 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0] Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi |
Autor |
Wiadomość |
icemerc
Nowy Forumowicz
Auto: MB w201
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-02-2010, 17:55 [3.0] Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi
|
|
|
Siemka. Dziś przeglądałem sobie sesje allegro i natknąłem się na dwa ciekawe - oczywiście w moim mniemaniu - egzemplarze PAJERO I tyle, że z silnikiem 3.0 V6 z LPG. Wykonałem dwa telefony i każdy ze sprzedających mówi ze spalanie to 16 litrów LPG, że wychodzi taniej niż 2.5 TD a 140 koni dobrze sobie radzi i o wiele lepiej niż TD. Prawdą jest, że moim zdaniem tam 140 koni nie ma, silniki mają swój przebieg ale czy jest to dobry wybór? Może mogli byście się wypowiedzieć w temacie takiego silnika? Będę wdzięczny...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 11-02-2010, 23:01 Re: Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi
|
|
|
icemerc napisał/a: | Siemka. Dziś przeglądałem sobie sesje allegro i natknąłem się na dwa ciekawe - oczywiście w moim mniemaniu - egzemplarze PAJERO I tyle, że z silnikiem 3.0 V6 z LPG. Wykonałem dwa telefony i każdy ze sprzedających mówi ze spalanie to 16 litrów LPG, że wychodzi taniej niż 2.5 TD a 140 koni dobrze sobie radzi i o wiele lepiej niż TD. Prawdą jest, że moim zdaniem tam 140 koni nie ma, silniki mają swój przebieg ale czy jest to dobry wybór? Może mogli byście się wypowiedzieć w temacie takiego silnika? Będę wdzięczny...
Pozdrawiam |
Jedno podstawowe pytanie...jaka to instalacja? Bo jak I gen to będzie porażka. Komputer silnika nie jest głupi i będziesz jeździł cały czas w trybie awaryjnym. W takim przypadku to teoretycznie skręcisz instalację na te 16l ale jak przejdziesz na Bp to nie wyrobisz.
Co do różnicy w silnikach to wszystko zależy od tego co osobiście lubisz...Ja nie znoszę ropniaków więc zdecydowałem się na benzynę z gazem i nie żałuję choć nie silnik samochodu mnie satysfakcjonuję lecz jego mobilność-cztery kopyta to jest coś pięknego
Chwilowy brak pełnych teoretycznych 140 koni możesz zawsze w złym terenie uzupełnić reduktorem bo tylko wtedy może brakować mocy. Na drodze jest spoko...i nie zapomnij że nie jest to auto do ścigania...swoją masę ma którą czasami ciężko może być zatrzymać |
|
|
|
 |
|
|