Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Chcę kupić Galanta
Autor Wiadomość
Setritus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-01-2010, 22:24   [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta

Witam
Planuje zakup przecudownego samochodu jakim jest Mitsubishi Galant. Na pewno wersja sedan, na pewno silnik 2.5L. Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? Czy może poprostu jeździ ich tak mało że ciężko trafić na oferte sprzedaży?
Druga sprawa to dlaczego w niektórych autach halogeny z przodu są prostokątne, w innych koliste a jeszcze w innych podwójne koliste. Czy w podwójnie kolistych obie lampy są halogenem czy może druga pełni inną funkcję?
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam! ;)
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 30-01-2010, 22:29   

Setritus napisał/a:
Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie?
nie było
Setritus napisał/a:
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?

w moim czegoś takiego nie ma, nie wiem jak w nowszych modelach
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-01-2010, 22:35   

FAQ przed zakupem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Oryginalne VR-4 wychodziły tylko z kierownica po prawej stronie (RHD) na rynku japońskim, oraz jako prywatny import na wyspy (UK, Irlandia, jak się nie myle to jeszcze Australia i Nowa Zelandia)

Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie

W tym dziele możes dawać info na temat ogłoszeń Galanta VR-4 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=177

User PLPynton http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=4073 miał ostatnio na sprzedaż VR-4 w sedanie juz przerobione na LHD, obecnie posiada jeszcze Legnuma, może go opchnąć razem z gratami do przekładki RHD --> LHD, najlepiej napisz do niego PW

Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance

W podówjnych halogenach, jedne są przeciwmglowe, drugie dalekosiężne

VR-4 nie posiada komputera pokładowego podającego info o spalaniu, zresztą żaden Galant nie miał tego.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Setritus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-01-2010, 22:45   

robertdg napisał/a:
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie

czy to też bi-turbo?
robertdg napisał/a:
Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance

wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-01-2010, 22:51   

Setritus napisał/a:
czym wyróżnia się każda z tych wersji?

Roznice wizualne i tyle. Zderzaki, progi, okleina wnetrza itp
SE mialy tez obnizona zawieche :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-01-2010, 22:53   

Setritus, VR-2 jest z napędem FWD, VR-4 AWD

Setritus napisał/a:
wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
może mój przedostatni post w tym miejscu nieco rozjasni Twą wiedze http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#628152
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2010, 15:17   

Witamy kolegę z forum Mazdspeed. Gratuluję wyboru następcy Xedosa. Jak chcesz porównać Xedosa 6 do Galanta po 97 roku to pisz.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 22-02-2010, 08:33   

robertdg napisał/a:
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie
NIE BYŁO :!:
Jak nie wiesz to nie pisz takich informacji bo wprowadzasz ludzi w błąd :P
VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol:

BTW: tu masz więcej info na ten temat :arrow: >>VR-2<< oraz >>KLIK<<
Na youtube też znajdziesz info o tym aucie

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-02-2010, 09:19   

yep jeździ pare "VR2" ale fabrycznie takie coś nie wychodziło... z tego co się orientuje to chyba wszystkie galanciki od modelu E3xA z turbo w benzynie miały napęd na 4 łapy zawsze pierwsze VR4 czyli E39A czy też następny model E84A oraz EC5A
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Setritus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-02-2010, 16:04   

A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 22-02-2010, 16:59   

Setritus napisał/a:
A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej?
nie będzie to tak łatwo, gdyż VR-4 ma głowicę DOHC ;) natomiast "zwykły" V6 to SOHC ;)
Poza tym same sprężarki to za mało. Należy jeszcze pamiętać o dolocie, IC, etc.
Jeżeli już to swap całego silnika z "gratami"

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Setritus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-02-2010, 19:00   

a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-02-2010, 19:13   

Setritus napisał/a:
VR-4 to biturbo
Twin Turbo

Setritus napisał/a:
VR-2?
jednostka napędowa ta sama co w VR-4, tyle że napęd na oś przednia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 22-02-2010, 21:14   

Setritus napisał/a:
a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2?
Setritus przeczytaj uważnie to co napisałem wcześniej :arrow:
Kod:
VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol:

czyli : nie ma i nie było takiej wersji jak VR-2 - ot co ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-02-2010, 19:16   

Jak już wspomniał Piotrek, VR-2 to NIEOFICJALNA i potoczna nazwa swapów silnika 6A13TT do nadwozia EAxx. Pierwszy raz użyta w Holandii, i tak już się przyjęło nazywać dłubaniny, gdzie do nadwozia EAxx przerzuca się tylko silnik z turbinami, a więc FWD.
Póki co znam tylko 2 takie auta które jeżdżą bezproblemowo po swapie: Mark Sanne z Holandii i The Vee z UK.
Pozostałe swapy były raczej nieudane (często awaryjne), a jeden skończył w końcu z silnikiem 4G63T z Evo 6 (Dutch_Driver z Holandii).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.