 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1.9 TD pomocyy |
Autor |
Wiadomość |
kermitek0
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-02-2010, 15:45 1.9 TD pomocyy
|
|
|
Witam, mam taki problem. Jechalem wieczorem kiedy na minusie bylo koło 27 stopni ponizej zera i nagle samochod zaczął szarpac a po chwili zgasł. Kiedy probowalem go odpalić kręcił cały czas, ale nie chcial zalapać. Wymienilem filtr paliwa i dalej to samo. Probowalem juz odpowitrzac go przez wtryski luzując śruby i dalej nic. Prosze o pomoc.
Jeszcze druga prosba, czy mogłby mi ktos powiedziec czy Carisma 1.9 TD rok 1998 posiada ręczną pompke do paliwa?, jezeli tak, to bardzo bym prosil o fotke, gdzie dokladnie sie znajduje. Dziekuje Pozdrawiam |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2010, 17:03
|
|
|
już tyle było na forum o pompkach , że na pewno coś znajdziesz, ja natomiast dorzucę coś od siebie na temat jazdy w b.duże mrozy. Parafina w paliwie jest tutaj winna, w takim mrozie mętnieje nawet b. dobrej jakości paliwo, zalecam aby w baku paliwa było pod korek tzn lustro ma być powyżej sitka w smoku baku, wtedy będzie OK. Na filtrze raczej nam się nie zapcha- mamy podgrzewacz, jeśli już to woda w filtrze nam bedzie bruździć a nie parafina, natomiast ten nieszczęsny filtr w baku lubi złapać na sobie parafinkę i duuuupa, rurka zaczyna ssać powietrze zamiast ropki. Jedyne wyjście nie dopuszczać poziomu poniżej połowy zbiornika. Rada- jeśli już zdarzy się , że zapomnimy o stanie w baku, to jak najszybciej wlejmy parę litrów ropki coby wlewało się z góry do sitka smoka- a jest na to czas bo zawsze pierwszym symptomem jest łapanie dziwnych obrotów po szybkim zakręcie. Długo ale może się przyda pozdro |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 02-02-2010, 17:32
|
|
|
zmarzło CI paliwko... myślę że jak kolega napisał - dolać ropy. poza tym radził bm go w garaż wstawić ogrzać porządnie, odpowietrzyć układ i na pewno odpali
a i jeszcze jedno ... na takie mrozy dobre są paliwka takie jak verva na orlenie = wszystkim dookoła paliwko zamarzało a ja zero problemów z tym ;] |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 02-02-2010, 19:21
|
|
|
w polsce to ruletka z paliwem przypadek v40 po zalogowaniu na ich forum mozna obaczyc zdjęcia co zrobilo paliwo z orlenu
http://www.v40.pl/viewtop...der=asc&start=0 |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
tiger1010
Forumowicz
Auto: CARISMA 1.9 DI-D 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 68 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 02-02-2010, 23:01
|
|
|
Cześć. Ja jezdze na diesel gold ze Statoil i jest ok nawet przy - 25 stopniach. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
kermitek0
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-02-2010, 19:15
|
|
|
Problem zażegnany. przyczyna - moim zdaniem było to poprostu zapowietrzenie przewodów, pokombinowalem i udalo mi sie - odpalił )). Dziekuje za pomoc ! |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 11:27
|
|
|
dla ścisłości zapowietrzenie to skutek, przyczyną była wytracona parafina |
|
|
|
 |
|
|