[Cari 1.9TD] ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
hary00
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.9td glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: strzyżów
|
Wysłany: 09-02-2010, 16:53 [Cari 1.9TD] ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.POMOCY
|
|
|
w środę odebrałem auto od mechanika robiona była głowica i wymieniana uszczelka pod głowicą .problem w tym że cały czas ubywa mi płynu ale tylko wtedy gdy jadę.w sumie dolałem już 2.5 litry płynu. |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 09-02-2010, 16:59
|
|
|
sprawdź termostat czy uszczelka gdzieś sie nie zawinęła.... i nie cieknie... - jak mimo to ubywa to możliwe że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona
edit: można bez bluzgów? |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 09-02-2010, 18:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hary00
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.9td glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: strzyżów
|
Wysłany: 09-02-2010, 17:53
|
|
|
uszczelka dopiero byla wymieniana to raczej chyba odpada |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 09-02-2010, 17:57
|
|
|
hmm może zapomnieli głowicy dokręcić albo gdieś uszczelkę uszkodzili....
ja stawiał bym an to co mam u siebie - czyli uszkodzona obudowa termostatu. Hmm tyle że w twoim przypadku może być tak, że napęczniała uszczelka nie przylega dobrze do bloku silnika i puszcza bokiem płyn. Osobiście tak miałem po wymianie uszczelki pod głowicą. Taką uszczelkę w zasadzie trzeba dorobić samemu bo się nie kupi nowej. Ale taki wyciek możesz zaobserwować... Odpalić auto- latarka i patrzeć z każdej strony czy nie sika |
|
|
|
 |
hary00
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.9td glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: strzyżów
|
Wysłany: 09-02-2010, 17:59
|
|
|
właśnie w tym problem że sprawdzalem i nic a nic wszędzie suchutko |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 09-02-2010, 18:00
|
|
|
to jeśli nic tam nie cieknie to uszczelka pod głowicą jest zepsuta... jedź do tego zakładu gdzie CI wymieniali i poskarż sie
p.s głowica była planowana ?:>
a i jeszcze jedno, posprawdzaj wszystkie wężyki czy gdzieś na zaciskach nie kapie... oczywiście porządnie rozgrzej silnik żeby się ładne ciśnienie wytworzyło i wentylator włączył :}
następny bluzg sam edytujesz po paseczku..... |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 09-02-2010, 18:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hary00
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.9td glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: strzyżów
|
Wysłany: 09-02-2010, 18:08
|
|
|
glowica była planowana i sprawdzana na szczelność |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 09-02-2010, 18:13
|
|
|
1 jaka grubość nowej uszczelki??
2 uszczelka została położona właściwą stroną??
3 Czy śruby zostały wymienione??
4 Czy po rozgrzaniu silnika głowica była dokręcana??
5 Czy głowica była dokręcana zgodnie z serwisówką mitsubishi
lub w przypadku
renault było uwzględnione że samochód posiada turbinę
(w vadisie od volvo jest jak dobrze kojarzę błąd)
Polecam zaś
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
to może ci pomoże |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
|