 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 17:07 |
[1.8 GDI] Super Select SS4-i |
Autor |
Wiadomość |
Jacek Krym
Nowy Forumowicz Krymek

Auto: Pinin IO 1.8 GDI Auto 160KM
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2010, 23:42
|
|
|
Witam
Chciałem tylko powiedzieć , że po przeczytaniu wyjaśnień na temat SS-4
wiem o co biega.....bo już myślałem , że ZNOWU mam walniętą skrzynię.
Krótka historia ... Pierwszego Pinina kupiłem w 2005 , to byl samochód
po wypadku , sprowadzony z Belgii - rocznik 2002. Po naprawie wyjechałem nim
do Irlandii . W połowie Francji skrzynia zacheła huczeć i wylećiał cały olej
jak się okazało z transferboxu. Nie zatrzymałem się na naprawę lecz dojechałem
do celu (ok.2400km)
Na miejscu stwierdziłem pęknięcie(dookoła). Próby klejenia i naprawy nie przyniosły
oczekiwanego rezultau. W zasadzie miałem napęd stały tylko na przednią oś.
Kupno w Irlandii drugiej skrzyni- wtedy nie możliwe. Pinin to w 2005 r. rodzynek.
Przejechałem tak w sumie 22.000km
Wróciłem do polski na kilka tygodni i za grosze kupiłem używaną od 2litrowego silnika
(takie same).
Samochód jednak sprzedałem, bo już miałem Rav4 z 2004 (zabawka-porażka)
w Grudniu 2008 znalazłem Pinina rocznik 1998 - import z Japoni.
Chciałem powiedzieć , że choć samochów wygląda tak samo ....to jest to zupełnie
inna maszyna niż te składane we Włoszech. Samochód niezniszczalny , dużo mocniejsza konstrukcja (wiele dodatkowych wzmocnień w miejscach spawów)
Przede wszystkim automat, żadnych francuskich podzespołów , wszystko oryginał mitsubishi.
Wracając do tematu skrzyni... do tej pory myślałem , że sprzęgło wiskotyczne załącza napęd 4X4 w pozycji 2H a w 4H jest na stałe. Teraz wiem , że u mnie wszystko Ok.
Pozdrawiam
JK |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2010, 22:27
|
|
|
Winszuję bracie. |
|
|
|
 |
|
|