Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd 1482
Autor Wiadomość
djandrew
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 22:08   Błąd 1482

Kolega ma problem ze swoim nowym nabytkiem. Niestety nie jest to Mitsu bo okazyjnie trafiła mu się Astra II no ale do rzeczy. Cały czas zapala się kontrolka check engine. Za pomocą testera diagnostycznego firmy MARI (wielu Mitsumaniaków pewni zna to urządzenie). Kod błędu to 1482. Problem polega na tym, że w książce dołączonej do tego testera taki błąd nie istnieje. Przegląda inne fora klubowe i nic nie znalazł. Może ktoś z was wie co to może być za błąd? Dziś auto wogóle straciło moc. Dochodzi do 2500 obr/min i silnik nie ma siły dalej.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-01-2010, 23:15   

1482 - Engine coolant blower motor relay 2 - malfunction

Najczęściej jest to nadpalony styk w przekaźniku, bąź spalony bezpiecznik, ale wątpie, aby to miało wpływ na moc silnika, podaj dokładne dane auta.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
djandrew
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 23:52   

Auto: Opel Astra G CC
silnik: 1,4 Twinport
rok produkcji: 2003

Tak kolega opisał usterkę:

Na biegu jałowym po dodaniu gazu obrotomierz kręci całą skalę (do 5500 sprawdzałem) po wrzuceniu biegu jedziemy do ok 3000 obr i silnik wyżej się nie wkręca lub wkręca się bardzo powoli, z każdym kolejnym biegiem granica obrotów delikatnie spada, czyli na drugim biegu wkręca się do ok 2800 i na kolejnych podobnie 2600 - 2800. Na piątym biegu osiągam prędkość 85 km/h mam wtedy 2600 obr/min i więcej się nie rozpędzę:(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 18:56   

Jak sie nie myle to w tym modelu jest juz elektroniczna przepustnica, trzeba sprawdzic jak ona pracuje, może się rozsypala, bo na biegu jalowym wiadomo ze wejdzie na obroty, ale juz pod obciazeniem nie daje odpowiedniej dawki.

Jedż na kompa sprawdzic, jakby co masz linka do takiej przepustnicy http://allegro.pl/item900...ol.html#gallery
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
djandrew
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2010, 22:39   

W imieniu kumpla bardzo dziękuję za odpowiedzi. Przyczyną była głupota. Kumpel zasłonił chłodnice kartonem by się szybciej nagrzewał silnik i jakims cudem trochę kartonu zostało zassane i wlot powietrza się zablokowało. Po usunięciu wszystko wróciło do normy :)
Dzięki jeszcze raz.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 23:50   

djandrew napisał/a:
W imieniu kumpla bardzo dziękuję za odpowiedzi. Przyczyną była głupota. Kumpel zasłonił chłodnice kartonem by się szybciej nagrzewał silnik i jakims cudem trochę kartonu zostało zassane i wlot powietrza się zablokowało
;-) głupoty stwarzaja najwieksze problemy, mozna powiedzieć że bylem blisko (no może prawie ;-) ) w drugim poście wspominając o dawkowaniu, choć nie często się zdarza, aby te przepustnice padały ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-01-2010, 10:11   

djandrew napisał/a:
Kumpel zasłonił chłodnice kartonem by się szybciej nagrzewał silnik


To tylko może zaszkodzić... Silnik i tak się szybciej nie nagrzeje jeśli ma sprawny termostat.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-01-2010, 15:19   

djandrew napisał/a:
Kumpel zasłonił chłodnice kartonem by się szybciej nagrzewał silnik
Żenujące.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.