Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
24-01-2010, 14:34
Po uruchomieniu nie pali na wszystkie cylindry
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 25-01-2010, 18:59   

swiece też moga być - siedzą ori od 93 roku :lol:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-01-2010, 22:17   

zbyszek05 napisał/a:
swiece też moga być - siedzą ori od 93 roku :lol:


Jak to? Przełożyłeś do nowego(swapowanego) silnika stare świece? Nie wierzę :roll:

[ Dodano: 25-01-2010, 22:22 ]
VirMan napisał/a:

Zajc3w, a VIC właśnie pracuje na bazie TPS'a - jak źle masz przestawiony tps , to vic sie nie przekreci - na schemacie widac mniej-więcej jak to dziala.


A z opisu wynika że dostosowuje długość dolotu do obrotów, w celu uzyskania optymalnych parametrów przepływu powietrza. Albo źle zrozumiałem.

Jak świece są z 93 roku , w co nie wierzę, to mamy problem rozwiązany, bo niewiele z nich pewnie zostało. Chętnie zobaczę fotki takiej świecy. Cud że w ogóle odpala.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-01-2010, 23:37   

I nie wiem czy wypada się tym chwalić jeśli to faktycznie prawda. Co prawda w Oplu wyciągałem świece BOSCH Silver po 80 tysiącach i nie znalazłem śladów zużycia ale wątpię żeby nawet najlepsze platynowe świece wytrzymały ponad 250 tysięcy km. Moje zdanie jest takie że jeśli się zaniedbuje rutynowe działania przy samochodzie typu świece czy kable (rzadko bo rzadko ale mimo wszystko warto tam zajrzeć jednak bo auta maja swoje lata) to nie ma się co dziwić że nie pali. Jak napisał Zajc3ew - cud że w ogóle jeździ...zwłaszcza ze chyba ostatnio bywało w okolicach -20 u was.

[ Dodano: 25-01-2010, 23:37 ]
zbyszek05 napisał/a:
swiece też moga być - siedzą ori od 93 roku :lol:


Proponowałbym raczej zmianę minki na :oops:
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26-01-2010, 13:28   

pewnie poprzedni włąsciciel wymienił świece - nie możliwe zęby zrobić na świecach 250k .. chyba ze irydowe i lepsze niz denso.. ale wątpie... a swoja drogą polecam te swiece ,są rewelacyjne.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-01-2010, 14:44   

nie wymieniam rzeczy których nie trzeba wymieniać ...bo po co ? jezeli samochód jezdzi .mało pali ,zbiera się dobrze więc po co ? silnik przełożyłem a swiece wkręciłem swoje i wypalone napewno nie były .chodził do dobrze dopiero gdy złapało -28 c to sie stało . kable też przebicia nie maja sa japońskie może i stare .
jak samochód jest stary i ma na błotniku " paznokieć "rdzy to po co szpachlować i malować cały samochód ?
co do świec skąd mam pewnośc że chodził by lepiej na nowych i tak długo - opini o świecach i przewodach mam dużo z praktyki . niektóre produkty układu zapłonowego nie pochodzą nawet 3000-5000 tys. przykład świece "engka " założyłem kiedyś do bmw 2.5 zamienik bosha na których jezdziła i co - 4 miesiące - 6tys.km i po świecach :idea: włożyłem stare ,oczyściłem ,samochód sprzedałem a własciciel jeszcze długo na nich jezdził....pisać można i pisać .tak jak z samochodami .jedne się psują mniej inne więcej .a samochód pali .odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka w stacyjce nawet przy -28 .chodzi o to że zagada .chodzi i zaraz zgaśnie albo i nie .i poszarpuje tak jak by był zimny nierozgrzany albo coś się zapychało nie doprowadzając paliwa do listwy no czasami strzela w tłumnik ... i o to mi głównie chodziło i o to pytam . nie wierzę żeby na raz zapchało filtr paliwa ,padły swiece i przewody .cewka moduł albo jeszcze inne rzeczy ... nie mam zamiaru wymieniać połowy instalacji zasilającej albo elektrycznej .
byli już tacy co sie uczyli na moim silniku i w koncu go zatarli nie znajdując przyczyny...
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26-01-2010, 15:09   

więc jeslichcesz znaleźćprzyczynę , treba zacząć od diagnostyki - podłacz czujnik ciśnienia do listwy i do komputera diagnostycznego sprawdź charakterystykę względem obrotów i wychylenia pedału gazu. jesli jest ok , znczy ze filtr , pompa i przewody są ok , potem sprawdź wtryski na wielkość kropli oraz przepływ, jesli ok ,to sprawdź kompresje na zaworach oraz luzy , jeśli wszytko trzyam i jest super , sprawdź przebiegi napiecia na ukłądzie zapłonowym i porównaj z zerwisówką , potem sygnały sterujace z ecu itd etc...

może to pomoże bardziej.. ;) ...

zacznij od zczytania błedów , oglądnięcia przewodów , potem TPS, VIC ,kabelki , filtr paliwa.. taką kolejność bym obstawiał jak nie pomoże to paragraf wyżej. - albo wymiana ;)

teraz zadowolony ;) ? - to naprawdę wymienisz tylko to co trzeba - minimalny koszt ;) - albo oddaj do autoryzowanego serwisu.. - tam na pewno zrobią :]
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-01-2010, 16:52   

wszystko to sprawdzę ale na razie nie mam warunków i chęci zaglądac przy -20C .czekam az sie ociepli .a do zadnego serwisu tym ardziej autoryzowanego samochodu nie oddam .wolę oddac takiemu co to w stodole grzebie bo wiem ze się do tego przyłoży...filtr nie pomógł ...
cena filtra paliwa - 70 zł
cena wydechu środkowego - 120 zł.
świece denso - iridium power ik20 0.4mm
- 59 zł./ szt - jeszcze nie wkręcone czekam na kable kager platinum /złota opakówka / podobno rewelacja/ - 280 zł. ngk nigdzie nie mają - denso też
w poniedziałek zrzucam głowice i zakładam lepsze - wszystko za jednym machnięciem
dokupiłem jeszcze olej maxlife 10/40 + filtr oleju - cena 170 zł.
no i filtr powietrza h+b jakoparts 35 zł.

a propo cewek kazda daję mocną iskrę ....ale po sciągnięciu kabli przy odpalonym silniku kuleje i nie kuleje . po demontazu i montazu okaże się wszystko co było przyczyną

auto odstawione - teraz czekam na efekty ...

więc tak c.d..... silniczek pracuje ładnie ,równiutko po wymianie ....ale coś go jeszcze czasem trzyma jakby miał wiatr w maskę ...ale to już kosmetyka - niedługo dojdę .poprzeglądam silniczki vic i krokowy .wyczyszczę przepustnicę i popatrze co dalej jak nie pomoże ,do spokojnej jazdy jest ok czasami brakuje jej ciągu

dalej ...wszystko już jest ok :finga: błachostka -nigdy byście nie zgadli .oczywiscie vic ,a i przepustnicy oraz innych urządzen nie dotykałem ...nawet filtra powietrza .czasami mała duperela wyskoczy a człowiek szuka i szuka nie wiadomo gdzie .
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.