wyciek |
Autor |
Wiadomość |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 17-02-2010, 18:09 wyciek
|
|
|
Witam mam pytanie?. w moim miśku cieknie olej z uszczelki pod głowica od strony skrzyni ok 1l na500km .Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? (Planuje niedługo wynianę motoru ) |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 17-02-2010, 18:27
|
|
|
1l na 500km? No to nie ma opcji, silnik musi go palić. Przy tej ilości to każde zatrzymanie auta i miałbyś czarną plamę pod sobą.
A jak chcesz się pozbyć wycieków, możesz spróbować dociągnąć głowicę, nic innego nie wymyślisz niestety. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 17-02-2010, 19:48
|
|
|
i właśnie zostaje plama. a w garażu lepiej nie mówić |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 17-02-2010, 20:02
|
|
|
Gregor NEB napisał/a: | Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? | spróbuj dociągnąć głowicę jak napisał kamilek, ale skoro mówisz, że tak duży wyciek to raczej dociąganie nic nie da... Jesteś pewny, że to spod głowicy cieknie |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-02-2010, 20:51
|
|
|
A jaki Ty tam masz silnik ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-02-2010, 23:15
|
|
|
Możesz spróbować zalać gęstszy olej, ale to nie uszczelni wycieku, lecz może go zmniejszyć. Chyba że już masz najgęstszy (15W-40) |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 18-02-2010, 18:25
|
|
|
na 100% a pod głowicy cilnik był umyty i sprawdzałem. poczatkowo uciekałao 100ml na 1000. a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac
silniczek to 1.8 gażnik. kupiłem identyko od lancera do przełożenia ale sie okazało ze nie pasuje. brakuje mu kilku czujników przy kolektorze sącym a ze starego nie przełoże kolektora bo niepasuja otwory na śruby w głowicy
a co do gęstrzego oleju wlałem motodoktora troszke pomogło ale nie wiele |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2010, 18:31
|
|
|
Gregor NEB napisał/a: | a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac | negatywny wpływ mrozów na uszczelkę. A co się dzieje z tym silnikiem, że chcesz go wymieniać??? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 18-02-2010, 18:55
|
|
|
jak go kupiłem okazało sie ze ma słabe ciśnienie i koles dolał doktorka.
[ Dodano: 18-02-2010, 19:00 ]
a generalka silnika sie nie opłaca pytałem.a wymiana uszczelki równa sie z cena silnika pozatym jezdze na nim 6 miesiecy zrobiłem ok 15 tyś i chodzi ok w mrozy nie było problemu z odpalaniem nawet na gazie.o |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2010, 19:41
|
|
|
Gregor NEB, pierścienie zmienić i uszczelkę i nie będzie tak drogo według mnie... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-02-2010, 19:50
|
|
|
andrew84, pierścienie kosztują, uszczelka kosztuje, regeneracja głowicy kosztuje, do tego reszta czesci typu uszczelki, srubki, paski, rolki, etc., jak chciec to dobrze zrobic to moze 1000zł braknac, a jak sie okaze ze tuleje maja progi albo sa zrysowane, to nowe pierscienie nie maja sensu, a jak sie stanie tak ze uda sie tanio naprawic góre silnika a pojezdzi klient 2 miesiace i panewka obroci sie na wale, zalamać się mozna, z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu, etc. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2010, 19:53
|
|
|
robertdg napisał/a: | z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu | właśnie o to chodzi. Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są. Myślę, że w 1000 PLN by się wyrobił. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 18-02-2010, 21:09
|
|
|
właśnie koszt nie mały 1/3 wartości samochodu.mam dobrego znajomego na szrocie moze cos załatwi. a narazie galu postoi tochę w garazu.
[ Dodano: 18-02-2010, 21:23 ]
w 1000 bym sie nie zmieścił zprawdziłem ceny kilku tylko cześci i wyniosło 500 a gdzie robocizna i reszta |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2010, 21:41
|
|
|
Gregor NEB, polecam zadzwonić w sprawie części do Pana Marka Malika. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-02-2010, 23:47
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są | Dokładnie, a dopiero póżniej zamawiał (bądź nie) części. Zdjęcie głowicy nic nie kosztuje. |
|
|
|
 |
|