 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kable |
Autor |
Wiadomość |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 09:29 kable
|
|
|
Witam,czy do lancera 4G15 12V 90 r. sa kable NGK made in Japan,bo z katalogu firmy NGK nie ma takiego modelu?Pytam sie bo w aucie ostatnio skacza mi obroty na luzie i sie dusi,uslyszalem ze podobno silniczek krokowy padl,ale ostatniego wieczoru ewidentnie widzialem ze kable maja przebicie.Zaznacze jeszcze ze duszenie i skoki obrotow sa tylko na benzynie,na LPG ok.Czy przyczyna tego sa jednak zwalone juz kable??Felerne kable sa firmy SEIWA.Prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Jurop [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 14:00
|
|
|
Dokładnie Seiwa dają na pierwszy montaż antomiast to raczej niejest wina kbli bo przy gazie kable maja znacznie większe znaczenie niż przy benzynie także jeśli buy to była wina kabli to na gazie jeździł by jeszcze gorzej. Moim zdaniem winą może być zabrudzona przepustnica lub tak jak napisałeś zepsuty silniczek krokowy |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-09-2006, 17:18
|
|
|
smosen napisał/a: | ewidentnie widzialem ze kable maja przebicie |
Jurop napisał/a: | Moim zdaniem winą może być zabrudzona przepustnica lub tak jak napisałeś zepsuty silniczek krokowy |
Jak kable mają przebicie znaczy że są do wymiany, ewentualnie świece są już zużyte i iskra szuka sobie łatwiejszej drogi. |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:09
|
|
|
Na kablach Seiwa i swiecach NGK mam zrobione 12 tkm,a te kable to szajs jak juz maja przebicia i "cykaja",dlatego chcialbym kupic kable made in Japan NGK,u mnie nie dostane takich,napisalem do Japaneze i cisza.Oprocz tego przepustnica jest czysta oraz sprobuje wyregulowac w najblizszych dniach obroty,bo sa za niskie na benzynie po wyczyszczeniu niby silniczka krokowego przez mechanika.Auto po nagrzaniu nie szarpie ani sie nie dusi na benzynie,jedynie jak jest zimny to wystepuje ten objaw. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:24
|
|
|
smosen napisał/a: | Na kablach Seiwa i swiecach NGK mam zrobione 12 tkm,a te kable to szajs jak juz maja przebicia i "cykaja" |
NGK Made in Japan czy France?
Nie zdarzyło Ci się ściągając przewód ze świecy wysunąć złączkę z kabla, tak że trzeba było ponownie zarabiać? |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:44
|
|
|
swiece japonskie,a kabli nie sciagalem wogole. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 03-09-2006, 21:55
|
|
|
a ja mam ori kable (nie zmieniane od 15 eee... 16 lat) i dają radę |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2006, 16:59
|
|
|
Witam ponownie,wczoraj wyczyscilem zawor PCV benzyna i po zalozeniu duszenie zniknelo a dzis wyregulowalem obroty,wszystko ze strony Krzyzaka,obroty jalowe idealne bez zadego falowania i duszenia.Wiec wydaje mi sie ze silniczek krokowy w porzadku,poniewaz krecac kierownica na postoju pompa wspomagania ladnie podnosi obroty i je opusza.wiec zobaczymy w miare jezdzenia,w kazdym badz razie dzis auto po odpaleniu ladnie pracowalo na luzie,a w ostatnim czasie tak nie bylo,wiec przyczyna byl prawdopodobnie PCV.Pohjezdzimy zobaczymy,dziekuje,a kable i tak wymienie. |
|
|
|
 |
|
|