Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi
Autor Wiadomość
icemerc 
Nowy Forumowicz

Auto: MB w201
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-02-2010, 17:55   [3.0] Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi

Siemka. Dziś przeglądałem sobie sesje allegro i natknąłem się na dwa ciekawe - oczywiście w moim mniemaniu - egzemplarze PAJERO I tyle, że z silnikiem 3.0 V6 z LPG. Wykonałem dwa telefony i każdy ze sprzedających mówi ze spalanie to 16 litrów LPG, że wychodzi taniej niż 2.5 TD a 140 koni dobrze sobie radzi i o wiele lepiej niż TD. Prawdą jest, że moim zdaniem tam 140 koni nie ma, silniki mają swój przebieg ale czy jest to dobry wybór? Może mogli byście się wypowiedzieć w temacie takiego silnika? Będę wdzięczny...
Pozdrawiam
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 11-02-2010, 23:01   Re: Silnik 3.0 V6 - godny polecenia ? uwagi, sugestie, opi

icemerc napisał/a:
Siemka. Dziś przeglądałem sobie sesje allegro i natknąłem się na dwa ciekawe - oczywiście w moim mniemaniu - egzemplarze PAJERO I tyle, że z silnikiem 3.0 V6 z LPG. Wykonałem dwa telefony i każdy ze sprzedających mówi ze spalanie to 16 litrów LPG, że wychodzi taniej niż 2.5 TD a 140 koni dobrze sobie radzi i o wiele lepiej niż TD. Prawdą jest, że moim zdaniem tam 140 koni nie ma, silniki mają swój przebieg ale czy jest to dobry wybór? Może mogli byście się wypowiedzieć w temacie takiego silnika? Będę wdzięczny...
Pozdrawiam

Jedno podstawowe pytanie...jaka to instalacja? Bo jak I gen to będzie porażka. Komputer silnika nie jest głupi i będziesz jeździł cały czas w trybie awaryjnym. W takim przypadku to teoretycznie skręcisz instalację na te 16l ale jak przejdziesz na Bp to nie wyrobisz.
Co do różnicy w silnikach to wszystko zależy od tego co osobiście lubisz...Ja nie znoszę ropniaków więc zdecydowałem się na benzynę z gazem i nie żałuję choć nie silnik samochodu mnie satysfakcjonuję lecz jego mobilność-cztery kopyta to jest coś pięknego :lol:
Chwilowy brak pełnych teoretycznych 140 koni możesz zawsze w złym terenie uzupełnić reduktorem bo tylko wtedy może brakować mocy. Na drodze jest spoko...i nie zapomnij że nie jest to auto do ścigania...swoją masę ma którą czasami ciężko może być zatrzymać :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.