Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silniczkiem krokowym LPG!
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-01-2010, 22:52   

zenek_bb, nie każdy ma analizator spalin w garażu :P

[ Dodano: 23-01-2010, 22:53 ]
Szymon20b, wyreguluj jak najszybciej bo wydmuchasz uszczelkę spod głowicy a do tego możesz wypalić gniazda zaworów ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-01-2010, 00:13   

analizatora spalin nie ma każdy, ja też, ale można zawsze się wpiąć pod lambdę albo pod ECU :)

ale regulacja konieczna!!!!
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Szymon20b 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-01-2010, 09:25   

można wywalić silniczek krokowy i jeździć bez niego ??
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-01-2010, 09:31   

Krokowiec przy BLOSie jest zupełnie zbędny, możesz go wywalić. A co do regulacji, to na lambdzie można zrobić regulację. Nawet ja tak robiłem jakiś czas temu :D Ale nie będzie aż tak dokładna jak w przypadku analizatora :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Szymon20b 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-01-2010, 09:45   

jak na lambdzie ?? sorry za takie pytania ;p A na benzynie będzie palić bez krokowca ? komputer nie będzie błędu wywalać.. Mówią że u nas nikt nie chce regulować blosa z gaziarzy bo bym sobie podjechał gdzieś nawet.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-01-2010, 07:52   

krokowiec nie odcina gazu do silnika (np w trakcie pracy na benzynie) tylko reguluje jego dawkę w pewnym zakresie, blos jest dosyć dobrą konstrukcją, był skonstruowany w zamyśle by pracował bez krokowca

błąd Check Engine wyświetla się praktycznie przy każdej instalacji, jest możliwość zainstalowania emulatora wtryskiwaczy, wtedy błąd się nie wyświetli, ale na tyle co jest z tym zabawy (bo koszt nie taki wielki, około 70zł) to poprostu niewarto, chyba że komuś bardzo przeszkadza ten błąd, lecz on nie wpływa na prawidłową pracę silnika

regulację blosa trzeba wykonywać albo na analizatorze z możliwościami hamowni albo korzystając z loggerów (np datalogger TMO na laptopa/palmtopa przez oryginalne złącze diagnostyczne) bowiem blosa łatwo istawić na wolnych obrotach ale pod obciążeniami już zachowuje się różnie... polecam zajechać do dobrego serwisu który się tym zajmuje, tu chodzi o nasze bezpieczeństwo oraz o nieuszkadzanie silnika
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Szymon20b 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-01-2010, 09:38   

Właśnie dzwoniłem na serwis na 13 sie umówiłem na ustawienie gaziochy zobaczymy co będzie tylko się boje że jak blosa zobaczą to zrezygnują no ale zobaczymy. Ktoś ma z was blosa ? Normalnie puszcza obroty do 6 tys bo u mnie na 4 go zmula czasem na 4,5.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-01-2010, 01:34   

nie powinien zamulać, regulowałem już dwa blosy, jeden w eclipse drugi w hondzie 1600 VTEC, nie powinien zamulać o ile jest to ten z gardzielem 70mm, mniejsze mogą ale nie mam doświadczenia, nie spotkałem mniejszego ale wiem że są

[ Dodano: 29-01-2010, 01:35 ]
PS. Napisz jakie efekty regulacji
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.