Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero II short. 2.5 czy 2.8 ?
Autor Wiadomość
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 04-02-2010, 23:05   

jak wymienisz wtryski to i bedzie mniej palil :) przy tych przebiegach wtryski mają już dosyć :P
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 05-02-2010, 08:05   

jawaldek napisał/a:
Konkrety to :nie spalisz,przyspawasz spawasz sprzęgła zobacz http://www.youtube.com/watch?v=BlqyYihnu30 w najmniej nieodpowiednim momencie silnik nie zgaśnie no i dla samego silnika jest łatwiej bo skrzynia dobierze odpowiednie przełożenie dostosowane do warunków->>możemy oczywiście ingerować lecz nie ze szkodą dla silnika.Odezwą się głosy odnośnie awaryjności skrzyń automatów->>więc jeśli dba się o wymianę oleju zrobioną prawidłowo to szybciej wyleci manual. Jest jeszcze minus automatu->> nie rozbujasz samochodu no niby można ale ale nie jest to bez szkody a i drugi minus jadąc w upale i po górskim terenie jak oleum się zagrzeje trzeba zatrzymać się aby skrzynka wystygła bo słabiej ciągnie no i trzeci minus->>gdy padnie akumulator to zapomnij o zapaleniu na zaciąg.Minusy są sporadyczne a w upalne dni warto się czasami zatrzymać aby okolicę podziwiać i kości rozprostować. Powiem tak na manuala nie zamienił bym się.
_________________

Zgadzam się ze wszystkim co mówisz....tylko to spowolnienie i spalanie automatu trochę za duże,a tak po za tym wszystkie pozostałe plusy odemnie idą dla automatu :!:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
pajerak 
Forumowicz
pajerak


Auto: pajero 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-02-2010, 21:51   

Witam !!!
A ja Tobie powiem jeździłem krótkim 2.5 TD, długim 2.8 TD w manualach a teraz mam longa 2.5TD w Automacie. Co do spalania to różnica jest krótki 2.5 TD w manualu pali najmniej i ma najlepszego kopa ! Ale chyba nie ma co się dziwić jest lżejszy od longów, ale jazda longiem jest zupełnie inna . Długi jest dużo wygodnieszy nie skacze tak jak krótka wersja !!!! I dlatego też polecam Tobie długiego !!! Co do skrzyni polecam automata wygoda jak nie wiem zreszta nie wiem czy miałeś okazję kiedyś się przejechać automatem pali troszke więcej ale się opłaca!!! Co do blokady fajna rzecz ale tak naprawde to sporadycznie się tego używa i tak jak ktoś Ci już pisał lepiej ,żeby auto trzymało sie kupy niż mieć blokadę w trupie !!! Co do silnika to też na dwoje babka wróżyła !!! 2.8 TD to niby nowsza konstrukcja więcej koni ale też widziałem bardziej zajechane od tych 2.5 TD także to wszystko zależy od stanu auta. Reasumując to wszystko to polecam 2.8 TD w longu i automacie i życze dobrego zakupu !!! Pozdrawiam !!!
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-02-2010, 07:36   

pajerak napisał/a:
2.8 TD to niby nowsza konstrukcja więcej koni

2,8 TD to nie nowsza konstrukcja 2,5td, to całkiem inny silnik, bardziej nie zawodny.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pajerak 
Forumowicz
pajerak


Auto: pajero 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-02-2010, 23:46   

Miło mi to słyszeć !!! Powiem szczerze że ja nie nażekam na 2.5TD odpukać pali na dotyk wkręca się dobrze także co tu chcieć więcej od życia !!!! No wiadomo nie pogardziło by się Pajerką w nowej budzie ale trzymają jeszcze cene a czy są mniej awaryjne to nie wiem ????
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.