wkurzajace spryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:20
|
|
|
cebull napisał/a: | kazdym aucie im szybciej bedziecie jechac tym strumien bedzie padal nizej | niby tak, ale w niektórych nawet tego nie zauważysz , a tu trza lać Panie, trza lać |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
tytko
Forumowicz
Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:31
|
|
|
co do mojego postu to jechałem 50 góra 70 ( bo w mieście ) , a spryskiwacze sikały mi po dolnej uszczelce szyby . A zbiorniczek zalany jest 4 litrami płynu ze statoila który do -22 stopni nie zamarza ,a było u nas w południe około - 13-14 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-01-2010, 09:26
|
|
|
Wydaje mi się że to nie problem płynu nie auta.Objawy są takie że jadąc sika po uszczelce a za chwilę się zatrzymuję i na postoju sika wysoko Ok.Czyli nie jest to wina gęstnienia płynu tylko autka,obydwie sytuacje odbywają się w tych samych warunkach pogodowych
[ Dodano: 25-01-2010, 09:37 ]
a co do ilości zużywanego płynu niepotrzebnie polewając szybę z automatu włączają się spryskiwacze xenonów.Powinno to być robione oddzielnie czyli na szybę to tylko na szybę a na światła to tylko na światła ,kierowca powinien decydować co sobie chce spryskać.Wtedy zużywało by się dużo mniej płynu |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 25-01-2010, 09:48
|
|
|
Sprawdź czy działa trik z wył. świateł na czas spryskiwania szyby. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-01-2010, 09:50
|
|
|
to znaczy co mam zrobić ? |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 25-01-2010, 12:25
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | to znaczy co mam zrobić ? | światła na off i wtedy psikasz na szybę a nie leci na światła
w większości aut są połączone spryski, chociaż istnieją wersje dla oszczędnych jak choćby nowy avensis ma przycisk wyłączający spryski reflektorów |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-01-2010, 12:31
|
|
|
Dzięki za info,sprawdzę |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-01-2010, 14:42
|
|
|
Jak włączysz postojowe zamias mijania to wtedy spryskiwanie na reflektory nie działa. W dzień to jeszcze, ale w nocy w trakcie jazdy to trochę ryzykowna operacja
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Bart007
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-01-2010, 14:48
|
|
|
Steff napisał/a: | w większości aut są połączone spryski, chociaż istnieją wersje dla oszczędnych jak choćby nowy avensis ma przycisk wyłączający spryski reflektorów |
Połączone sprystki to dziwny patent, chyba efekt lobby producentów płynu do spryskiwaczy Paten Avensisa jeszcze lepszy. W Oulanderze I jest natomiast osobny przycisk do spryskiwania reflektorów i to chyba najrozsądniejsze. Inna sprawa, że problem z nisko sikającymi spryskiwaczami szyby występuje u mnie również... |
_________________ pozdrawiam - Bartek |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 25-01-2010, 15:29
|
|
|
O2 też jest taki przycisk, tylko do spryskiwania reflektorów. |
|
|
|
 |
markyz [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2010, 15:46
|
|
|
Tak mnie rozbawiła ta dyskusja ze tez chce moje 5 groszy dołożyć
Automatyczne spryskiwanie reflektorów jest obowiązkowe dla ksenonów (nie mam 100% pewności) tak jak i autopoziomowanie.
Co do narzekania Steff'a to nie bardzo rozumiem jego oponentów - nie jest zadowolony i o tym głośno mówi - ma do tego prawo. Jezeli inni są od niego bardziej zadowoleni to tez niech mówią i to głośno by było ich słychać ponad turkotem turboklekota . Jakoś nie zauważyłem by ktoś kogoś skrytykował za pozytywne opinie o Outku
Jeżdze dużo i zużywam dużo płynu i zgadzam sie że brak czujnika jest dziwnym szukaniem oszczędności. Zgadzam sie ze Steffem że nawet człowiekowi przez myśl nie przeszło by o to zapytać w momencie jego zakupu (inna sprawa by ta informacja zmusiła mnie do zmiany zdania).
|
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 25-01-2010, 16:48
|
|
|
markyz napisał/a: | Automatyczne spryskiwanie reflektorów jest obowiązkowe dla ksenonów (nie mam 100% pewności) | w Out 2010 tylko pierwsze spryskiwanie po włączeniu zapłonu włącza również sprysk lamp, każde następne może odbywać się oddzielnie, no ale kto ma Out ten to powinien wiedzieć markyz napisał/a: | Tak mnie rozbawiła ta dyskusja | mnie też, bo proszę sobie wyobrazić moje spryskiwacze działają REWELACYJNIE ! fajna jest automatyczne "odsalanie szyb" oreaz bardzo dokładne zmywanie, nie ma żadnych zacieków etc. Co do zużycia płynu, testowane na trasie Wiedeń-Częstochowa (postój) dolałem płyn ok 1/2 zbiornika, a całą drogę spryskiwałem i to dużo, automat "odsalania" też się kilka razy włączył-jestem pozytynie zasoczony. Przy prędkości ok 140 km/h i mrozie -5-10 spryskuje tuż powyżej wyciewraczem, pod wpływem pędu powietrza fajnie rozpływa sięku górze, dla mnie nie ma znaczenia, że nie spryskuje mi w takich warunkach noska-ważniejszy jest efekt finalny-czysta szyba. |
|
|
|
 |
kolak
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:57
|
|
|
moja zona ma Mercedes A klase z 2005 roku. sa tam ksenony. Jest oddzielny przycisk do spryskania reflektorow.
Natomiast spryskiwacze sa w jakis sposob polaczone chyba z predkosciomierzem bo do 150km/h ciagle spryskuja srodkowa czesc szyby - tak jak powinny.
czujnik plynu rowniez jest.
Jest kontrolka wlaczonych wycieraczek przednich i tylnych. |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 25-01-2010, 18:04
|
|
|
merc to merc a nie chińczyk z Holandii ,także nie ma co porównywać bo to inne światy wystarczy obejrzeć 190 d z 88 roku a Galanta z tego samego roku o ile możliwe jest znalezienie tego drugiego jeszcze wśród żywych |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2010, 18:04
|
|
|
Wina za spryskiwanie wycieraczek zamiast szyby lezy zapewne w zle dobranej pompce spryskiwacza ktora wyrzua plyn pod zbyt malym cisnieniem Kolejna lipa do ktorej po prostu warto sie przyzwyczaic
W poprzednim aucie mialem xenony i tez od pewnego momentu zaczalem bawic sie w wylaczanie swiatel przy spryskiwaniu..jakaz to byla zenada i wstyd ale przynajmniej auto bylo dluzej czyste a i plynu zaczelo znacznie mniej ubywac |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|