[3.0] MITSUBISHI Pajero |
Autor |
Wiadomość |
bobib1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: kopcie
|
Wysłany: 23-01-2010, 19:47 [3.0] MITSUBISHI Pajero
|
|
|
NIE MAM JUŻ SIŁY MÓJ MECHANIK ROZŁOŻYŁ RĘCE PO WYMIANIE USZCZELEK POD GŁOWICAMI PO ZŁOŻENIU AUTO NIE CHCĘ ODPALIĆ ROZRZĄD JEST NOWY USTAWIONY NA ZNAKI PALIWO DOCHODZI ISKRA JEST ZAPŁON WSTĘPNIE USTAWIONY I NIC NAWET NIE DYCHNIE PALIWO ŚMIERDZI I NIC NAWET NIE CHCE ZAŁAPYWAĆ |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 23-01-2010, 23:04 Re: MITSUBISHI Pajero
|
|
|
bobib1 napisał/a: | NIE MAM JUŻ SIŁY MÓJ MECHANIK ROZŁOŻYŁ RĘCE PO WYMIANIE USZCZELEK POD GŁOWICAMI PO ZŁOŻENIU AUTO NIE CHCĘ ODPALIĆ ROZRZĄD JEST NOWY USTAWIONY NA ZNAKI PALIWO DOCHODZI ISKRA JEST ZAPŁON WSTĘPNIE USTAWIONY I NIC NAWET NIE DYCHNIE PALIWO ŚMIERDZI I NIC NAWET NIE CHCE ZAŁAPYWAĆ |
Przewody zapłonowe są założone prawidłowo?Kolejność cylindrów licząc od strony wiatraka...głowica przy filtrze powietrza 1-3-5,druga strona 2-4-6 |
|
|
|
 |
bobib1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: kopcie
|
Wysłany: 25-01-2010, 08:21
|
|
|
a gdzie sie znajduje czujnik położenia wału korbowego moze to nie jest podpięte czy jest czujnik wałka rozrządu w tym samochodzie bo znalazłem jedną wtyczke nie wpiętą przy wiązce kabli co idą do cefki i nie wiem dzie to moze byc
[ Dodano: 25-01-2010, 09:05 ]
to sa zdjecia tej wtyczki[/code]
[ Dodano: 25-01-2010, 09:06 ]
[ Dodano: 25-01-2010, 09:07 ]
http://www.fotosik.pl/pok...432054fc7a.html
[ Dodano: 25-01-2010, 09:08 ]
http://www.fotosik.pl/pok...9a762d4cda.html
[ Dodano: 25-01-2010, 09:09 ]
tak
[ Dodano: 25-01-2010, 10:02 ]
przewody sa prawidłowo założone tylko ta wtyk mnie intryguje i nie wiem skąd jest |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:33
|
|
|
Ten wtyk jest wolny...u mnie też taki jest. Przewody od wtrysków masz wszystkie po podłączane?
No jeszcze można sprawdzić czy aparat zapłonowy jest włożony prawidłowo...jak palec w aparacie będzie na przeciwko przewodu np 2 cylindra to tłok 2 cylindrze w ma być na górze...jak przestawisz aparat silnik nie zapali. Z tym położeniem tłoka masz dwie możliwości...może być to koniec wydechu-początek ssania lub końcówka sprężania-praca. Trzeba odpowiednio trafić aby ustawienie było zgodne z fazami rozrządu...Może iskrę mu dajecie na początek ssania dlatego nie pali Powodzenia. |
|
|
|
 |
bobib1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: kopcie
|
Wysłany: 26-01-2010, 19:13
|
|
|
dziękuję bardzo samochód już chodzi teraz wywaliło zimering na wałku rozrządu chyba go sprzedam bo juz nie mam siły do tego pajero |
|
|
|
 |
Kosimazaki123
Nowy Forumowicz
Auto: Galloper 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2017 Posty: 2 Skąd: Pultusk
|
Wysłany: 05-04-2018, 19:39
|
|
|
Witam. Mam podobny problem tyle że z galloperem 3.0 v6. Silnik po kompletnym remoncie tz. Nowe panewki szlif walu planowanie głowic i co ?samochod nie odpala rozrzad na znakach paliwo jest iskra jest i ani znaku zycia moze ktos podpowie kolejnosc zaplonu w tej V6 bo to jedyne co przychodzi mi na myśl pozdrawiam |
|
|
|
 |
|