Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 17:07
[1.8 GDI] Super Select SS4-i
Autor Wiadomość
Jacek Krym 
Nowy Forumowicz
Krymek


Auto: Pinin IO 1.8 GDI Auto 160KM
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2010, 23:42   

Witam
Chciałem tylko powiedzieć , że po przeczytaniu wyjaśnień na temat SS-4
wiem o co biega.....bo już myślałem , że ZNOWU mam walniętą skrzynię.
Krótka historia ... Pierwszego Pinina kupiłem w 2005 , to byl samochód
po wypadku , sprowadzony z Belgii - rocznik 2002. Po naprawie wyjechałem nim
do Irlandii . W połowie Francji skrzynia zacheła huczeć i wylećiał cały olej
jak się okazało z transferboxu. Nie zatrzymałem się na naprawę lecz dojechałem
do celu (ok.2400km)
Na miejscu stwierdziłem pęknięcie(dookoła). Próby klejenia i naprawy nie przyniosły
oczekiwanego rezultau. W zasadzie miałem napęd stały tylko na przednią oś.
Kupno w Irlandii drugiej skrzyni- wtedy nie możliwe. Pinin to w 2005 r. rodzynek.
Przejechałem tak w sumie 22.000km
Wróciłem do polski na kilka tygodni i za grosze kupiłem używaną od 2litrowego silnika
(takie same).
Samochód jednak sprzedałem, bo już miałem Rav4 z 2004 (zabawka-porażka)
w Grudniu 2008 znalazłem Pinina rocznik 1998 - import z Japoni.
Chciałem powiedzieć , że choć samochów wygląda tak samo ....to jest to zupełnie
inna maszyna niż te składane we Włoszech. Samochód niezniszczalny , dużo mocniejsza konstrukcja (wiele dodatkowych wzmocnień w miejscach spawów)
Przede wszystkim automat, żadnych francuskich podzespołów , wszystko oryginał mitsubishi.
Wracając do tematu skrzyni... do tej pory myślałem , że sprzęgło wiskotyczne załącza napęd 4X4 w pozycji 2H a w 4H jest na stałe. Teraz wiem , że u mnie wszystko Ok.
Pozdrawiam
JK
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2010, 22:27   

Winszuję bracie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.