Padnięty silnik??? |
Autor |
Wiadomość |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 29-01-2010, 20:26 Padnięty silnik???
|
|
|
Witam na początku przepraszam jeśli umieściłem temat nie tu gdzie trzeba ale jestem Nowy na forum i to mój pierwszy post Pozdrawiam wszystkich forumowiczów od wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Eclipse 1G 2.0 16V 150 KM 94 rok mam jednak pewne obawy co do stanu silnika auto ma przejechane 179 tys i wizualnie jest w bardzo dobrym stanie jedzie i hamuje idealnie dlatego zdecydowalem sie na zakup. Silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach czasami gaśnie nie przerywa jednak podczas jazdy bardzo słabo wkreca sie na obroty od 2-3,5 tys obrotów bardzo go muli po czym co chwile odpuszcza tak jakby sie czymś dławił i smierdzi olejem z tłumika wydobywa sie nieprzyjemny zapach spalonego oleju ale jak odkręcilęm korek oleju to nic nie chlapał) auta nie kręciłem nawet do 7 tys obr, silnik jak sie wkręca dostaje nieprzyjemnych wibracji dzis zauważyłem że w zbiorniczku na ciecz do chłodnicy jest brązowa maź Wskaźnik ciśnienia oleju cały czas na czerwonym polu wiec chyba padł. Obecnie jeżdże na co dzień Coltem 1,3 75 KM i pewnie teraz Eclipse nie miała by szans:/ Sądząc po pracy silnika i stanie filtru powietrza (brązowy) auto woogóle nie było serwisowane w Polsce , przyjechało z Niemiec w 2008r . Na początku powiem że nie znam się na mechanice (zajmuję się czyszczeniem aut:D) tak dobrze jak niektórzy koledzy z forum dlatego prosiłbym o jakieś wskazówki co dalej robic z moją Eclipse co sprawdzic na poczatku co wymienic gdzie pojechac do mechanika mieszkam w Lublinie i jeśli faktycznie miałbym padnięty silnik to jakie są koszty i co sie opłaca czy kupic nowy silnik czy remontowac stary z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 29-01-2010, 21:08
|
|
|
Misieklbn, pojedz do mechanika niech on ogladnie bo jak sie nieznasz a samemu bedziesz diagnozowac to niewiem jaki bedzie tego skutek
jak odkreciłes korek i niechlapało to jeszcze gorzej tam jest wałem i na odpalonym MUSI chlapać
szkoda ze niemieszkasz koło wrocka podleciał bym obczaic ale jak pomysle lublin ojoj
morze znajdzie sie mitsu maniak co kuma conieco i pomorze kumplowi |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 29-01-2010, 21:44
|
|
|
Dzieki za poradę ale po rozmowie z jednym z forumowiczów chyba będę potrzebował 2 silnik, no cóż nikt nie kupuje takich aut żeby w niedziele do kościoła zawieśc rodzinkę |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 29-01-2010, 22:38
|
|
|
Misieklbn, tez jestem z LBN i mam Eclipse tylko 92 rok 6bolta. Kolego mozesz miec duzy problem z silnikiem a moze to byc poprostu blad poprzedniego wlasciciela. Z tego co opisujesz to raczej na 100 masz przestawiony rozrzad a maz mozesz byc z powodu starego plynu lub jesli sie grzeje strasznie i ginie plyn badz ubywa duzo oleju uszczelka pod glowica. A jesli chcesz miec dobrze sprawdzonego miska i cieszyc sie jada polecam kolege sebe po niedzieli skocz sobie do firmy ProCar na Skromnej 3a boczna Wojciechowskiej i powiedz ze jestes od Kafara. Dla niego Eclipse nie ma tajemnic i to prawdziwy magik |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-01-2010, 18:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 30-01-2010, 00:01
|
|
|
Dzieki ooo tym nie pomyslałem, że rozrząd może byc przestawiony ale pierwszy właściciel w Polsce podobno zmieniał rozrząd i drugi właściciel nic juz w nim pewnie nie robil zobaczył że trzeba dołożyc to sprzedał możliwe ze rozrząd robiony był u jakiegoś mechanika który może nie miał za bardzo pojęcia o tym co robił i dlatego tak to jeździ jak jeździ...:( a sprawdziłem dokładnie ten płyn w układzie chłodzenia i i ta maź brązowa to chyba nie olej tylko możliwe ze układ jest zanieczyszczony bo nie śmierdzi olejem ) |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 30-01-2010, 00:25
|
|
|
Widzisz kolego Damy rade na tych silnikach trzeba sie znac a potem jak dobrze zrobic i dbac to sluza dlugo i naprawde sa malo awaryjne Pomozemy |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-01-2010, 03:06
|
|
|
nagraj filmik i daj na youtube jak pracuje, jak wyglada pod maska i jak gaśnie, to dużo da, jeszcze dżwięk z wydechu i zachowanie obrotomierza będę brał czynny udział w dyskusji gdy tylko znajdę odrobinę więcej czasu, pozdrawiam |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 30-01-2010, 08:42
|
|
|
na początek wymień podstawowe rzeczy takie jak kable wys. nap. , świece , tak żeby sie nie wbijać w koszty , następnie posprawdzaj styki instalacji koło silnika , wyczyśc przepustnice , wymień płyn w chłodnicy , sprawdz poziom oleju , sondy lamb. , piszesz ze sie nie orietujesz w mechanice , ale takie rzeczy chyba dasz rade zrobić |
_________________
 |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 30-01-2010, 18:25
|
|
|
Z tym filmikiem to nie głupi pomysł ale nie wiem jaka będzie jakośc dźwięku.... apropo czesci to uważam , że najpierw auto musi obejżec mechanik który sprawdzi silnik bo wymienianie wszystkiego dookoła jak serce słabe chyba mija się teraz z celem bo może okazac się że trzeba rozebrac cały silnik, albo nawet kupic drugi i wtedy jak już będę, składał całośc to pokupowac cała resztę, na pewno jak dostane opinie od mechanika podzielę się z Wami niestety dla Eclipse teraz mam środek sesji i czasu brakuje |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-01-2010, 18:45
|
|
|
Misieklbn napisał/a: | najpierw auto musi obejżec mechanik |
Dokładnie od tego bym zaczął, tu kolega poleca fachowca w Twoim regionie:
kafar_1989 napisał/a: | polecam kolege sebe po niedzieli skocz sobie do firmy ProCar na Skromnej 3a boczna Wojciechowskiej i powiedz ze jestes od Kafara. Dla niego Eclipse nie ma tajemnic i to prawdziwy magik |
Misieklbn napisał/a: | może okazac się że trzeba rozebrac cały silnik, albo nawet kupic drugi i wtedy jak już będę, składał całośc to pokupowac cała resztę, |
NIe tragizowałbym w tym momencie, z tego co opisujesz nic strasznego nie wynika. Ze swojej strony doradzam inwestycje w tą jednostke niż kupowanie drugiej używanej. Używaną już masz. Powodzenia i opisuj na bieżąco sytuację. Jak coś zawsze chętnie pomożemy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:18
|
|
|
Jak kolega się odezwie to chętnie mu pomogę |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
crolls [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 22:28
|
|
|
Misieklbn napisał/a: | dzis zauważyłem że w zbiorniczku na ciecz do chłodnicy jest brązowa maź |
padnięta uszczelka pod głowicą |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 02-02-2010, 18:21
|
|
|
Dzisiaj wstawiłem Ecli do warsztatu jutro silnik pójdzie w rozbiórkę to będę wiedział co i jak podobno jest w "Dobrych rekach" zobaczymy....
[ Dodano: 04-02-2010, 17:29 ]
Witam Wszystkich Forumowiczów niestety samochód przejdzie kapitalny remont :
-wymiana wału korbowego wraz z korbami
-wymiana tłoków
-remont głowicy
-wymiana panewek pierścieni tulejek wszystkich uszczelek silnika i wszystkiego co jest w silniku poza tym, a czego nie zapamiętałem...
-wyjęte zostaną wałki balansowe, odchudzone koło zamachowe
-nowe śruby głowicy
-rozrząd komplet paski, rolki, napinacze
-paski klinowe komplet
-pompa wody
-wszystkie filtry, olej, skrzynia, silnik, czujniki temp, ciśnienia,termostat, świece, kable, przeguby, poduszka silnika, sprzęgło komplet, klocki, tarcze, przód, tył
-czyszczenie całego układu chłodzenia
-dalej nie chce mi się już pisac
jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości ile kosztuje kilkunasto letnie auto sportowe to niech do mnie napisze na PW... warto to przeczytac zanim kupi się takie auto z ALLEGRO Buda i środek to nie wszystko niestety człowiek czasami kupuje oczami...:( Pozdrawiam i dozobaczenia na Spocie
PS: Jak wyjadę na ulice i dotrę silnik napisze kto mi to wszystko robił |
|
|
|
 |
|