Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie mogę zatankować!!!
Autor Wiadomość
remek666
[Usunięty]

  Wysłany: 03-09-2006, 20:45   Nie mogę zatankować!!!

Witam wszystkich!!!

Mam problem z dostępem do wlewu paliwa. Nie mogę go po prostu otworzyć. Gdy ciągnę za wajchę od wlewu nic się nie dzieje. Słychać że chodzi tam w środku linka ale nici z tankowania. Problem jest o tyle duży że od około 50 km świeci mi się rezerwa. Jeśli wiecie jak go można awaryjnie otworzyć to będę wam bardzo wdzięczny, bo nie chcę porysować sobie lakieru na klapce a nie daj boże ją pogiąć.

Remek666!!!
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-09-2006, 21:01   

...a gdyby owinąć koncowke srubokreta szmatką i spróbować delikatnie podwadzić klapkę??? Jak na razie tylko to mi przychodzi do głowy...
Próbowales juz tak????
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
remek666
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 21:09   

Jeszcze nie próbowałem, bo to mi się zdarzyło dzisiaj około godz.20 na stacji benzynowej 40 km od domu i do tego jeszcze padało więc nie miałem jak spróbować. Jeśli nic innego nikt mi nie poradzi to będę musiał tak właśnie jakoś delikatnie spróbować. Interesuje mnie też jak dostać się do tego mechanizmu. Nie wiem od której strony, czy może od nadkola czy może od bagażnika, bo będę to i tak musiał zrobić, ale dzięki za pomoc!
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 03-09-2006, 21:11   

Dostęp do wlewu paliwa powinien być pod wygłuszeniem bagażnika/nadkola (oczywiście od strony wlewu :wink: )

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-09-2006, 23:31   

roch_27 napisał/a:
Dostęp do wlewu paliwa powinien być pod wygłuszeniem bagażnika/nadkola (oczywiście od strony wlewu :wink: )

pozdro


dokładnie :!:

otwierasz klapę i sięgasz ręką bo wewnetrznej stronie nadkola i jak złapiesz za pancerzyk linki, to po prostu pociągnij a klapka się otworzy. miałem to samo ostatnio. Coś się wypięło/poluzowało i zablokowało klapkę, że ciągani cyngielkiem wewnątrz powodowało za krótkie rozchylenie się dzióbka blokującego klapkę wlewu.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-09-2006, 00:19   

eee chopero w htb to nie takie hop siup - w htb musisz rozlozyc caly boczek a wtedy to otwierasz bak intuicyjnie - wg mnie pekl na koncu linki ogranicznik w zamku od klapki - musisz rozebrac wsadzic linke na swoje miejsce i owinac izolacja w aby nei wyskoczylo - u mnie tak zrobione dziala juz prawie od roku bez powodow do narzekan
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
remek666
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 21:18   

Dzięki panowie za wszystko. Udało się. Ułamał się taki mały plasticzek przy zamku i dlatego nie otwierało. Założone z powrotem i oklejone izolacją, chodzi jak nowe.

Jeszcze raz dzięki!!!

Pozdrawiam Remek666!!!
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 04-09-2006, 21:19   

No to dobrze że już po wszystkim :mrgreen:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
dany642
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 08:42   

Hey!
Mam pytanie, mianowicie chodzi o wskaźnik ilości paliwa i kontrolkę rezerwy w Carismie.
W jakim punkcie wskaźnika zapala wam się rezerwa? Jak dochodzi odo czerwonej kreski czy jak wskazówka już leży?
Carismę mam od niedawna i nie wiem czy nie działa mi kontrolka rezerwy czy poprostu nie było jeszcze tak mało paliwa aby się zapaliła.
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 05-09-2006, 10:20   

bylo o wskazniku paliwa i rezerwie juz wiele razy. Generalnie rezerwa jest mocno nieprecyzyjna i u mnie sie zapala jak juz praktycznie wskazowka dawno juz sie oparla na zerze (ponizej czerwonej kreski). Probowalem kiedys to wyregulowac, ale efekt zawsze był mizerny, więc się przyzwyczaiłem, tym bardziej , że teraz w większości jeżdzę na gazie.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.