Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z automatem
Autor Wiadomość
pumpi123 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: 30-01-2010, 17:24   problem z automatem

Witam kolegow jestem posiadaczem pajero 3.0 v6 benz-gaz skrzynia automat i mam problem ze skrzynia przezuca biegi na 2700-3500 obrotow i co do tego to jeszcze kosmiczne spalanie gazu (40 litrow-gaz po przegladzie)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 30-01-2010, 22:51   

Nie wiem jak jest w benzyniaku ale w 2.8TD jest linka gazu (przy pompie) ktora jest polaczona z linka od skrzyni. Jak sie bardziej napnie linke od gazu to przy wyzszych obrotach zmienia, przy poluzowanej na nizszych. Moze ktos grzebal ? Moze tez to byc wina sterownika.
U mnie poluzowalem linke od gazu i mniej pali i przy nizszych obrotach przelacza.
Jest tez przelacznik "kick - down" ktory powoduje zmiane przy wyzszych obrotach. Moze on padl i skrzynia mysli ze "cisniesz" ?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 31-01-2010, 00:24   

pumpi123 napisał/a:
mam problem ze skrzynia przezuca biegi na 2700-3500 obrotow
Ja mam 2,8 więc odpowiedź/podpowiedź może być nie miarodajna->> czy wszystkie biegi "wchodzą" bo może być że tylko do "3" skrzynia wybiera to raczej będzie wina sterownika->>zresetuj go po przez odłączenie przewodu nie masowego od akumulatora to po pierwsze a po drugie może dywanik przycisnął kic-down-a to i skrzynka wariuje czy w 3.0 v6 jest cosik takiego jak możliwość włączenia nadbiegu u mnie jest to przy drążku może się zaciął ->> parokrotne włączenie i wyłączenie może pomóc a najlepiej jest podjechać na komputer niech zdiagnozują skrzynkę (też mi rada :mrgreen: ) Witaj na forum
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
pumpi123 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: 31-01-2010, 11:09   

witam biegi wchodza wszystkie tylko na dosc wysokich obrotach martwi mnie jeszcze to spalanie gazu to jest koszmar
 
 
lukasz125p 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi pajero 2,5 TD.1998r
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Glasgow
Wysłany: 31-01-2010, 23:35   

Witam wszystkich 8) ja tez dolacze sie do tematu i powiem szczerze,ze mam ten sam problem tylko ze u mnie jest jeszcze cos takiego ze jak nie puszcze gazu powyzej 3000obrotow to nigdy nie zmieni na 4 bieg ;] musze puscic gaz wtedy zmieni i jest juz git :? I chcialem jeszcze zapytac do czego sluzy wylacznik/wlacznik OVER DRIVE ?? MAM TAKI NA LEWARKU OD SKRZYNI Automat SILNIK 2,5 TURBO DIESEL,PAJERO 2 GENERACJA z gory dziekuje i Pozdrawiam
_________________
Zycie to jedna wielka impreza zrob wszystko by nie zostac na niej kelnerem!!
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-02-2010, 10:36   

jak go zostawisz wlaczony i swieci sie kontrolka OD OFF na desce to auto nigdy nie wrzuci 4 biegu. Bedzie mialo wieksze przyspieszenie i spalanie. Biegie beda sie pozniej przelaczac
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2010, 22:09   

W benynowym 3,0 V6 też można regulować moment przełączania nakrętką na lince w komorze silnika.

[ Dodano: 01-02-2010, 22:15 ]
Co do spalania gazu, jeśli masz reduktor, sprawdź czy nie jest zapowietrzony układ podgrzewania. Reduktor podczas pracy silnika, powinien mieć temperaturę identyczną jak silnik, wówczas gaz rozpręża się prawidłowo. Jeśli spalanie jest aż tak duże, to może być przyczyną.
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 02-02-2010, 22:31   

pumpi123 napisał/a:
witam biegi wchodza wszystkie tylko na dosc wysokich obrotach martwi mnie jeszcze to spalanie gazu to jest koszmar

No to trzeba chyba ustawić ten gaz jak żre tak dużo. Może też być parownik walnięty a dokładnie membrany sparciałe to też będzie dawało taki objaw i w takim wypadku prawidłowa regulacja instalacji jest niemożliwa do uzyskania. Pozostaje wymiana membran(nie każdy parownik się daje naprawić) albo wymiana kompletnego parownika :wink:
 
 
 
lukasz125p 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi pajero 2,5 TD.1998r
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Glasgow
Wysłany: 06-02-2010, 01:26   

Faraonix napisał/a:
jak go zostawisz wlaczony i swieci sie kontrolka OD OFF na desce to auto nigdy nie wrzuci 4 biegu. Bedzie mialo wieksze przyspieszenie i spalanie. Biegie beda sie pozniej przelaczac
Dzieki za odp kolego !! A powracajac do tematu to wylaczony mam ten guzik, ale niczego to nie zmienia skrzynia strasznie przelacza biegi a najgorzej jest pod gorke, bo potrafi zredukowac do 2 biegu, a obroty wchodza nawet do 5000 i silnik zaczyna wyc i zeby ponownie zmienial bieg to musze puscic gaz pod gorke i zmieni na 3 i 4 dla mnie to jest dziwne nigdy nie mialem automata, ale mysle ze to jest nienormalne, zeby tak bylo przy takiej zmianie biegow auto w miescie pali mi masakrycznie!! czytalem ostatnio, ze to moze byc przyczyna zlego oleju w skrzyni :roll: Ale czy napewno?? Jesli moze ktos cos doradzic to z mila checia czekam na jakies sugestie Pozdrawiam !!
_________________
Zycie to jedna wielka impreza zrob wszystko by nie zostac na niej kelnerem!!
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 06-02-2010, 01:32   

Jest bodajze jakis czujnik obciazenia silnika i wlasnie jadac po plaskiej auto wrzuci 4, a majac wcisniete tyle samo gazu pod gorke zredukuje. Nie wiem ktory czujnik za to odpowiada i gdzie on jest ale moze on zle dziala.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 06-02-2010, 09:32   

lukasz125p napisał/a:
I chcialem jeszcze zapytac do czego sluzy wylacznik/wlacznik OVER DRIVE ??
włącza nadbieg->> przydatne podczas np.wyprzedzania
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
lukasz125p 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi pajero 2,5 TD.1998r
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Glasgow
Wysłany: 06-02-2010, 19:08   

Dzieki za Odp. Koledzy, to juz wiem do czego ten przycisk :mrgreen: nie wiem czy to jest dla mnie przydatne? poniewaz ja jak depne na gaz to od razu mi redukuje do 2-biegu i w sumie tyle z wyprzedzania bo juz na 3 nie raczy zmienic a zeby zmienil na 3 nie bede podczas wyprzedzania puszczal gazu bo szybciej Dzide walne niz wyprzedze :badgrin: A co do czujnika w silniku to pierwszy raz slysze zeby cos takiego bylo ale sprawdze,dziki i pozdrawiam :mrgreen:
_________________
Zycie to jedna wielka impreza zrob wszystko by nie zostac na niej kelnerem!!
 
 
 
Xapiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 3.0 v6 150ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2021
Posty: 12
Skąd: Brzostek
Wysłany: 08-09-2021, 20:37   Re: problem z automatem

pumpi123 napisał/a:
Witam kolegow jestem posiadaczem pajero 3.0 v6 benz-gaz skrzynia automat i mam problem ze skrzynia przezuca biegi na 2700-3500 obrotow i co do tego to jeszcze kosmiczne spalanie gazu (40 litrow-gaz po przegladzie)


Moje pytanie czy ogarnołeś to spalanie gazu bo mam podobny problem i nie wiem za co się wziąść
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 08-09-2021, 23:34   Re: problem z automatem

Xapiz napisał/a:
pumpi123 napisał/a:
Witam kolegow jestem posiadaczem pajero 3.0 v6 benz-gaz skrzynia automat i mam problem ze skrzynia przezuca biegi na 2700-3500 obrotow i co do tego to jeszcze kosmiczne spalanie gazu (40 litrow-gaz po przegladzie)


Moje pytanie czy ogarnołeś to spalanie gazu bo mam podobny problem i nie wiem za co się wziąść


Czy zauważyłeś dwie rzeczy:
    • zadałeś pytanie do wątku z roku 2010
    • pytasz kogoś, kto ma w profilu: "Ostatnia wizyta: 04-02-2010, 20:44 (Minut: 23)"
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2021, 06:58   

a odpowiadając na pytanie o LPG - czy podpiąłeś się pod sterownik aby sprawdzić co i jak w nim jest ustawione? jakie są odczyty?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.