Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Łącznik elastyczny wydechu
Autor Wiadomość
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 17-02-2010, 09:48   [CA4A 1.6] Łącznik elastyczny wydechu

Witam dziś zauważyłem że w tym elastycznym elemencie co jest przed sondą jest nieszczelność z jednej strony i tu pojawia się moje pytanie czy to może wpływać na spalanie mojego colta ? wynosi ono średnio 10 l w mieście przy spokojnej jeździe. chciałbym się też zapytać ile kosztuje ten element oraz jego wymiana tak orientacyjnie ?? i czy jest możliwa wymiana go w domowych warunkach (posiadam kanał w garażu) z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez harpagan 17-02-2010, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 17-02-2010, 10:21   

Też się za to będę zabierał gdyż jak najbardziej może to powodować zwiększone spalanie (skład mieszanki jest przekłamywany). Z wymianą i zakupem elementu powinieneś się zmieścić w 100zł, sam element kosztuje około 50zł, jak masz znajomego blacharza to Ci to wspawa za grosze:) Długość najlepiej wybrać trochę większą od tego co posiadasz aktualnie. Średnica rur może być 55mm.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2010, 10:22   Re: elastyczny element wydechu

gpm72 napisał/a:
Witam dziś zauważyłem że w tym elastycznym elemencie co jest przed sondą jest nieszczelność z jednej strony i tu pojawia się moje pytanie czy to może wpływać na spalanie mojego colta ?
Oczywiście. Na głośność i przymulenie - również.
gpm72 napisał/a:
wynosi ono średnio 10 l w mieście przy spokojnej jeździe.
JAk dla mnie to wynik całkiem normalny. Jest zima, a 1,6 swoje też musi spalić. Oba Miśki palą mi ok. 11 litrów.
gpm72 napisał/a:
chciałbym się też zapytać ile kosztuje ten element oraz jego wymiana tak orientacyjnie ?? i czy jest możliwa wymiana go w domowych warunkach (posiadam kanał w garażu) z góry dzięki za odpowiedzi
Łącznik elastyczny kosztuje w normalnej sprzedaży ok. 50 PLN. Wymiana różnie: 50-150 PLN, zależy od miejsca. Co do wymiany w domowych warunkach - jest to element spawany.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-02-2010, 10:28   

lepiej kupić ten mały wzmocniony :) u mnie sie juz 2 spaliły 200X50
_________________

 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 17-02-2010, 10:41   

Cytat:
lepiej kupić ten mały wzmocniony :)
Możesz rozwinąć tą myśl?:) Bo zastanawiam się co kupić, a doradzano mi aby był nieco dłuższy od obecnego (krótszy przecież ciężej będzie wspawać, trzeba by jakieś rury dokładać zapewne...).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-02-2010, 12:18   

http://www.allegro.pl/ite...do_audi_a4.html

montowane w VW i audi, ponoś zdaje egz(sam nie próbowałem ale trzeba zakombinować) roboty troszke więcej niż ze zwykłym łącznikiem ale bedzie spokój :)
_________________

 
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 17-02-2010, 16:12   

co do spalania to udało mi sie nawet do 8 zejść przy spokojnej jeździe a teraz szybko raczej nie da się jeździć bo za ślisko jest więc myślę że 10 to trochę sporo
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-02-2010, 20:04   

gpm72, jest slisko, jedzdzisz na nizszych biegach i spalanie rosnie, a co do lacznika. Wymierzyc i kupic taki jak fabryczny i nie kombinowac. Jak sie zaczniecie bawic w "przelotki" "portki" itp. sztukowania to bedziecie mieli wiecej nerwow niz pozytku.
 
 
djarchel 
Nowy Forumowicz


Auto: Galancior 2.0 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Lubsko Żary Żagań Zielona Góra i okolice
Wysłany: 17-02-2010, 20:16   

Jeśli Chodzi o łącznik wydechu 2 dni temu kupiłem łącznik za 28 zł i montaż mnie kosztował 30 zł ale to po znajomości montaż wiec wymiana nie jest droga ;]
_________________
Mitsubishi Colt Magnat Edition ;] sprzedany
Galancior 94 2.0 Zapraszam http://youtu.be/BndMVM496kQ
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 17-02-2010, 20:39   

a jak to wygląda z montażem tego ?? to z 2 stron jest zaspawane ?? trzeba zdejmować kolektor czy coś żeby to zaspawać ?? mam w domu migomat to ze spawaniem nie ma problemu tylko nie chciałbym zdejmować kolektora sam bo wydaje mi się że były by z tym problemy
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2010, 20:45   

gpm72, zasłoń jakimś kawałkiem blachy sondę lambda i zerżnij flexem tą starą rurę :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-02-2010, 21:06   

gpm72, trzeba spawac z dwoch stron. Do spawania trzeba ściągać układ, albo od kolektora, albo dwururki.
Sa „specjaliści”, którzy spawaja na aucie, ale nie polecam.
Najgorsze to trafic ze srednica rur. (na zdjęciu nietrafione)

 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2010, 21:23   

mkm napisał/a:
na zdjęciu nietrafione)
Oł dżizas ale rzeź :? To twoje Maciek?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 17-02-2010, 21:47   

czyli trzeba z 2 stron to zdjąć najlepiej a do kolektora potem trzeba jakąś uszczelkę czy coś??
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-02-2010, 23:44   

londolut, moje byłe. Teraz jeszcze wieksza rzez :mrgreen:
gpm72, jak odkręcisz kolektor to możesz dac ta co jest. (chyba, ze ja zmasakrujesz)
Jak dwururke to musisz kupic jakas paste uszczelniajaca i ostrożnie „rozdzielac” bo ta mniejsza uszczelke ciezko dostac.
Przy katalizatorze dostepna bez problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.