Nie mogę zatankować!!! |
Autor |
Wiadomość |
remek666 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 20:45 Nie mogę zatankować!!!
|
|
|
Witam wszystkich!!!
Mam problem z dostępem do wlewu paliwa. Nie mogę go po prostu otworzyć. Gdy ciągnę za wajchę od wlewu nic się nie dzieje. Słychać że chodzi tam w środku linka ale nici z tankowania. Problem jest o tyle duży że od około 50 km świeci mi się rezerwa. Jeśli wiecie jak go można awaryjnie otworzyć to będę wam bardzo wdzięczny, bo nie chcę porysować sobie lakieru na klapce a nie daj boże ją pogiąć.
Remek666!!! |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:01
|
|
|
...a gdyby owinąć koncowke srubokreta szmatką i spróbować delikatnie podwadzić klapkę??? Jak na razie tylko to mi przychodzi do głowy...
Próbowales juz tak???? |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
remek666 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:09
|
|
|
Jeszcze nie próbowałem, bo to mi się zdarzyło dzisiaj około godz.20 na stacji benzynowej 40 km od domu i do tego jeszcze padało więc nie miałem jak spróbować. Jeśli nic innego nikt mi nie poradzi to będę musiał tak właśnie jakoś delikatnie spróbować. Interesuje mnie też jak dostać się do tego mechanizmu. Nie wiem od której strony, czy może od nadkola czy może od bagażnika, bo będę to i tak musiał zrobić, ale dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:11
|
|
|
Dostęp do wlewu paliwa powinien być pod wygłuszeniem bagażnika/nadkola (oczywiście od strony wlewu )
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-09-2006, 23:31
|
|
|
roch_27 napisał/a: | Dostęp do wlewu paliwa powinien być pod wygłuszeniem bagażnika/nadkola (oczywiście od strony wlewu )
pozdro |
dokładnie
otwierasz klapę i sięgasz ręką bo wewnetrznej stronie nadkola i jak złapiesz za pancerzyk linki, to po prostu pociągnij a klapka się otworzy. miałem to samo ostatnio. Coś się wypięło/poluzowało i zablokowało klapkę, że ciągani cyngielkiem wewnątrz powodowało za krótkie rozchylenie się dzióbka blokującego klapkę wlewu. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-09-2006, 00:19
|
|
|
eee chopero w htb to nie takie hop siup - w htb musisz rozlozyc caly boczek a wtedy to otwierasz bak intuicyjnie - wg mnie pekl na koncu linki ogranicznik w zamku od klapki - musisz rozebrac wsadzic linke na swoje miejsce i owinac izolacja w aby nei wyskoczylo - u mnie tak zrobione dziala juz prawie od roku bez powodow do narzekan |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
remek666 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 21:18
|
|
|
Dzięki panowie za wszystko. Udało się. Ułamał się taki mały plasticzek przy zamku i dlatego nie otwierało. Założone z powrotem i oklejone izolacją, chodzi jak nowe.
Jeszcze raz dzięki!!!
Pozdrawiam Remek666!!! |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 04-09-2006, 21:19
|
|
|
No to dobrze że już po wszystkim
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
dany642 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 08:42
|
|
|
Hey!
Mam pytanie, mianowicie chodzi o wskaźnik ilości paliwa i kontrolkę rezerwy w Carismie.
W jakim punkcie wskaźnika zapala wam się rezerwa? Jak dochodzi odo czerwonej kreski czy jak wskazówka już leży?
Carismę mam od niedawna i nie wiem czy nie działa mi kontrolka rezerwy czy poprostu nie było jeszcze tak mało paliwa aby się zapaliła. |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 05-09-2006, 10:20
|
|
|
bylo o wskazniku paliwa i rezerwie juz wiele razy. Generalnie rezerwa jest mocno nieprecyzyjna i u mnie sie zapala jak juz praktycznie wskazowka dawno juz sie oparla na zerze (ponizej czerwonej kreski). Probowalem kiedys to wyregulowac, ale efekt zawsze był mizerny, więc się przyzwyczaiłem, tym bardziej , że teraz w większości jeżdzę na gazie.
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
|