Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pajero 2.5td bez mocy i gasnie
Autor Wiadomość
phatemanx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Brzesko
Wysłany: 26-01-2010, 13:43   pajero 2.5td bez mocy i gasnie

witam
od wczoaj mam problem z pajero I 2.5td bez intercolera(ale te silniki tez sa w pajero II)

przy niskich temp nagle zaczal gasnac i wydawalo sie ze paliwo gdzies zamarzlo wiec na noc poszedl do garazu i nastepnego dnia bylo okej ale ja pojechalem w trase nagle problem zaczal sie pojawiac znow tak ze nie dalo sie jechac.ledwo zapalil i kreci sie tylko do 2.8tys obr nie ma mocy i zaraz spadaja obroty i gasnie.
myslaem ze to gdzies na filtrze paliwa zamarza lub sie zapchal ale po wykreceniu i przeczyszczeniu problem dlaej jest i nie wuiem za bardzo jak sie do tego zabrac .bardzo prosz o pomoc Maciek
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 26-01-2010, 15:07   

phatemanx napisał/a:
po wykreceniu i przeczyszczeniu problem dlaej jest


filtra się nie czyści,tylko wymienia na nowy!!!Na sto procent masz słabe paliwo i go łapie
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 26-01-2010, 16:25   

potwierdzam jak już raz w filtrze zamarznie lub przyłapie to nie wiem co będziesz robił i tak będzie gasł. Wymień filtr odpowietrz układ i po problemie. Wiem to po sobie.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-01-2010, 18:16   

phatemanx napisał/a:
ledwo zapalil i kreci sie tylko do 2.8tys obr nie ma mocy i zaraz spadaja obroty i gasnie

po za zamarzaniem paliwa jeszcze jest kwestia zapowietrzania się układu. Czy po tym jak zgaśnie długo musisz kręcić aby zapalił i jakiego koloru są spaliny po zapaleniu,czy dajesz czas silnikowi aby popracował spokojnie aż do rozgrzania czy od razu jazda,po jakim czasie od uruchomienia i pracy na wolnych obrotach silnik gaśnie??
phatemanx napisał/a:
ale ja pojechalem w trase nagle problem zaczal sie pojawiac znow tak ze nie dalo sie jechac
i to jest objaw zamarzania paliwa a raczej wytrącania się parafiny która zatyka filtr paliwowy. Można zastosować podgrzewacz elektryczny paliwa który jest montowany przed filtrem lub próbować dodawać różne eliksiry do paliwa typu denaturat,benzyna lub uszlachetniacze do ON.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
phatemanx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Brzesko
Wysłany: 26-01-2010, 23:51   

to tak dolewam do paliwa taki eliksir do diesli i no coz nie zadzialalo. teraz jak w trasie(bylem jeszcze z pelna laweta) zeby sie ratowac dolalem butelke dentauratu ale juz nie pomoglo.

nie ma wiekszych problemow z zapaleniem ale bez dodania gazu nie wystartuje.poprostu brak mu mocy, troche przy starcie zakopci na bialo i po dodaniu przez chwile gazu traci obroty i gasnie, na upartego przejedziesz z 200m.on jest cieply i tez nie pomaga.a propo rownych obrotow to ok pochodzi chwile z zaraz sam sie dlawi i gasnie.

sprobuje za 2 dni wymienic ten filtr paliwa moze cos pomoze
to jest moja pierwsza zima z nim wiec nie znam jeszcze jego wszystkich bolaczek :-)
po wymianie sie odezwe i jak cos bedziemy dalej myslec
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 27-01-2010, 07:24   

A może coś takiego cię dopadło

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41779

Oczywiście jak masz już prześwietlony cały układ paliwowy od zbiornika do pompy wtryskowej...(tzn.czy w którymś miejscu nie łapie "lewego" powieterza)

To również są przypadłości,które dość często nawiedzają nasze pajorki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.