Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik prędkości jazdy?
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-01-2010, 22:47   

avangarda napisał/a:
docencik87 napisał/a:
ECU w C5x podczas jazdy na luzie podbija obroty tak do ok 1300 obrotów.
a nie powinien i wcześniej tak się nie działo.
Jeśli Colt jest na luzie i zaczniesz się toczyć (np z góry) to ECU automatycznie podbija obroty silnika. Tak jest na bank w każdym zdrowym modelu C5x i CAx.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 22:51   

londolut napisał/a:
Jeśli Colt jest na luzie i zaczniesz się toczyć (np z góry) to ECU automatycznie podbija obroty silnika. Tak jest na bank w każdym zdrowym modelu C5x i CAx
coooooooooo?? :shock: londolut, proszę jaśniej, to oznacza, że rozpędzam się dajmy na to do 50 km/h i wrzucam na luz, autko dalej jedzie, to jakie wtedy ma mieć obroty na tym luzie w czasie tej jazdy z 50 km/h?
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-01-2010, 22:54   

avangarda napisał/a:
londolut, proszę jaśniej, to oznacza
To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k.
To samo jadąc 50 i wrzucając luz dopiero po zatrzymaniu obroty spadną poniżej 1k.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2010, 22:55   

A jak się ten czujnik zepsuje lub ktoś odetnie kabelek który idzie do ECU to fabryczne ograniczenie prędkości się wyłącza,ot taka tam ciekawostka :D

[ Dodano: 21-01-2010, 22:59 ]
londolut napisał/a:
To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k

A to wszystko po to żeby wspomaganie hamulca odpowiednio działało(moje rozumowanie)
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 23:01   

londolut napisał/a:
To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k.
To samo jadąc 50 i wrzucając luz dopiero po zatrzymaniu obroty spadną poniżej 1k.
ludzieeee, co ja z wami mam... To truję od paru dni, że coś nie tak i kombinuję, a tu się okazuje, że to tak ma być?? Czy ja się nie jasno wyrażam?? :D jeśli prawdą jest to co mówisz, to oznacza, że z moim colciakiem jest WSZYSTKO w najlepszym porządku... Tyle, że poprostu w życiu nie słyszałam, żeby takie podbijanie obrotów na luzie w czasie jazdy bądź toczenia było czymś prawidłowym, ale widocznie mało jeszcze wiem. Jesteś pewny, mam się już cieszyć? :mrgreen:


4g63colt napisał/a:
A jak się ten czujnik zepsuje lub ktoś odetnie kabelek który idzie do ECU to fabryczne ograniczenie prędkości się wyłącza,ot taka tam ciekawostka

czytałam o tym, ale właśnie nie wiedziałam dlaczego niektórzy celowo odłączają czujnik... :wink:
_________________
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-01-2010, 23:02   

4g63colt napisał/a:
londolut napisał/a:
To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k

A to wszystko po to żeby wspomaganie hamulca odpowiednio działało(moje rozumowanie)


dokładnie tak samo miałem w 1,6 GTi .... jak stał to obroty były niskie ale jak jechałem z górki i dawałem na luz to obroty nigdy nie spadały do wartości takich jak na staniu zawsze były pow. 1000 obr/min ..... :wink:

[ Dodano: 21-01-2010, 23:04 ]
avangarda, co ty byś bez nas zrobiła :lol: ....
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 23:05   

szpala85 napisał/a:
dokładnie tak samo miałem w 1,6 GTi .... jak stał to obroty były niskie ale jak jechałem z górki i dawałem na luz to obroty nigdy nie spadały do wartości takich jak na staniu zawsze były pow. 1000 obr/min
nie mam więcej pytań... widocznie serio źle opisałam problem, skoro nikt wcześniej nie skumał, że to o to chodzi... :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2010, 23:05   

Tzn.ECU wie że auto się porusza, podtrzymuje obroty i w ten sposób wytwarza większe podciśnienie w kolektorze ssącym co przekłada się na działanie wspomagania hamulca.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-01-2010, 23:08   

avangarda, napisałaś
Cytat:
po CAŁKOWITYM zatrzymaniu trzyma idealnie obroty a w czasie jazdy jakby zacina sie na około 1500 rpm
To nijak ma się do tego co ja opisałem ;) :D

avangarda napisał/a:
Czy ja się nie jasno wyrażam?
No raczej :P
avangarda napisał/a:
Jesteś pewny, mam się już cieszyć?
Możesz otwierać szampana hah :)

Szerokości ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 23:31   

londolut napisał/a:
To nijak ma się do tego co ja opisałem
a bo mężczyźni rozumują INACZEJ :P :P Ty po prostu stworzyłeś konkrety z tego, co ja miałam na myśli :D ale grunt, że koniec końców porozumienie zostało osiągnięte i to z jakim skutkiem! Normalnie aż mi się lekko na duszy zrobiło hehe, dzięki :wink:
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23649
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-01-2010, 23:33   

avangarda napisał/a:
a bo mężczyźni rozumują INACZEJ
Kobiety, zawsze odwróca kota ogonem tak, aby wina nie była po ich stronie :D
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 23:36   

robertdg, :mrgreen: ale nie zaprzeczysz, że jest to sztuka... :mrgreen:
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-01-2010, 23:37   

Na temat poproszę 8)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-01-2010, 23:47   

londolut, już zaczynasz swoje panie adminie... :P ja temat zaczęłam i ja go kończę, ot co :P :wink:
_________________
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-01-2010, 14:03   

1500obr to trochę dużo. Mi podbijał do ok 1200-1300max.
Ja wstępnie sprawdzałem regulację przetaczając auto na luzie ok 1m i patrząc czy podnosi obroty :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.