| outek 2.0 did czip | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | adrian71   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Cze 2009
 Posty: 134
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 19:32   outek 2.0 did czip |   
 |  
               | 
 |  
               | czesc, szukalem,ale nie moglem znalesc,a wiec pytanie, mam silnik 2.0 did 140koni, planuje czipa, ale teraz moje pytanie, duza jest roznica w przyspieszeniu? pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Steff   Forumowicz
 
 Auto: Glonojad
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 373
 Skąd: DC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 20:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | mistrz prostej to nie będzie nigdy ale pewnie do dyszki zejdzie 170 i 370nm to taki optymalny soft
 |  
				| _________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dora   Mitsumaniak
 
 Auto: holenderski japończyk
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Wrz 2009
 Posty: 100
 Skąd: Mazowieckie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Steff   Forumowicz
 
 Auto: Glonojad
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 373
 Skąd: DC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 23:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Dora napisał/a: |  	  | Kolega Steff mówił oczywiście o spalaniu   | 
     |  
				| _________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adrian71   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Cze 2009
 Posty: 134
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 01:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | spalanie mnie mało interesuje:) chodzi mi tylko o moc (w tym aucie moc to bardzo duze słowo:p),bo juz mam dosc tego mulenia i chcialbym cos zmienic, auta jeszcze niestety zmienic nie moge,wiec zastanawiam sie czy warto inwestowac w czipowanie outka.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dora   Mitsumaniak
 
 Auto: holenderski japończyk
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Wrz 2009
 Posty: 100
 Skąd: Mazowieckie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 06:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Warto, 170KM to optymalne rozwiązanie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | K.K   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander II
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 09 Sty 2010
 Posty: 30
 Skąd: Stargard SZczeciński
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 10:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przed zakupem auta jeździłem testówką 140KM. Moje auto odebrałem z salonu z chipem 170KM. Różnica jest bardzo duża. Jeżdze z czipem 2 lata i wszystko jest ok. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adrian71   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Cze 2009
 Posty: 134
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 10:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dora i K.K - dziekuje, takich odpowiedzi oczekiwałem. Juz jestem pewien ze chce tego chipa:) zaraz dzwonie i umawiam sie na podkrecenie outka. Pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sibkods   Forumowicz
 
 Auto: Outlander II 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 01 Sie 2009
 Posty: 181
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 12:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | W któym dokładnie miejscu jest montowany ten Box od Mitsubishi  w 2.0 DiD? Prosze o zdjęcie jak komus by sie nudziło
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 13:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy. 
 Pozdr.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzysiek_slask   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 29 Mar 2009
 Posty: 237
 Skąd: Wodzisław Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 13:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Pamiętajcie tylko że ASO po zakupie auta, za tego boxa zawoła od was 4 tys. albo więcej. Masakra. Poza tym jest to masówka, a wiadomo każdy silnik nawet tego samego rodzaju moze mieć inny soft a co za tym różne parametry. Poza tym BOX działa tylko przez chwilę. Ja swojego robiłem u profesjonalnego tunera, z hamowaniem przed i po. Program pisany specjalnie pod konkretny silnik. Chciałem na poczatku boxa, ale silnik był tak zblokowany przez fabrykę, że nie dało rady inaczej. IZresztą bardzo się cieszę że nie dało się z boxem bo to nic innego jak oszukiwanie elektroniki auta, a nie optymalne wykorzystanie rezerw silnika. A co do gwarancji to mam takową od tunera na silnik i układ napędowy. | 
 
 Niestety to prawda. Cena oryginalnego boxa Ralliarta to ok 4k PLN i tak jak stoi napisane powyzej daje tylko troche i to jedynie w okreslonym zakresie pracy obrotow ;(
 
 Jezeli zatem liczysz, ze calkowice wyeliminujesz "turbo dziure" to bardzo sie rozczarujesz...
 
 Box ma jedna zalete (orginalny od MMC rzecz jasna) - po jego montazu w ASO nie tracisz gwary na silnik i podzespoly (co niestety ma miejsce w przypadku tuningu poza ASO).
 Co prawda sa magicy, ktorzy ponoc potrafia tak odwrocic sytuacje do stanu sprzed przeprogramowania, ze ASO sie nawet nie dowie, ze bylo cos zmieniane przy silniku.
 
 Pozostaje kwestia moralna takiego zabiegu...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | świr   Nowy Forumowicz
 
 Auto: In +  oraz inne
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Sty 2010
 Posty: 17
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 18:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odnośnie Boxa to największy syf jaki może być, dobry soft tylko chip konkretnie pod każdy samochód indywidualnie tylko ta gwarancja. Ja będę jechał do Witka Rogala z MR Motors bo wiem że zrobi to porządnie, delikatny soft i jest 175KM i 390Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-01-2010, 23:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzysiek_slask napisał/a: |  	  | Niestety to prawda | 
 tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ... 	  | świr napisał/a: |  	  | to największy syf jaki może by | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Steff   Forumowicz
 
 Auto: Glonojad
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 373
 Skąd: DC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-01-2010, 00:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle 	  | wojas_wa napisał/a: |  	  |  	  | Krzysiek_slask napisał/a: |  	  | Niestety to prawda | 
 tak myślałem, trzeba poużytkować przez dwa lata i już, złudzeń nie ma ... 	  | świr napisał/a: |  	  | to największy syf jaki może by | 
 | 
 |  
				| _________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-01-2010, 17:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmm....niech się zastanowię, plus : to może się polepszy, minus napewno  tracę gwarancję....super dzięki za poradę 	  | Steff napisał/a: |  	  | trzeba jechać do tunera ,wgrać po kablu i tyle | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |