Mitsubishi na wikipedii |
Autor |
Wiadomość |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 10-02-2010, 15:03
|
|
|
cns80, Z tymi wersjami to ja robiłem przyznaję się bez bicia i nie bijcie i mnie
Co do rozpiski co w wersjach było to znalazłem gdzieś tą tabelkę gdzie było w miarę przystępnie napisane no i przeniosłem , ale wiem że z tymi wersjami nie jest tak różowo bo nawet przeglądając MM i na podstawie własnych obserwacji ( Mój Comfort z 2001 a bez alusów i przeciwmgielnych ale z chromowanymi klamkami , lusterkami ) wyciągnąłem wniosek że wersja wersją ale często wyposażenie było dziwne. Jak szukałem swojego to też trochę dziwnych wersji widziałem - w jednych są relingi w innych nie , przeciwmgielne to samo .... Więc napisałem to co w cytacie
Co do Jam-a nie znalazłem jakie ma wyposażenie więc ograniczyłem się do napisania że jest.
Zresztą to moja pierwsza modyfikacja wiki więc wybaczcie Ale przynajmniej jest więcej niż : "produkowany od , do w fabryce , miał silniki 1,3 , 1.6 , 1.8 i 1.9 diesiel"
A na marginesie : ja mam 2001 przed FL więc nie prawda że dopiero po FL pojawiły się Family Comfort i Avance a wcześniej były GL , GLX itp. Prawdopodobnie gdzieś kolo 2000 roku to było. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 10-02-2010, 15:16
|
|
|
drtymf napisał/a: | A na marginesie : ja mam 2001 przed FL więc nie prawda że dopiero po FL pojawiły się Family Comfort i Avance a wcześniej były GL , GLX itp. | Tego nie napisałem. Zobacz sobie jak to w poszczegónych latach wyglądało (to są prawdopodbnie lata sprzedaży, albo modelowe, a nie produkcji): http://forum.mitsumaniaki...0&highlight=jam 12 post
Tak czy siak kawał dobrej roboty odwaliłeś |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 10-02-2010, 15:22
|
|
|
cns80 napisał/a: | Tego nie napisałem. | No nie ty - to raczej nawiązanie do dyskusji w temacie wersji akurat tu mało wiem Rozpiskę z linku widziałem ale trochę dużo tego żeby na wiki wpisywać
Kusi mnie jeszcze żeby tabelkę od Ciebie z wątku http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18200 wstawić za zgodą oczywiście ale nie wiem jak na wiki się tabelki robi |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2010, 19:08
|
|
|
Musisz mieć źródła tych informacji. Odnośnik do forum nic ci nie da. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-02-2010, 19:50
|
|
|
enanthate napisał/a: |
Musisz mieć źródła tych informacji. Odnośnik do forum nic ci nie da. |
Jeśli to prawda to skąd tyle błędów na wiki? |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2010, 20:49
|
|
|
jeszcze do niedawna sporo wiadomosci bylo na tej stronce http://www.mitsuwiki.org/ niestety nie dziala na dzien dzisiejszy |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2010, 22:23
|
|
|
krzychu napisał/a: | enanthate napisał/a: |
Musisz mieć źródła tych informacji. Odnośnik do forum nic ci nie da. |
Jeśli to prawda to skąd tyle błędów na wiki? |
Błędy błędami. Brak źródła spowoduje usunięcie zmiany artykułu. |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 11-02-2010, 08:44
|
|
|
No to prośba do cns80, o podanie źródła - chociaż podejrzewam że z manuali spisywał |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2010, 22:59
|
|
|
Brawo za MSS.
A propo tabelki. Kiedyś szukałem pewnych danych, których brakuje w tabelce. Silnik 1.8 MPi to 4G93 - ta sama jednostka, która była montowana w Carismie przed FL.
Uzupełniłem dane w tabelce o:
4G93, R4/16, 1834
Jak wiadomo był to model rzadki. Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego zwykle nazywany jest GDI zamiast MPI. W internecie można bez problemu znaleźć informacje mówiące o tym, że były wersje 82kw i 90kw GDI. Przy czym ten pierwszy to silnik z wtryskiem... wielopunktowym !? |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 12-02-2010, 08:33
|
|
|
drtymf napisał/a: | No to prośba do cns80, o podanie źródła - chociaż podejrzewam że z manuali spisywał | Tabelkę można bez problemu wykorzystać. Jeśli chodzi o źródło to było to porównywanie różnych informacji dostępnych w internecie (autocentrum, google itp.) oraz wybieranie tych najczęściej powtarzających się i konfrontowanie ich z manualami i wiedzą mitsumaniaków. Niepewny jestem w zasadzie tylko masy pojazdu i hamulców (chodzi o podział tarcze/bębny) głównie w 1,3.
enanthate napisał/a: | Jak wiadomo był to model rzadki. Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego zwykle nazywany jest GDI zamiast MPI. W internecie można bez problemu znaleźć informacje mówiące o tym, że były wersje 82kw i 90kw GDI. Przy czym ten pierwszy to silnik z wtryskiem... wielopunktowym !? | Też się z tym spotkałem, ale nie wiem czy w MSS występowały obie wersje. W Carismie raczej tak. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 12-02-2010, 09:27
|
|
|
Przepisałem tabelkę jako źródła dałem manuale . Dzięki cns80, za podstawę.
No i pięknie nam się artykuł rozwija Jeszcze tylko jakieś fajne zdjęcie poliftowego trzeba znaleźć . I tak do momentu kiedy ktoś nie zrobi " przebudowa artykułu " |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2010, 12:55
|
|
|
cns80 napisał/a: | drtymf napisał/a: | No to prośba do cns80, o podanie źródła - chociaż podejrzewam że z manuali spisywał | Tabelkę można bez problemu wykorzystać. Jeśli chodzi o źródło to było to porównywanie różnych informacji dostępnych w internecie (autocentrum, google itp.) oraz wybieranie tych najczęściej powtarzających się i konfrontowanie ich z manualami i wiedzą mitsumaniaków. Niepewny jestem w zasadzie tylko masy pojazdu i hamulców (chodzi o podział tarcze/bębny) głównie w 1,3.
enanthate napisał/a: | Jak wiadomo był to model rzadki. Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego zwykle nazywany jest GDI zamiast MPI. W internecie można bez problemu znaleźć informacje mówiące o tym, że były wersje 82kw i 90kw GDI. Przy czym ten pierwszy to silnik z wtryskiem... wielopunktowym !? | Też się z tym spotkałem, ale nie wiem czy w MSS występowały obie wersje. W Carismie raczej tak. |
Tylko, że GDI w Carismie to 125 i 122 KM. W MSS był tylko 122KM GDI i 112KM MPI. Nie występował 125KM GDI. |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
|
|
|
 |
|