 + koni. Takze usunelismy klatke I rozebralismy sirodek aby zainstalowac bardziej za awansowana klatke. Transmisja takze bedzie poddana przebudowie szegulow ktorej nie moge ujawnic.

Oto kilka fotek z prac od kiedy otrzymalismy auto:

Arrival:























































At AMS we pride ourselves on making the highest quality and most powerful parts on the market. This does not come easy but thanks to our highly qualified team and state of the art equipment we can make that a reality for any customer. One of the tools we use to achieve this goal is our portable CMM arm (coordinate measurement machine).

Our Romer portable CMM allows us to digitally plot any given area we are working with. By taking the arm and touching key points on the motor and the chassis we can digitally recreate the entire GT-R drivetrain in our CAD software. Why is this important? This allows us to make and design the best part possible using the given space constraints. The end result is a product that fits like stock, lasts the life of the car and produces the most power capable in that given area. Remember all that math in school that you thought you would never use in real life? Well we do :)

In chuck's case we are using this technology to create quite simply the best turbo kit available for the GT-R!

Here are some pictures of one of our engineers Drew Johnson plotting the GT-R engine bay on Chucks soon to be AMS powered 1000plus WHP GT-R!













Now that we have our digitized data from our portable CMM arm the engineers can begin designing the turbo kit. This is always my favorite part of a project as you can really see our engineers shine in their abilities.

Here are some preliminary CAD images of the digitized GT-R engine bay and the 750R Turbo's placed in their possible areas.

REALLY Cool stuff!!









[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:24 pm ]
Styczen 14 2010

Oto kilka nowinek z budowy Godzilli. Zamiast budowac kolektor recznie zdecydowalismy na opcje odlania. Celem jest stworzenie nie zawodnej czesci. Przez ostatnie kilka tygodni nasi inzynierowie ostro pracuja w CAD aby zaprojektpwac jak najbaradziej optymalny kolektor ktory odpowienio pasuje w tej bardzo ciasnej przestrzni. Turbiny sa Billet GT30R.

Oto kilka zdjec z pracy w CAD. Solidowrks:







Wiecej wkrotce :D

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:25 pm ]
Styczen 15 2010

Drew wlasnie zkonczyl CAD prjekt kolektora do zestawu Turbo do 1,000 HP GT-R. Wyniki sa bardzo “podniecajace” :D
Kolektor pod turbine bedzie mial :
-rownoleglosciowe dlugosci rurek
- wloty kolektora beda pokrywaly sie rozmiarem zaworow wylotowych
- bardzo plynny przeplyw
- odlewz 304 Stainless steel
Projekt kolektora takze pozwala na zachowanie fabrycznej oslony przekladni kierowniczej
Oto kilka renderow projektu:


















[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:25 pm ]
Styczen 19 2010

[quote name='Oktan' post='776813' date='Tue, 19 Jan 2010 - 10:19']uuu Panie - GRUBO

ale z trumną z wkładem czy na pusto ??[/quote]

mysle ze bez trupa, chyba ze ktos poprosi o przejazdzke w swoich ostanich zyczeniah hehe


Wielkie dzieki za pozytywne komentarze!

Inzynierowie zkonczyli projekt kolektora na strone pasazera, oto kilka fotek finalowego porjektu. ( nastepny process to 3D drukowanie):













Proces 3D drukowania da nam plastikowy ( bardziej mozna to opisac jaki gibsowy )model kolektora ktory bedziemy mogli przymiezyc do auta I sprawdzic czy odpowiednio wszystko pasuje. Jesli odstepy itp. beda odpowiednie plastikowy model bedzie wyslany do “szybkiego” odlewu. Process szybkiego odlewu jest bardzo drogi ale umozliwi nab szybkiego testu kolektorow. Jesli wyniki testow beda pozytywne kolektor bedzie wprowadzony do produkcji.

Oto kilka przykladow kilka innych naszych wydrukow 3D:







Kolektor wlotu F1-i do EVO ( ten wydruk 3D byl oblozony w wlukno co pozwolilo nam na szybki test projektu):



Kilka zdjec sirodka kolektora:




I fotki finalowego produktu:



Wiecej wkrotce :D
Ostatnio zmieniony przez Rysiek@AMS 21-06-2010, 22:30, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 19-01-2010, 21:55   

Ależ to będzie bestia :shock:
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-01-2010, 22:40   

Fiiuuu.... mślałem, że chodzi o Skylane poprzedniej generacji :P
No tak, na Garretach można wszystko kręcić...

Ale projekt fajny :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 25-01-2010, 18:57   

Oto kilka fotek wydrukow 3D! Obecnie silnik jest instalowany z powrotem aby sprawdzic czy zestaw kolektorow z braketami podtrzymujacymi oraz oslonami od ciepla odpowiednio pasuje w komorze silnikowej. Jesli wszystko wyjdzie pomyslnie kolektory beda podane procesowi szybkiego odlewu.























Wilekie dzieki za pozytywne komentarze, Wiecej wkrotce!
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 27-01-2010, 17:17   

Oto kilka nowych fotek z prac przy GT-R. Inzynierowie zaprojektowali oslony oraz brakety podtrzymania turbosprezarki. Finalowe versle oslon beda spawane…































Ryszard
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-01-2010, 19:37   

To sie nazywa profesjonalny projekt :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2010, 01:17   

Dla zainteresowanych, tutaj jest więcej o projekcie :wink:
http://www.amsracingblog....-22-10-update-6
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 03-03-2010, 17:56   

Oto kilka nowych fotek z pracy przy projekcie. Inzynierowie zatwierdzili projekty kolektorow I teraz czekamy na odlew.

While we wait for casting we are finalizing all the bits and hardware needed for the kit including intercooler piping, Intake piping and downpipes. Here are some more updates as we further develop the kit on Tim's GT-R.





















Ryszard
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 03-03-2010, 19:32   

Rysiek@AMS, kurcze zazdroszczę Ci pracy przy tym projekcie :) To się nazywa profi tunning :thumbright:

pozdrawiam
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 03-03-2010, 20:49   

Coś pięknego.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 09-04-2010, 23:05   

Kilka nowości z naszego projektu 1, 000+ koni Nissan GT-R.
Wymontowaliśmy fabryczną platę dachowa z nissana, aluminiowy dach będzie zastąpiony naszym dachem z carbon- kewlar, co zaoszczędzi około 4-5 funtów. Jak widać dach w GT-R jest bardzo usztywniony. W przyszłym tygodniu zaczną się roboty przy klatce.
















 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 14-04-2010, 23:30   

Dzisiaj wyszły z formy pierwsze dachy Carbon Fiber do GT-R i wyglądają niesamowicie! Po wadze AMS Carbon Fiber Nissan GTR dach zaoszczędza 9 fontów z najwyższego punktu auta!
Oto kilka fotek:






























 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 05-05-2010, 16:09   

Kilka szybkich fotek z instalacji klatki:








GT-R także otrzyma usuwane mocowanie na spadochron.

Więcej wkrótce.
Z poważaniem

Rysiek
 
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2010, 14:00   

Rysiek@AMS, jak zwykle dajecie czadu, czekamy na ciąg dalszy :twisted:
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 10-05-2010, 21:26   

Wreszcie otrzymaliśmy próbne wersje quickcast naszych kolektorów do turbo GT-Ra. Te pierwsze odlewy pozwolą nam zakończyć projektowanie reszty komponentów zestawu turbo oraz pozwolą na pierwsze testy na tym GT-R oraz na GT-R z fabrycznym silnikiem. Oto kilka fotek tych pierwszych kolektorów odlewów, finały będą bardziej „czyściej” wyglądać z zewnątrz.




 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.