Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Silnik 2.4 GDI...[FAQ]
Autor Wiadomość
DigitalNinja 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2009, 15:28   

lukasz85lukasz napisał/a:
A gdzie w okolicach warszawy można to wszystko zrobić?
Zależy mi na jakimś dobrym warsztacie...


Masz w naszym mazowieckim dziale temat odnośnie serwisów - ja swojego miśka diagnozuję i operuję w EvoServisie przy ul. Znanej 6a.
Zadowolony jestem - profesjonalna obsługa i mocno konkurencyjne ceny. Do tego nie trzeba czekać dwóch tygodni, żeby się umówić na wizytę :] Chociaż to też zależy jak wiadomo.

Namiary masz tutaj: www.evolutionservice.pl
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-10-2009, 09:37   

:twisted: jestem juz 2 tankowania gdi za soba i teraz mam pytanie , piszecie ze trzeba lac dobre bezsiarkowe paliwo . Ja mam nawyk z Hondy ze leje 98+ dodatki bo mam wykrecony silnik. 98 leje tez do solki z stocowym silnikiem no i do gala tez zalalem 98 ale ku mojemu zdziwieniu na wlewie jest napisane 95. Czy 98 nie bedzie za mocne dla gdi ?
pytam bo w mitsu jestem zupelnie zielony :D
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 21-10-2009, 12:45   

ja już od jakiegoś czasu tankuję tylko 98 V-power i jestem zadowolony,nawet szarpania przy stałej prędkości przestały dokuczać :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-10-2009, 21:58   

D1VenO, jedyne co Ci moze zaszkodzic to delikatnie wyciszona praca silnika, bo ilosc oktanowa nie znaczy wieksza moc, tymbardziej chcac porownac paliwo z zagranicy 93oktany a nasze najmocniejsze chyba na rynku Vpower to nasze jest najmocniejsze paliwo nie ma polotu do przecietnego paliwa z zagranicy. Polecam zatem lekturke>>Wartosc oktanowa<<
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kunek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 72
Skąd: Galway/Bardo
Wysłany: 05-12-2009, 21:08   

Mam nadzieje że dobry temat wybrałem :wink:

Znalazłem ciekawą, według mnie, ofertę na Allegro dla właścicieli silników GDI, może komuś się przyda.

http://moto.allegro.pl/it...silnik_gdi.html


Skopiowałem zawartość jak kiedyś link wygaśnie.

Diagnostyka i naprawa układów elektroniki,
zasilania silnika i sterowników,
elementów nadwozia i układów komfortu (z gwarancją)




PRZEDMIOT AUKCJI

Przedmiotem aukcji jest kompleksowa diagnostyka i naprawa układów jak w tytule aukcji
ze szczególnym uwzględnieniem samochodów Mitsubishi z silnikami GDI.
Diagnostyka oparta o oryginalny, fabryczny sprzęt diagnostyczny i poparta wieloletnim doświadczniem w tym zakresie.
W przypadku decyzji klienta o naprawie podzespołów w naszym zakładzie diagnostyka gratis.
Także inne marki samochodów w zakresie elektryki i elektroniki.

Objawem uszkodzenia elementów sterowania silnika w samochodach Mitsubishi z silnikiem GDI jest:
- Złe, nierówne obroty, wypadanie zapłonów
- Zbyt niskie obroty biegu jałowego
- Wypadanie zapłonów, szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością (z i bez ETV)
- Słabe osiągi silnika
- Kody błędów 91 i 92
- w skrajnym przypadku praca na 2 (skrajne) cylindry i maksymalnie 2800 obrotów

Możliwość naprawy, diagnostyki i regeneracji przepustnicy klienta lub innych usterek elektronicznych w samochodzie, także w samochodach na gwarancji.
Z naszych usług korzystają autoryzowane serwisy samochodowe wielu marek.

Jeśli poszukujesz innych akcesorii lub produktów ( Zobacz moje aukcje )
Jeśli masz jakieś pytania proszę o kontakt:

KONTAKT

mail: kscar@kscar.com.pl
telefon GSM: 0 605 446 966;

więcej informacji:

www.kscar.eu
_________________
-->Mój Galant<--
 
 
voytech 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 95
Skąd: Czeladź
Wysłany: 22-01-2010, 11:40   

Szczegóły tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...=43370&start=15
_________________
01559/KMM
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 28-01-2010, 17:01   

Drodzy Koledzy :) Mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów w swoim 2,4GDI,i taka prośba jak można podać linka lub opisać dokładniej co potrzebne jakie narzędzia i części,jakie niespodzianki czekają przy tym zabiegu :? Może ktoś zna w necie jakąś stronkę gdzie są zdjęcia z takiego zabiegu.Będę bardzo wdzięczny :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 19:13   

skull, co prawda to nie do GDI, ale poczytaj może Ci jakos pomoże http://forum.mitsumaniaki...aczy+zaworowych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 28-01-2010, 22:26   

jak już żre sporo oleju to uszczelniacze na bank :?:
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 22:33   

Jezeli nie widac zewnetrznych wyciekow, to mozna sprawdzic jeszcze kompresje w celu wyeliminowania pierscieni
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
giez 
Nowy Forumowicz

Auto: Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-07-2015, 13:39   

mały odkop...
a czy silnik 2.4L L4 SOHC 16V to GDI?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-07-2015, 19:03   

giez, nie to wielopunktowy wtrysk paliwa, czyli MPI.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.