Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
G2 pompa paliwa chodzi na okrągło,co jest grane?
Autor Wiadomość
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-01-2010, 01:32   G2 pompa paliwa chodzi na okrągło,co jest grane?

Witam mam G2 amerykańca z silnikiem 420A i pompa paliwa chodzi mi na okrągło a powinna się właczyć na zapłonie nabić ciśnienie i wyłaczyć.na listwie wtrysków słychać jak paliwo przez nią idzie na właczonym zapłonie.Jak to ugryść? wtryski nie trzymają?
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 21-01-2010, 22:58   

Nic z tych rzeczy. Pompa ma działać non stop. Po to na drugim końcu listwy wtryskowej masz regulator ciśnienia i przewód powrotny do zbiornika paliwa.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2010, 00:14   

no tak przy uruchomionym silniku a na zapłonie tez tak ma być?ale to bardzo głóśno słychac na listwie wtrysków na włączonym zapłonie,tak jakby cały czas paliwo przeplywało a przecież wtryski nie pracują wiec nie powinno chyba tak być słychać,przynajmniej w 3 innych autach co mam w domu to nic nie słychać bo pompa sie włączy nabije ciśnienie i cichutko a w tym eclipsie to cały czas jakby tłoczyła paliwo tak jakby ciśnienie nabijała bo gdzieś nie trzyma ciśnienia.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 22-01-2010, 01:55   

Uściślijmy. Słychać przy listwie wtryskowej czy słychać z tyłu auta przy zbiorniku paliwa ?
W pierwszym przypadku to uszkodzony regulator ciśnienia
W drugim przypadku zatkane sitko w pompie lub uszkodzona sama pompa.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2010, 08:06   

słychac na listwie i pompe tez,czyli pewnie trzeba zacząć od regulatora cisnienia na listwie,jak dalej nie ucichnie to do pompy pewnie tez trzeba bedzie zagladnac
dzieki za podpowiedz,pozdrawiam
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-01-2010, 09:58   

HouseM dobrze mówi, niewiem jakie masz te inne auta, ale z tego co wiem to nawet w Cinquecento na gaźniku masz pompe paliwa i powrót z gaźnika do baku... musi być pompa włączona na zapłonie i w ecli jeszcze przez 5 sekund od wyłączenia zapłonu pracuje (żeby schłodzić wtryskiwacze) i powinna pracować nawet jak jest instalacja LPG żeby chłodzić wtryskiwacze, w baku musi być zawsze paliwo bo jak wyjeździsz paliwo do końca to po pierwsze pompa może zassać syf ze zbiornika a potem się zatrzeć/przepalić od temperatury (benzyna jest jej smarem) a syf jak się dostanie do filtra paliwa to albo go zatka albo coś uszkodzi... ktoś musiał właśnie wyjeździć paliwo do końca jak Ci głośno pompa pracuje, normalnie w ecli słychać ją dopiero jak się przytulisz do baku pod autem na zgaszonym silniku, na zapłonie, jest cichutka
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2010, 11:51   

czyli na właczonym zapłonie paliwo ma przepływać cały czas przez listwe wtrysków i wracać do baku powrotem? dobrze zrozumiałem?
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-01-2010, 11:56   

tak dokładnie tak :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2010, 12:18   

troche sie przestraszyłem bo nigdy w żadnym aucie jeszcze nie słyszałem żeby tak głosno paliwo przepływało nieustannie przez listwe wtrysków
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2010, 14:10   

Włączasz zapłon ale nie uruchamiasz silnika,pompa pompuje przez 5 sekund i się wyłącza i zaczyna pompować dopiero jak dostanie sygnał że silnik jest zapalany,jeśli masz gaz to możliwe że gazownicy specjalnie podłączyli tak żeby pompa cały czas chodziła,w ten sposób nie zapieką się wtryski,jeśli nie to coś jest nie tak.
 
 
henek155 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-01-2010, 16:33   

Wszystko jasne był gaz i został odłaczony ale instalacja została i przez to pompuje cały czas na zapłonie .wielkie dzieki za podpowiedz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.