Brak blokady tylnego mostu ? |
Autor |
Wiadomość |
carat
Nowy Forumowicz
Auto: gto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-02-2010, 20:02 Brak blokady tylnego mostu ?
|
|
|
Witam
Czy występowały pajero II bez blokady tylnego mostu ? a jesli tak czy da sie to jakos dorobic ? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
carat
Nowy Forumowicz
Auto: gto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-02-2010, 10:06
|
|
|
Pajero 93r long, 2.5TD, automat z reuktorem super select, jdm sprowazony z japoii.
Czyli mam rozumiec ze do tego mostu ktory mam teraz dolozyc tego sie nie da ?
Jesli sie nie da, to co potrzebuje oprocz mostu, zapewne ta pompe silniczek ktory blokuje to, zawor upustowy, przycisk do kabiny, co jeszcze ?
Czy przedni most rowiez wtedy musze zmieniac ?
Dzieki za info |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-02-2010, 12:12
|
|
|
carat napisał/a: | Czyli mam rozumiec ze do tego mostu ktory mam teraz dolozyc tego sie nie da ? |
Da się tylko trzeba wiedzieć jaki jest talerz tzn ile ma zębów ->> potrzebne jest to do poszukiwań od anglika ->> wychodzi taniej tylko że więcej jest roboty no i samochód stoi na kołkach. Może uda Ci się kupić cały most z odpowiednim przełożeniem to i mniej pracy będzie ->> istnieje ryzyko że blokada może być walnięta. carat napisał/a: | zapewne ta pompe silniczek ktory blokuje to, zawor upustowy, przycisk do kabiny, co jeszcze ? | na pewno kompresor i bierz taki co będziesz mógł też koła pompować. carat napisał/a: | Czy przedni most rowiez wtedy musze zmieniac ? |
Nie opłacalna zabawa->> lepiej kupić Miśka co ma zamontowaną tylną blokadę. Koszt zakupu blokady ARB i kompresora to tak koło 4,5-5tyś a tam jest już wszystko oprócz kompresora. Jeśli interesuje Cię też założenie blokady do przodu to takie cóś kosztuje około 7tyś |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
rogal16-91
Forumowicz Pajero 4x4

Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Majdan OBL
|
Wysłany: 15-02-2010, 20:15
|
|
|
carat, ja bym się zastanowił czy aż tak się przyda blokada, blokady takiej marki jak ARB nie opłaca się kompletnie do takiego samochodu jak Pajero zakładać bo za te 5 tyś kupisz angola z blokadą i most przerzucisz i resztę osprzętu takiego jak kompresor itp i masz blokadę + drugi samochód do sprzedania na części lub jako dawce do swojej Pajorki a poza tym nie oszukujmy się, Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie (oczywiście mam na myśli ciężki teren) a jeżeli masz samochód na niedzielne wypady do lasu bardziej turystyczne nisz OFF ROAD to skup się na oponach typu MT i będzie sobie radził dobrze jawaldek, nie obraz się o to stwierdzenie Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie wiem że masz taki i że bawisz się w terenie i ja też mam taki tylko krótki i też się trochę bawię ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie i nie ma porównania dlatego myślę że zakłądanie blokady do samochodu takiego jak ma carat, to sprawa nie warta świeczki |
_________________
 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 15-02-2010, 22:04
|
|
|
rogal16-91 napisał/a: | ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie |
tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-02-2010, 23:04
|
|
|
rogal16-91 napisał/a: | że zakłądanie blokady do samochodu takiego jak ma carat, to sprawa nie warta świeczki | masz rację rogal16-91 napisał/a: | jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie | też masz rację ale rogal16-91 napisał/a: | :) jawaldek, nie obraz się o to stwierdzenie Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie wiem że masz taki i że bawisz się w terenie | a mylisz się bo mam 2,8 rogal16-91 napisał/a: | bo za te 5 tyś kupisz angola | raczej ciężko jest znaleźć za tę cenę ale.... kto pyta ten nie błądzi->> znajduje jabol66 napisał/a: | tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem | częściej odwiedza stacje benzynowe no nie to był żart. Każdy samochód ma swoje wady i zalety. I każdy ma inną ilość koników pod maską i inny moment obrotowy i wiele innych różnic i nie stworzono jeszcze takiego który był by bez wad. A że(prawidłowa opcja ) dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy. Ale powiem tak na "zemstę Ameryki" ->> rogal16-91 napisał/a: | Jeep Cherokee 4 litry | nie zamienił bym się |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 16-02-2010, 09:52
|
|
|
jawaldek napisał/a: | A że(prawidłowa opcja ) dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy. Ale powiem tak na "zemstę Ameryki" |
rozwiń trochę Waldek, pytam z czystej ciekawości i i tak będę wierny trzem diamentom ale tak w porównaniu do pajerki z 3,5 co by konie były podobne. Nie chodzi mi o spalanie tylko tak teren-błotko ogółem za całokształt |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-02-2010, 10:25
|
|
|
jabol66 napisał/a: | ale tak w porównaniu do pajerki z 3,5 co by konie były podobne | nie mogę rozwinąć bo będę gdybaniem wysuwał za i przeciw. Nie jeździłem 3,5 tak więc nie mam porównania a książki nie będę cytował (zresztą nie mam jej). Mogę porównać 2,5 krótki manual i 2,8 automat bo takimi jeżdżę. I żeby nie było OT bo nie na temat to po założeniu tylnej blokady ->> wyjętej z anglika->> już paro krotnie przydała się w terenie a i w zaspach też bo wystarczy np założyć łańcuch śnieżny tylko na jedno tylne koło i przy włączonej blokadzie idzie ładnie. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
rogal16-91
Forumowicz Pajero 4x4

Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Majdan OBL
|
Wysłany: 16-02-2010, 13:00
|
|
|
jabol66 napisał/a: | rogal16-91 napisał/a: | ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie |
tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem |
tak jak jawaldek napisał że ma dużą moc silnika a do tego waga jest mniejsza i to sporo to wszystko sprawia że w ciężkim terenie sprawuje się świetnie...
Cytat: | nie zamienił bym się |
też bym się nie zamienił ze względu chociaż by na wartość pojazdów chociaż nie uważam że jeep odbiega komfortem jazdy a nawet był bym za tym że Jeep jest wygodniejszy chociaż by przez to że jest na resorach
Cytat: | częściej odwiedza stacje benzynowe |
tutaj bym się kłócił bo myślę że koszt zrobienia 100 km jeppem na gazie jest podobny do zrobienia 100 km pajero 2,8
Cytat: | dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy |
100% racja
Cytat: | raczej ciężko jest znaleźć za tę cenę ale |
nie zgodzę się mi udało się nabyć za tę cenę europejczyka ze zdrową ramą i dobrym silnikiem trochę rdzy na blachach ale to nie był problem
Cytat: | a mylisz się bo mam 2,8 |
wiem ale wyleciało mi z głowy to sory |
_________________
 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 16-02-2010, 14:39
|
|
|
i wszystko wiem a co do komfortu to jstem odmiennego zdania
miałem cheeroke ale jeszcze mnie w teren nie brało kiedyś i powiem Wam że miałem niedawno krótkiego pajeraka jedyneczke na resorach (po czrnym kosznmar) ale cheroke więcej skakał. a co do kosztów eksploatacji to ....cheroki przy ciężkiej nodze 30 litrów gazu a tu w terenie ok 15litrów pajerak 2,8 td ale te 30 litrów gfazu nie było w terenie |
|
|
|
 |
|