[1G 90-94] Lampka rezerwy? |
Autor |
Wiadomość |
Kubica
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: Koło
|
Wysłany: 04-01-2010, 20:10 [1G 90-94] Lampka rezerwy?
|
|
|
Witam! Czy u was wlacza sie lampka rezerwy po przekreceniu stacyjki i gasnie jezeli jest wiecej paliwa czy wlacza sie tylko wtedy kiedy paliwa jest malo? |
_________________ Nie sztuka jest szybko jeździć, ale dobrze kręcić kierownicą!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-01-2010, 20:29
|
|
|
załącza się przy przekręceniu kluczyka jak paliwa jest mało, i po chwili gaśnie. Dzieje się tak ponizej 1/8 paliwa w baku, ale jeszcze przed rezerwą. Ma na celu zwrócić Twoją uwagę że wkrótce trzeba tankować. Poprostu księgowy Ci puszcza oko. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 04-02-2010, 21:20
|
|
|
mam pytanie ile można przejechac na rezerwie tzn ile jeszcze teoretycznie powinno zostac paliwa , a i czy u was strzałka od wskaźnika poziomu paliwa po uruchumieniu samochodu też tak wolno się podnosi??? |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 04-02-2010, 21:59
|
|
|
wskaznik nieopada po zgaszeniu
ja zrobiłem od zapalenia 85km i jechal ale wolałem juz zatankowac dla swietego spokoju i w trosce o pompe |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 04-02-2010, 22:22
|
|
|
nie opada do konca fakt, ale tez nie zostaje idealnie na swoim miejscu przynajmniej u mnie zanim powrocil do swojego miejsca musialem przjechac ok 10 km u kolegi też tak jest a co do tej rezerwy to dobrze robisz ja kiedyś właśnie chchaiłem sprawdzic w Colcie ile przejade i zapowietrzyl mi sie układ i pompa jakiegoś syfu zasala i pozniej nie rowne obroty pojezdzilem z kilkaset km i git juz jest:) |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 05-02-2010, 09:52
|
|
|
z tym ze nieopada do konca to juz sam niewiem umnie jak gasze i zapalam to tak samo jest zostaje na swoim miejscu ale po zatankowaniu od rezerwy do full to faktycznie podnosi sie z 5min do faktycznego stanu a szczególnie tak powyrzej 3/4 baku |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-02-2010, 20:25
|
|
|
Ze strzałką sytuacja przedstawia się w następujący sposób: jadąc autem są ruchu paliwa w zbiorniku, wskaźnik pokazuje najniższą wartość ze pływaka w zbiorniku, jak staniesz na chwilę (1min. - 2min.) paliwo w zbiorniku się uspokaja i wskaźnik pokazuje właściwy odczyt. Po to jest to zrobione żeby wskazówka nie goniła w górę i w dół nonstop. Opada szybko, ale podnosi się bardzo wolno, a wyżej opisane zjawisko wynika z tego, że po jeździe jak zgasisz auto to wskazówka nie podniesie się, aż do włączenia zapłonu. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|