[EAx 97-04] Chcę kupić Galanta |
Autor |
Wiadomość |
Setritus
Nowy Forumowicz
Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:24 [EAx 97-04] Chcę kupić Galanta
|
|
|
Witam
Planuje zakup przecudownego samochodu jakim jest Mitsubishi Galant. Na pewno wersja sedan, na pewno silnik 2.5L. Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? Czy może poprostu jeździ ich tak mało że ciężko trafić na oferte sprzedaży?
Druga sprawa to dlaczego w niektórych autach halogeny z przodu są prostokątne, w innych koliste a jeszcze w innych podwójne koliste. Czy w podwójnie kolistych obie lampy są halogenem czy może druga pełni inną funkcję?
Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda?
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:29
|
|
|
Setritus napisał/a: | Jednak zależałoby mi na wersji VR-4, ale nigdzie nie moge znaleźć ogłoszeń z takim napędem, czy nie było samochodów VR-4 z kierownicą po lewej stronie? | nie było
Setritus napisał/a: | Samochód ten nie ma komputera przeliczającego spalanie prawda? |
w moim czegoś takiego nie ma, nie wiem jak w nowszych modelach |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:35
|
|
|
FAQ przed zakupem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
Oryginalne VR-4 wychodziły tylko z kierownica po prawej stronie (RHD) na rynku japońskim, oraz jako prywatny import na wyspy (UK, Irlandia, jak się nie myle to jeszcze Australia i Nowa Zelandia)
Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie
W tym dziele możes dawać info na temat ogłoszeń Galanta VR-4 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=177
User PLPynton http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=4073 miał ostatnio na sprzedaż VR-4 w sedanie juz przerobione na LHD, obecnie posiada jeszcze Legnuma, może go opchnąć razem z gratami do przekładki RHD --> LHD, najlepiej napisz do niego PW
Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance
W podówjnych halogenach, jedne są przeciwmglowe, drugie dalekosiężne
VR-4 nie posiada komputera pokładowego podającego info o spalaniu, zresztą żaden Galant nie miał tego. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Setritus
Nowy Forumowicz
Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:45
|
|
|
robertdg napisał/a: | Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie |
czy to też bi-turbo?
robertdg napisał/a: | Halogeny są kwestią wyposażenia wersji: Comfort, Elegance, Sport Edition, Avance |
wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji? |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:53
|
|
|
Setritus, VR-2 jest z napędem FWD, VR-4 AWD
Setritus napisał/a: | wlasnie zapomnialem o to zapytać, czym wyróżnia się każda z tych wersji?
| może mój przedostatni post w tym miejscu nieco rozjasni Twą wiedze http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#628152 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-01-2010, 15:17
|
|
|
Witamy kolegę z forum Mazdspeed. Gratuluję wyboru następcy Xedosa. Jak chcesz porównać Xedosa 6 do Galanta po 97 roku to pisz. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 22-02-2010, 08:33
|
|
|
robertdg napisał/a: | Były wersje VR-2 już z kierą po lewej stronie (LHD) ale tez nie latwo o nie | NIE BYŁO
Jak nie wiesz to nie pisz takich informacji bo wprowadzasz ludzi w błąd
VR-2 to był swap do nadwozia EA Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2
BTW: tu masz więcej info na ten temat >>VR-2<< oraz >>KLIK<<
Na youtube też znajdziesz info o tym aucie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-02-2010, 09:19
|
|
|
yep jeździ pare "VR2" ale fabrycznie takie coś nie wychodziło... z tego co się orientuje to chyba wszystkie galanciki od modelu E3xA z turbo w benzynie miały napęd na 4 łapy zawsze pierwsze VR4 czyli E39A czy też następny model E84A oraz EC5A |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Setritus
Nowy Forumowicz
Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-02-2010, 16:04
|
|
|
A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 22-02-2010, 16:59
|
|
|
Setritus napisał/a: | A czy sprawa przemontowania turbosprężarek z anglika do 2.5 V6 europejskiego jest skomplikowana? Kupiłbym np rozbitego angola, albo nawet w całości i jakiegoś ładnego europejczyka w dobrym stanie. Przemontuje turbiny do europejczyka i bedzie 280km i napęd tylko na przód. Jak to wyglada od strony technicznej? | nie będzie to tak łatwo, gdyż VR-4 ma głowicę DOHC natomiast "zwykły" V6 to SOHC
Poza tym same sprężarki to za mało. Należy jeszcze pamiętać o dolocie, IC, etc.
Jeżeli już to swap całego silnika z "gratami"
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Setritus
Nowy Forumowicz
Auto: Mazda Xedos 6 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:00
|
|
|
a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:13
|
|
|
Setritus napisał/a: | VR-4 to biturbo | Twin Turbo
Setritus napisał/a: | VR-2? | jednostka napędowa ta sama co w VR-4, tyle że napęd na oś przednia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 22-02-2010, 21:14
|
|
|
Setritus napisał/a: | a ten model VR-2 to co w końcu jest?
VR-4 to biturbo, naped na 4 koła, a VR-2? | Setritus przeczytaj uważnie to co napisałem wcześniej
Kod: | VR-2 to był swap do nadwozia EA :!: Właściciel tego auta nie robił mocowań tylnego napędu - został tylko napęd na przód- i dlatego nazwał go VR-2 :lol: |
czyli : nie ma i nie było takiej wersji jak VR-2 - ot co
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-02-2010, 19:16
|
|
|
Jak już wspomniał Piotrek, VR-2 to NIEOFICJALNA i potoczna nazwa swapów silnika 6A13TT do nadwozia EAxx. Pierwszy raz użyta w Holandii, i tak już się przyjęło nazywać dłubaniny, gdzie do nadwozia EAxx przerzuca się tylko silnik z turbinami, a więc FWD.
Póki co znam tylko 2 takie auta które jeżdżą bezproblemowo po swapie: Mark Sanne z Holandii i The Vee z UK.
Pozostałe swapy były raczej nieudane (często awaryjne), a jeden skończył w końcu z silnikiem 4G63T z Evo 6 (Dutch_Driver z Holandii). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|