Przegląd okresowy. |
Autor |
Wiadomość |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 31-01-2010, 22:45 Przegląd okresowy.
|
|
|
Jak, robiony jest test hamulców na przeglądzie w takim O2?
Mają jakiś patent z podnoszeniem drugiej osi ? |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-02-2010, 02:04
|
|
|
a po co, przeciez jak jestes na rolkach to stoisz na luzie. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2010, 13:58
|
|
|
Wazzi napisał/a: | przeciez jak jestes na rolkach to stoisz na luzie. |
Ale napęd idzie od strony kół a nie od silnika. W związku z tym będzie także obracał się wał napędowy jak bedziesz kręcił przednimi kołami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2010, 14:46
|
|
|
Ponieważ temat mnie zaciekawił, to tu jest to samo z forum Subaru:
http://forum.subaru.pl/vi...der=asc&start=0
"U mnie po prostu od razu gość stwierdził,że nie sprawdzi mi hamulców,bo już komuś sprawdzali subaru i mieli jakieś przykre niespodzianki,nie dostałem odpowiedzi co się stało." |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-02-2010, 16:00
|
|
|
Faktycznie masz racje, bylem juz zmeczony i wylaczylem myslenie Ale u nas nie ma tego problemu bo masz przeciez pozycje 2wd i pare obrotow na rolkach na pewno niczemu nie zaszkodzi. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2010, 16:55
|
|
|
Wazzi napisał/a: | Ale u nas nie ma tego problemu bo masz przeciez pozycje 2wd |
Która nie rozłącza fizycznie przedniej i tylnej osi przez co mieli się sprzęgło. Ale fakt, po kilku obrotach nic się nie stanie ze sprzęgłem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 02-02-2010, 00:03
|
|
|
Hmmm no to ciekawe moja zona ma RAV4 ktora nie ma mozliwosci przelaczania recznego miedzy napedem na dwie czy cztery osie a test hamulcow przeszła...:-) |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
MariuszSz
Forumowicz
Auto: OULANDER II 2.0DID Int+ 2008
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2010, 02:44
|
|
|
są stacje, które mają specjalne urządzenia do badana 4x4. Miałem poprzednio wóz stałe 4x4 i widziałem że jak rolki z przodu chodziły to tylne koła się obracały ale asymetrycznie.Dokładnie nie pamietam ale zaskoczyło mnie bo napewno oba tylne nie kręciły się jednakowo |
|
|
|
 |
|