COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-01-2010, 23:55
|
|
|
Cos chłopaków ostatnio nie widać na forum... Duza szkoda...
POZDRO |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-01-2010, 01:35
|
|
|
Ponieważ temat ciekawy i sam zabieram się za takowy swap, napiszcie chłopaki o kilku ważnych rzeczach:
1. blok 4G64 na oryginalnych tłokach i pierścieniach?
2. dodatkowe problemy z wiązką silnika ? przeróbki, przekładka...
3. ECU samo utrzyma silnik czy niezbędna swinka ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
slevin
Nowy Forumowicz
Auto: VR4 , starlet gt, fto
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 6 Skąd: Lublin/Świdnik
|
Wysłany: 26-01-2010, 10:23
|
|
|
Ostatnimi czasy proponowałem NYSANowi konfrontacje z moja starletka ale nie możemy się zgrać, albo boi się , a chciałbym zobaczyć jak się toczy to maleństwo |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-01-2010, 17:16
|
|
|
slevin, co tam u chlopakow?? bo sie nic nie odzywaja |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2010, 09:04
|
|
|
Hej ho,
Coltos ma się dobrze, ja nim jeżdżę
Zimową porą mieszczę się w 11.
Inne hybrydy ciekną(płyn chłodniczy) wczoraj oglądaliśmy jedną w eclipsie(sobie właściciel wymyślił że da sam radę - w necie ni ma wszelkich info )
Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty...
A tak w ogóle to 100km z litra to droga przez....
P.S. Tej hybrydy nie zrobi Pan Henio w garażu...a Ty Slevin to VR4 szykuj na konfrontację a nie jakąś Starlet Turbo tylko niech śnieg zejdzie z dróg... |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2010, 14:25
|
|
|
autoR napisał/a: | Serek nie podam Ci gotowca bo za mało szczególów znam, foty foty foty... |
to kto to składał jak nie Ty? |
_________________
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2010, 15:21
|
|
|
Leon z działek |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2010, 16:15
|
|
|
autoR napisał/a: | Leon z działek |
no to do kogo uderzyć z pytaniami ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2010, 16:54
|
|
|
Serek napisał/a: | autoR napisał/a: | Leon z działek |
no to do kogo uderzyć z pytaniami ? |
Ale pytania, które zadałeś w poście wyżej świadczą o braku wiedzy w temacie - Ty nie znasz tego tematu lub wydaje Ci się że znasz. I odpowiedzi na nie niewiele pomogą - jak będziesz miał obie połówki to wtedy jest o czym rozmawiać |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2010, 17:12
|
|
|
Nie odbieraj tego jako złośliwość ponieważ kwestia doboru tłoków i pierścieni jak również elektryka(opisana w tym temacie) jest drugorzędną. Połączenie połówek jest istotne a to czym to wystroisz i jaki przewidujesz stopień sprężania to możemy pominąć.
A o szczegóły pytam Twojego projektu i fotki bloku, głowy, etc.? |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-02-2010, 11:19
|
|
|
Projekt 4g64/4GCS + głowica 4G63 DOHC Dynamic-4 N/A. Idąc dalej pozostaje kwestia tłoków (pod turbo custom made) natomiast tutaj sprawa stopnia sprężania. Przejrzałem temat raz jeszcze - wycofuję pytanie o ECU i wiązkę. Ale ani słowa o tłokach... |
_________________
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 13:40
|
|
|
Bloków było kilka: 16V czy 8V i która generacja rocznikowo 88-92 czy >92, model auta, US spec czy...inne?Uwierz, że są różnice... Najlepiej jak będziesz miał to zrób fotę.
Tłoków ORI też kilka rodzai, wklęsłe, płaski, ''garbate''-wypukłe, na tą chwilę jest wyprzedaż w IC po niecałe 40zł sztuka -garbate, pierścienie też mają tanie, najlepiej składać to na stalowej uszczelce wg mnie lecz wymagana jest wtedy wzorowa powierzchnia. Dla niektórych rozrząd w tej hybrydzie już jest wyzwaniem...
Jak chcesz iść w turbo to kup kute tłoki i wtedy albo dokładne wyważenie układu korbowo-tłokowego lub powinien ktoś wziąźć korby z GDI i porównać - były fabrycznie wzmacniane- może da radę to ożenić... |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-02-2010, 15:03
|
|
|
Blok z modelu Galanta E1x, Sonaty z lat 88-92, ew. z Galanta E5x w wersji 2.4 DOHC. To mój plan, natomiast Wy robiliście to na bloku 16V. Mimo to chętnie posłucham o tłokach. Turbo raczej nie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2010, 15:02
|
|
|
Heh,
Colciak dostał drugą skrzynię - krótszą i ostrzejsze wałki + drobne mody głowicy, w tej chwili stoi na lakierni - będzie mazany(lakierowany) cały i ...niestety Nysan szuka nabywcy
Potencjalnych zainteresowanych proszę o PW...Nysan za dużo czasu nie ma ostatnio... |
|
|
|
 |
NYSAN
Forumowicz
Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 98 Skąd: lublinozouki
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:18
|
|
|
Odświerzę trochę, się doczekałem w GT artykułu, wkleję pierwsze strony - kto ma kupić GT i tak kupi - może afery nie będzie...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
|