Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak blokady tylnego mostu ?
Autor Wiadomość
carat 
Nowy Forumowicz

Auto: gto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-02-2010, 20:02   Brak blokady tylnego mostu ?

Witam

Czy występowały pajero II bez blokady tylnego mostu ? a jesli tak czy da sie to jakos dorobic ?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 14-02-2010, 20:24   

Tak występowały i można dorobić kupując 1) most z anglika lub 2) http://www.sklep4x4.pl/sklep/grupy/97.html Witaj na forum podaj więcej szczegółów w podpisie odnośnie samochodu to potem ułatwia życie :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
carat 
Nowy Forumowicz

Auto: gto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-02-2010, 10:06   

Pajero 93r long, 2.5TD, automat z reuktorem super select, jdm sprowazony z japoii.


Czyli mam rozumiec ze do tego mostu ktory mam teraz dolozyc tego sie nie da ?

Jesli sie nie da, to co potrzebuje oprocz mostu, zapewne ta pompe silniczek ktory blokuje to, zawor upustowy, przycisk do kabiny, co jeszcze ?

Czy przedni most rowiez wtedy musze zmieniac ?

Dzieki za info
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 15-02-2010, 12:12   

carat napisał/a:
Czyli mam rozumiec ze do tego mostu ktory mam teraz dolozyc tego sie nie da ?

Da się tylko trzeba wiedzieć jaki jest talerz tzn ile ma zębów ->> potrzebne jest to do poszukiwań od anglika ->> wychodzi taniej tylko że więcej jest roboty no i samochód stoi na kołkach. Może uda Ci się kupić cały most z odpowiednim przełożeniem to i mniej pracy będzie ->> istnieje ryzyko że blokada może być walnięta.
carat napisał/a:
zapewne ta pompe silniczek ktory blokuje to, zawor upustowy, przycisk do kabiny, co jeszcze ?
na pewno kompresor i bierz taki co będziesz mógł też koła pompować.
carat napisał/a:
Czy przedni most rowiez wtedy musze zmieniac ?

Nie opłacalna zabawa->> lepiej kupić Miśka co ma zamontowaną tylną blokadę. Koszt zakupu blokady ARB i kompresora to tak koło 4,5-5tyś a tam jest już wszystko oprócz kompresora. Jeśli interesuje Cię też założenie blokady do przodu to takie cóś kosztuje około 7tyś :D
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rogal16-91 
Forumowicz
Pajero 4x4


Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Majdan OBL
Wysłany: 15-02-2010, 20:15   

carat, ja bym się zastanowił czy aż tak się przyda blokada, blokady takiej marki jak ARB nie opłaca się kompletnie do takiego samochodu jak Pajero zakładać bo za te 5 tyś kupisz angola z blokadą i most przerzucisz i resztę osprzętu takiego jak kompresor itp i masz blokadę + drugi samochód do sprzedania na części lub jako dawce do swojej Pajorki a poza tym nie oszukujmy się, Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie (oczywiście mam na myśli ciężki teren) a jeżeli masz samochód na niedzielne wypady do lasu bardziej turystyczne nisz OFF ROAD to skup się na oponach typu MT i będzie sobie radził dobrze :) jawaldek, nie obraz się o to stwierdzenie Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie :) wiem że masz taki i że bawisz się w terenie i ja też mam taki tylko krótki i też się trochę bawię ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie i nie ma porównania dlatego myślę że zakłądanie blokady do samochodu takiego jak ma carat, to sprawa nie warta świeczki :)
_________________

 
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 15-02-2010, 22:04   

rogal16-91 napisał/a:
ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie

tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 15-02-2010, 23:04   

rogal16-91 napisał/a:
że zakłądanie blokady do samochodu takiego jak ma carat, to sprawa nie warta świeczki :)
masz rację
rogal16-91 napisał/a:
jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie
też masz rację ale
rogal16-91 napisał/a:
:) jawaldek, nie obraz się o to stwierdzenie Long to duży samochód i z silnikiem 2,5 to raczej w teren kiepskie rozwiązanie :) wiem że masz taki i że bawisz się w terenie
a mylisz się bo mam 2,8 :P :wink:
rogal16-91 napisał/a:
bo za te 5 tyś kupisz angola
raczej ciężko jest znaleźć za tę cenę ale.... kto pyta ten nie błądzi->> znajduje
jabol66 napisał/a:
tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem
częściej odwiedza stacje benzynowe no nie to był żart. Każdy samochód ma swoje wady i zalety. I każdy ma inną ilość koników pod maską i inny moment obrotowy i wiele innych różnic i nie stworzono jeszcze takiego który był by bez wad. A że(prawidłowa opcja :biggrin: ) dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy. Ale powiem tak na "zemstę Ameryki" ->>
rogal16-91 napisał/a:
Jeep Cherokee 4 litry
nie zamienił bym się :mrgreen: :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 16-02-2010, 09:52   

jawaldek napisał/a:
A że(prawidłowa opcja :biggrin: ) dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy. Ale powiem tak na "zemstę Ameryki"

rozwiń trochę Waldek, pytam z czystej ciekawości i i tak będę wierny trzem diamentom ale tak w porównaniu do pajerki z 3,5 co by konie były podobne. Nie chodzi mi o spalanie tylko tak teren-błotko ogółem za całokształt :roll: :lol:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-02-2010, 10:25   

jabol66 napisał/a:
ale tak w porównaniu do pajerki z 3,5 co by konie były podobne
nie mogę rozwinąć bo będę gdybaniem wysuwał za i przeciw. Nie jeździłem 3,5 tak więc nie mam porównania a książki nie będę cytował (zresztą nie mam jej). Mogę porównać 2,5 krótki manual i 2,8 automat bo takimi jeżdżę. I żeby nie było OT bo nie na temat to po założeniu tylnej blokady ->> wyjętej z anglika->> już paro krotnie przydała się w terenie a i w zaspach też bo wystarczy np założyć łańcuch śnieżny tylko na jedno tylne koło i przy włączonej blokadzie idzie ładnie.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rogal16-91 
Forumowicz
Pajero 4x4


Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Majdan OBL
Wysłany: 16-02-2010, 13:00   

jabol66 napisał/a:
rogal16-91 napisał/a:
ale wiem jak jezdzi w terenie np Jeep Cherokee 4 litry w automacie

tzn ?? napisz jak to sie spisuje bo nigdy nie widziałem


tak jak jawaldek napisał że ma dużą moc silnika a do tego waga jest mniejsza i to sporo to wszystko sprawia że w ciężkim terenie sprawuje się świetnie...


Cytat:
nie zamienił bym się :mrgreen: :wink:

też bym się nie zamienił ze względu chociaż by na wartość pojazdów chociaż nie uważam że jeep odbiega komfortem jazdy a nawet był bym za tym że Jeep jest wygodniejszy chociaż by przez to że jest na resorach
Cytat:
częściej odwiedza stacje benzynowe

tutaj bym się kłócił bo myślę że koszt zrobienia 100 km jeppem na gazie jest podobny do zrobienia 100 km pajero 2,8
Cytat:
dla każdego z Nas nasz samochód jest najlepszy

100% racja :D
Cytat:
raczej ciężko jest znaleźć za tę cenę ale

nie zgodzę się mi udało się nabyć za tę cenę europejczyka ze zdrową ramą i dobrym silnikiem trochę rdzy na blachach ale to nie był problem
Cytat:
a mylisz się bo mam 2,8 :P :wink:

wiem ale wyleciało mi z głowy to sory :)
_________________

 
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 16-02-2010, 14:39   

i wszystko wiem a co do komfortu to jstem odmiennego zdania
miałem cheeroke ale jeszcze mnie w teren nie brało kiedyś i powiem Wam że miałem niedawno krótkiego pajeraka jedyneczke na resorach (po czrnym kosznmar) ale cheroke więcej skakał. a co do kosztów eksploatacji to ....cheroki przy ciężkiej nodze 30 litrów gazu a tu w terenie ok 15litrów pajerak 2,8 td ale te 30 litrów gfazu nie było w terenie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.