Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] obroty falują na zimnym
Autor Wiadomość
Kanarjus 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 31-01-2010, 17:56   [Cari 1.8 GDI] obroty falują na zimnym

Witam!!

Mam taki problem z Carisma 1.8 GDI 125KM '00r. Mianowicie chdozi o to że obroty faluja na zimnym silniku, i jak chce ruszac to wogole nie ma mocy, gasnie, dodaje gazu i wogole nie reaguje, i ostatnio pojawił sie taki problem że jak jade po przekroczeniu 3ty. obrotów zapal mi się kontrolka bład silnika "Check Engine" i odcian wszystko obroty spadaja i silnik gasnie.... Czy ktos wie co można na to poradzić?? dodam że przepustnica była czyszczona....
Ostatnio zmieniony przez Chooper 31-01-2010, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-01-2010, 18:03   

Kanarjus, sprawdź czy zmieni sie cos jezeli odepniesz przeplywomierz powietrza, jezeli nie to mozliwe ze przepustnica do regeneracji.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 31-01-2010, 18:16   

Zobacz wątek o mojej Carismie- u mnie pomogło przeczyszczenie filterka w pompie wysokiego ciśnienia.
Opis tutaj: http://forum.mitsumaniaki...hlight=b%B3%B1d

Dla potwierdzenia... chwilowe spalanie wg kompa 25l/100km, niedawno tankowane na niepewnej stacji lub tankowane po dłuższej jeździe na rezerwie?
Kiedy czyściłeś przepustnicę, wymieniałeś filtr paliwa itd?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 31-01-2010, 18:49   

Kanarjus, Zacznę jak zawsze- skoro jest "Check Engine" to jaki . Wymrugaj go inaczej dochodzenie co i jak nie ma sensu. 2000 rok da się.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-01-2010, 18:54   

aren195612 napisał/a:
Wymrugaj go inaczej dochodzenie co i jak nie ma sensu.

a w GDI ponoć tylko kompem się da ;] Proponuję do kompa i zczytać co tam nie jest ok.
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 31-01-2010, 19:06   

Możesz spróbować wymrugać, ale nie sądzę by to dało efekt, to już jest polift.
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 31-01-2010, 19:18   

gigant87 napisał/a:
Możesz spróbować wymrugać, ale nie sądzę by to dało efekt, to już jest polift.


Kolega kkriss, w tym wątku:link też uważał że się nie da, w końcu się przemógł i wyczytał: błąd 92. Nie da się aut z 2001roku i wyżej ponieważ tam już w/g manuala sa błędy czterocyfrowe.
To kolegi jest z 2000 roku i raczej się da. Zresztą co to za problem sprawdzić, na ASO zawsze jest czas.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 31-01-2010, 19:49   

Kojarzyłem że do kwietnia 1999 można wymrugać, więc zwracam honor :)

Kanarjus, mrugaj i dziel się wynikami :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
Kanarjus 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 31-01-2010, 22:52   

Dzieki za rady, postaram się coć poradzić, przepustnica byla czyszczona juz trzy razy w przeciagu 4 lat i nic nie pomaga, a z tym "check engine" to tez jest taki problem że nie zawsze jest ten bląd jak sie przekroczy 3tys obrotów. Filtr Paliwa nie był jeszcze wymieniany "bo go ponoć nie ma" ale z tego co czytam jest, jak możecie powiedzcie co i jak ztym filtrem.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2010, 00:04   

Fitr paliwa masz w baku razem z pompka paliwa.wymienia sie go co 110 tys km.Jest niestety drogi a zamiennikow chyba nie ma.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 09-02-2010, 11:07   

jakie efekty?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.